דסה וחזן מדברים לקראת אנדורה
(צילום: ONE)
3,000 כרטיסים נוספים אושרו היום (ראשון) למכירה למשחק נבחרת ישראל נגד אנדורה מחר (21:45) בטדי במסגרת המחזור הרביעי במוקדמות יורו 2024. זאת לאחר שהופסקה המכירה בשבוע שעבר, מחשש שאוהדי בית"ר ירושלים יפרצו למגרש ו"יפוצצו" את המשחק, כמחאה על העונש שספגה קבוצתם בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. עד כמה נמכרו כ-15 אלף כרטיסים.
כזכור, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שר התרבות והספורט מיקי זוהר ומשטרת ישראל קיימו ביום חמישי שעבר דיון היערכות מקיף לקראת משחק הנבחרת מול אנדורה. המשטרה החליטה לקחת אחריות על האירוע ותנהל אותו בעצמה, בניגוד לאירועי ספורט רבים שהאחריות היא על חברת אבטחה פרטית.
1 צפייה בגלריה
אוהדים נבחרת ישראל קוסובו
אוהדים נבחרת ישראל קוסובו
אוהדים נבחרת ישראל קוסובו
(צילום: עוז מועלם)
ההערכה היא שייעשה שימוש בפירוטכניקה ויהיו ניסיונות פריצה לדשא. הוחלט כי שש השורות הראשונות בכל יציע יהיו ריקות. יהיו סיירי ניידות סביב בתי המלון של הנבחרות, וכן שימוש נרחב ברחפנים. יתקיימו סיורי אבטחה באצטדיון גם בלילה שלפני המשחק, ופריסה מוגברת של שוטרים בכניסות. ההערכה היא שמעל ל-600 שוטרים יאבטחו את המשחק.
סוגיה נוספת שתצטרך ההתאחדות להתמודד איתה היא ההחלטה של מערך הכבאות שלא לקחת חלק באבטחת המשחק בעקבות עיצומים, זאת בעקבות "פגיעה בשכר ובתנאי העבודה של העובדים". ללא נוכחות של כבאית, לא תוכל ההתאחדות לקיים את המשחק.