"מיץ גולדהאר דיבר בעצמו עם ליאור רפאלוב, הוא קיבל הצעת ענק, גבוהה מ-600 אלף יורו. מכבי ת"א היתה בטירוף עליו, ובמכבי חיפה כבר הבינו שהוא בדרך לשם, אבל אז הוא קיבל ברגע האחרון רגליים קרות וחתם במכבי חיפה", כך מאשרים היום (שני) בסביבתו של ליאור רפאלוב את המשא ומתן שהתקיים ביץ הצדדים בתחילת הפגרה, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet.
לאחר ששחקן הכנף הצטרף רשמית לאלופה, מאשרים לראשונה את שהתרחש מאחורי הקלעים, וכיצד בקרית שלום הפסידו בפעם השנייה ברציפות שחקן לטובת מכבי חיפה. זאת אחרי שגם לדיא סבע הוצע שכר גבוה יותר ממכבי ת"א והוא בחר לחתום במדים הירוקים.
2 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
טיפל בעסקה באופן אישי. גולדהאר
(צילום: עוז מועלם)
בתוך כך, מחאת אוהדי מכבי ת"א על ההחלטה להמשיך עונה נוספת עם המאמן אייטור קראנקה, נמשכת. בסוג של צעד מתריס, פרסמו אוהדים מימון המונים במטרה לגייס כסף עבור השחרור של המאמן. רשימת החיזוק עד כה – ההחתמות של שרן ייני הוותיק, דור תורג'מן ששיחק בעונה החולפת 159 דקות בלבד וכמו גם ההחלטה להמשיך עונה נוספת עם אופיר דוידזדה, לא מבשרות מבחינתם על התפנית שתחזיר את הקבוצה למאבק על האליפות.
2 צפייה בגלריה
קראנקה
קראנקה
האוהדים עוד מקווים לתפנית. קראנקה
(צילום: עוז מועלם)
בקבוצה, על פי גורמים במועדון, צפויים לנחות בקרוב שני זרים איכותיים, כשייתכן כי גורגה יובאנוביץ' יימכר. על פי פרסום ב-"TYCSPORT" הקבוצה מנסה לרכוש את המגן הימני פדריקו ורה, והגישו הצעה רשמית לרכוש 50 אחוז מכרטיסו. קבוצתו של ורה, אוניון סנטה פה, שוקלת את ההצעה בחיוב.