הפועל ירושלים ממשיכה לעבוד. לאחר הארכת חוזהו של זאק הנקינס והסיכום שהושג עם קאדין קרינגטון, הודיעה היום (ראשון) מחזיקת הגביע כי ליוואי רנדולף חתם לשנתיים נוספות בבירה. הגארד-פורוורד הגיע לירושלים בעונה שעברה, וקלע בממוצע 13.1 נקודות למשחק בליגת העל, בנוסף ל-3.4 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים.
לאחר החחתימה אמר רנדולף: "העונה התחילה עם הרבה קשיים, אבל ככל שהזמן עבר היא הפכה לעונה בלתי נשכחת. אנחנו זוכרים שלא עמדנו בכל המטרות שהצבנו לעצמנו, וזו הסיבה שאני מגיע לעונה הבאה עם תחושה של חשבון פתוח. אני ממשיך במקום שהפך להיות הבית שלי, עם ההזדמנות לשחק לעיני אחד הקהלים הכי טובים שחוויתי. אני אתן הכל כדי שנמשיך לזכות בתארים באדום-שחור".
1 צפייה בגלריה
רנדולף עם הכדור
רנדולף עם הכדור
יישאר שנתיים נוספות בארנה. ליוואי רנדולף
(צילום: AP Photo/Gregorio Marrero)
המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' אמר: "ליוואי מסמל את מי שאנחנו ואת מי שאנחנו רוצים להיות. יש בונאת כל מה שאנחנו מחפשים - האהבה, האנרגיות, העבודה הקשה, המוכנות להקריב למען הקבוצה. אנחנו מאוד שמחים שהוא נשאר איתנו ושנמשיך לעבוד ביחד".
המנהל הספורטיבי יונתן אלון הוסיף: "אני מאוד שמח שליוואי ממשיך איתנו. מדובר בשחקן שעוזר לנו בהרבה דרכים על המגרש ובהרבה יותר דברים מחוץ למגרש. הוא מנהיג, החיבור שלו עם האוהדים והעיר משמח את כולנו ואנחנו שמחים להתפתח יחד איתו".