יום שבת, 08.06.2024 שעה 23:41
לוח משחקים
  • גיאורגיה
  • 0 - 2
  • לוקסמבורג
  • ישראל
  • 4 - 1
  • איסלנד
  • בוסניה
  • 2 - 1
  • אוקראינה
  • יוון
  • 0 - 5
  • קזחסטן
  • פולין
  • 1 - 5
  • אסטוניה
  • ווילס
  • 1 - 4
  • פינלנד

מגלזר ועד לסולומון: חלון נבחרות בצל אי ודאות

אלה שהחליפו קבוצות ואלה שמחכים להצעות מעבר לים: לא מעט משחקני הנבחרת לא יודעים מה צופנת להם העונה הבאה. רז אמיר, שליח ONE להונגריה, עושה סדר

|
גלזר, סולומון, אבו פאני  (שחר גרוס, איציק בלניצקי, ראובן שוורץ)
גלזר, סולומון, אבו פאני (שחר גרוס, איציק בלניצקי, ראובן שוורץ)

עונה ארוכה מאוד עומדת בפני סיום ורק המסגרות הבינלאומיות עוד מונעות מהכדורגלנים לצאת לחופשה. יחד עם זאת, לא רק הנבחרת מעסיקה את השחקנים השונים, כשלא מעט משחקני נבחרת ישראל מגיעים לשני המשחקים הקרובים מול בלארוס ואנדורה כשהם לא יודעים מה צופנת להם העונה הקרובה מבחינת הקריירה. חלקם עדיין באוויר, אחרים בדיוק השלימו מעברי קבוצות ויוצאים לדרך חדשה. 

רגע לפני המשחק הראשון מול בלארוס בהונגריה, שליח ONE עושה לכם סדר עם כל השחקנים שכבר החליפו קבוצות, אלה שעוד רוצים לעשות זאת בשבועות הקרובים או מחכים להצעה שתעזור להם לצאת לעבר קריירה מעבר לים, וכמובן עם תקווה מאוד ברורה שהמחשבות הטורדניות לגבי העתיד - לא ישפיעו על היכולת במדי נבחרת ישראל. 

שוערים

עומרי גלזר - שוער הפועל באר שבע בדרך לכוכב האדום בלגרד, שם יתאחד עם ברק בכר והצוות שהוא מכיר היטב ממכבי חיפה. אחרי עונה נהדרת במדים האדומים, הפרידה מהקבוצה של אליניב ברדה קרובה מתמיד ונראה כי היא תושלם ברגע בו קבוצתו תחתים שוערים חדשים אחרי שנפרדה גם מאריאל הרוש. 

עומרי גלזר. בדרך לכוכב האדום (עמרי שטיין)עומרי גלזר. בדרך לכוכב האדום (עמרי שטיין)

דניאל פרץ - שוער מכבי תל אביב רוצה להתקדם לאירופה ובתקופה האחרונה הייתה בו התעניינות ממספר מקומות, כולל הצעה מפורטוגל שבינתיים לא נענתה בחיוב על ידי קבוצתו. העונה הקרובה של הצהובים אינה פשוטה, הם מנסים לבנות את עצמם מחדש כדי לקחת אליפות ולא ברור אם יהיו מוכנים למכור את פרץ בקיץ הנוכחי. הצעות של מעל 3 מיליון אירו עשויות לשנות את פני הדברים. בכל מקרה, הוא אמור להיות השוער השני במשחקים הקרובים ולהצטרף לנבחרת של גיא לוזון לאחר מכן. 

יואב גראפי - השוער השלים מעבר בתוך ליגת העל ועבר ממ.ס אשדוד להפועל חיפה. הוא היה מבוקש בהפועל באר שבע אבל העדיף לשחק במקום בו הוא יהיה השוער הראשון בוודאות, היה חשוב לו לשחק ולשנות אווירה אחרי השנים האחרונות וגם להשתדרג כלכלית. ג'ראפי הוא כמובן השוער השלישי של הנבחרת ולא אמור לשחק במשחקים הקרובים.

יואב גראפי. העדיף לשחק במקום בו יהיה השוער הראשון בוודאות (ראובן שוורץ)יואב גראפי. העדיף לשחק במקום בו יהיה השוער הראשון בוודאות (ראובן שוורץ)

הגנה

עאיד חבשי - אחרי ירידת הליגה עם עירוני קריית שמונה, חבשי צריך לבחור את התחנה הבאה שלו בקפידה והוא מגיע לזימון הקרוב עם אפשרות ריאלית מאוד לשחק. הפועל חיפה רוצה אותו מאוד, גם הפועל תל אביב הוזכרה ואסור לשכוח שגם אופציות מעבר לים קיימות, בטח אם ישחק בנבחרת וייתן הופעות טובות. 

שגיב יחזקאל - מצבו של יחזקאל בהפועל באר שבע אינו ברור עדיין במאת האחוזים ויכול להיות שהוא יבצע מעבר במהלך הקיץ הקרוב. מכבי תל אביב הוזכרה כמי שמעוניינת בו, בטח אחרי שעשה הסבה לעמדת המגן הימני והצטיין, אך לא נראה שיש סיכוי שהוא יימכר לשם והשאלה הגדולה היא מה תחליט אלונה ברקת בנוגע לשחקן שרוצה חוזה חדש.

שגיב יחזקאל. מצבו בב"ש אינו ברור עדיין במאת האחוזים (רדאד ג'בארה)שגיב יחזקאל. מצבו בב"ש אינו ברור עדיין במאת האחוזים (רדאד ג'בארה)

אופיר דוידזאדה ורוי רביבו - אחרי שהיו לו כמה הצעות בליגת העל, המגן השמאלי הוותיק בחר להישאר במכבי תל אביב. התחרות שלו בנבחרת הפעם תהיה מול מי שיתחרה מולו גם אצל הצהובים, המגן השמאלי הצעיר שבמהלך העונה חתם לחמש שנים ומגיע אחרי טורניר מצוין בנבחרת עד גיל 20. 

קישור

דולב חזיזה - שחקן מכבי חיפה על פי הדיווחים מצפה לקבל חוזה חדש ומשודרג מהאלופה בהתאם ליכולתו והשפעתו. לא נראה כי הם מתכוונים למכור אותו למרות שהוא מושך עניין מעבר לים ובמהלך העונה הייתה עליו הצעה מפרטיזן בלגרד. 

דולב חזיזה. מצפה לקבל חוזה חדש ומשודרג (שחר גרוס)דולב חזיזה. מצפה לקבל חוזה חדש ומשודרג (שחר גרוס)

רמזי ספורי - הקשר ישמח מאוד לקבל הצעה מאיחוד האמירויות, הליגה אליה עובר עומר אצילי וייתכן מאוד שגם דיא סבע יחזור לשם במהלך הקיץ. אם לא הצעה מהאיחוד, ספורי יעדיף להישאר בהפועל באר שבע. מאמן מכבי תל אביב אייטור קראנקה היה רוצה לצרפו, אך זה לא אמור לקרות כי לא נראה שאלונה ברקת מוכנה למכור שחקנים לצהובים. 

מוחמד אבו פאני - הקשר עוזב את מכבי חיפה לפרנצווארוש, מועדון הפאר ההונגרי שמבוסס בבודפשט. אחרי כמה חלונות בהם היה מבוקש, הפעם המעבר הבשיל בסכום של כ-1.5 מיליון אירו שיגיע לירוקים. אבו פאני מהבחינה הזו כבר רגוע ועתידו ברור, כעת הוא רוצה להראות שמקומו בהרכב של אלון חזן. 

מוחמד אבו פאני. עוזב את מכבי חיפה לפרנצווארוש (רדאד ג'בארה)מוחמד אבו פאני. עוזב את מכבי חיפה לפרנצווארוש (רדאד ג'בארה)

דן גלזר - אומנם אין על כך דיבור תקשורתי, אבל גלזר כבר הצהיר במהלך העונה האחרונה שהוא ישמח להתקדם לעבר קריירה מעבר לים. החוזה במכבי ת"א הוא עד עונת המשחקים שבפתח, אך לצהובים ישנה אופציית הארכה כך שזוהי לא שנת חוזה מוגדרת ועדיין, אם יהיו הצעות מעבר לים סביר להניח שהוא ירצה לבצע את השינוי. 

התקפה

מנור סולומון - אחרי התקופה בפולהאם, מנור צפוי לעבור לטוטנהאם. המועדון הלונדוני מצפה לקבל אישור בכתב מפיפ"א כי ניתן להחתים אותו בהעברה חופשית ולאחר מכן העסקה הזו צפויה להיות מושלמת. מדובר במעבר נוצץ מאוד אל המועדון בו יאמן בעונה הקרובה מאמנו של ליאל עבדה בסלטיק בעונה החולפת.

מנור סולומון. צפוי לעבור לטוטנהאם (האתר הרשמי של פולהאם)מנור סולומון. צפוי לעבור לטוטנהאם (האתר הרשמי של פולהאם)

ליאל עבדה - ואם כבר עבדה, גם הוא יכול למצוא את עצמו עובר קבוצה הקיץ. אומנם הוא עדיין חתום בסלטיק, אבל הדיווחים בנוגע למעבר אפשרי של השחקן המוכשר החלו עוד בחודש ינואר. הפרמייר ליג האנגלית היא כמובן היעד המועדף, אך שחקן עם סיומת אדירה כמו שלו ומהירות אירופאית לכל דבר, יכול בהחלט לקבל הצעות גם מגרמניה, ספרד ואיטליה. 

תאי בריבו - אחרי 25 שערים בליגה האוסטרית, עוד כישרון שיצא ממלאבס רוצה להתקדם ולעבור לליגה גדולה יותר. בריבו היה מבוקש בפרנצווארוש, אבל תג המחיר שלו היה כזה שגרם למועדון ההונגרי ללכת לכיוונים אחרים, כפי הנראה אלכסנדר פשיץ' מיודענו. החלוץ היה מבוקש מאוד בינואר בליגה היוונית בא.א.ק אתונה שגם זכתה באליפות והופעות טובות בנבחרת יכולות לעזור לו עוד יותר.  

תאי בריבו. רוצה להתקדם ולעבור לליגה גדולה יותר (אינסטגרם)תאי בריבו. רוצה להתקדם ולעבור לליגה גדולה יותר (אינסטגרם)

שון וייסמן - אחרי עונה מאתגרת מאוד מבחינה אישית, וייסמן נשאר בליגה הראשונה בספרד. ויאדוליד אומנם ירדה, אבל החלוץ היה מושאל לגראנדה עם חובת רכישה במקרה שהיא עולה ליגה ועל כן יש לו חוזה מובטח בלה ליגה לשנים הקרובות. יחד עם זאת, לכולם ברור שהוא חייב דקות משחק ואם הסיטואציה בגראנדה לא תשתנה, הוא יצטרך לחשוב מה הוא עושה מכאן. אולי דרך הנבחרת הוא יחזור למצוא את הרשת אחרי שנה לא פשוטה. 

שון וייסמן. נשאר בליגה הראשונה בספרד (La Liga)שון וייסמן. נשאר בליגה הראשונה בספרד (La Liga)
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */