האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
לפיד הליצן המדיני מטיף לנתניהו? לא היה ולא יהיה כושל יותר מלפיד!!! לפיד הביא אינטרסים אמרקאיים שיבחשו בקלחת הישראלית עד היום |
AAA |
16.06.23 13:12 |
1 |
לפיד כשר אוצר יחד עם בנט הצליחו למנוע הסכם גרעין שכמעט נחתם. מה שנתניהו לא מצליח למנוע כנראה בפעם השנייה. התואר ליצן מדיני הוענק לאדם הלא |
Njuf |
16.06.23 13:14 |
3 |
חחח... את הכניעה של לפיד ובנט כולנו זוכרים!!!! הזמינו עלינו את אויבינו ונכנעו לממשל ביידן האנטישמי שבוחש כאן עד היום |
AAA |
16.06.23 13:16 |
6 |
לדעתי אמרת לפיד אמרת :השמצות ,שקרים ,התהדרות בהשגים של אחרים ,הסתה בקיצור אמרת חלול |
דמו |
16.06.23 13:40 |
27 |
במשך כמעט שנה שכחו מזה, ושלחו מהר מהר שליח לשיחות שגורש משם מהר |
Slacker |
16.06.23 13:44 |
34 |
אם לפידיוט היה ככה טוב אז למה הוא עף תוך ארבע חודשים? |
נבל עשור |
16.06.23 14:04 |
44 |
הוא דווקא מאוד התחזק בבחירות האחרונות. אבל קמפיין הדה לגיטימציה של ''האחים המוסלמים'' עבד יפה |
Njuf |
16.06.23 15:10 |
61 |
אבל זה זה מילה בה משתמש שר ההסברה כשרוצה להסביר כישלון |
נבל עשור |
16.06.23 15:11 |
62 |
האמת שהם עמדו לחתום על חזרה להסכם המקורי בשנה שעברה, ורק הפלישה לאוקראינה מנעה את ההסכם. |
צזיום |
16.06.23 15:08 |
60 |
עמדו זה לא רלוונטי.מה השורה התחתונה? |
נבל עשור |
16.06.23 15:13 |
63 |
השורה התחתונה היא שההסכם המקורי מת קליני. ההסדר הזמני שמדברים עליו עכשיו הוא המקבילה להסדר הזמני ב2013. |
צזיום |
16.06.23 15:23 |
67 |
דווקא הפוך, המלחמה באוקראינה אמורה הייתה להיות זרז מבחינת האמריקאים לסגור את הנושא הזה כל מנת שיוכלו להתרכז באוקראינה |
Njuf |
16.06.23 15:24 |
68 |
אתה לא מכיר עד כמה רוסיה היתה קריטית למו''מ. |
צזיום |
16.06.23 15:33 |
70 |
''למה שתתעניין במה אמרתי/חשבתי/עשיתי פעם או לפני דקה... בוא תשאל אותי מה אני אומר/חושב/עושה עכשיו''.... |
הקרנף של סרטר |
16.06.23 13:14 |
4 |
לפיד ליצן חצר שזוכה לאהדת ערוצי התעמולה ולרדודים שבינינו |
AAA |
16.06.23 13:17 |
9 |
חד מדוייק ומושחז. |
מהצד השלישי |
16.06.23 13:29 |
17 |
חשבתי שאתה נגד תופעה של פסילת פרסונה ומדובר בשני עדרים או משהו כזה.. |
Njuf |
16.06.23 15:21 |
66 |
אל תהיה מצחיק ומטופש יקירי... אם הברירה תהיה בין לפיד לבינך (כדוגמא לניק אנונימי מטריל) אני אמליץ לכולם לבחור ביאיר לפיד |
הקרנף של סרטר |
16.06.23 15:28 |
69 |
איזה כיף שאתה תעדיף אותי על אחרים, אני כ''כ מתרגש. דעתו של ביביסט שרוף כמוך עלי נורא חשובה לי |
Njuf |
16.06.23 15:51 |
72 |
לפיד היה ראש ממשלה טוב בתקופתו הקצרה, הוא אדם פיקח וכותב מחונן, אני מבין את הביקורת עליו ואני לא ממצביעיו. הוא ומפלגתו עדיפים בהרבה על ביבי |
hape |
16.06.23 15:58 |
74 |
ארבעת חודשי הכהונה של לפיד היו קמפיין בחירות טהור והזוי... כל החלטה והחלטה התכתבה רק עם צרכי הקמפיין |
הקרנף של סרטר |
16.06.23 16:29 |
78 |
ברור שחצי שנה כראש ממשלה זה זמן מועט מידי להערכה על תפקיד ראש הממשלה אבל גם הניסיון לזלזל בו שגוי |
hape |
16.06.23 17:21 |
80 |
שים לב להבדל שעשיתי בין ממשלת בנט/לפיד לבין תקופתו הקצרה של לפיד כראש ממשלה... |
הקרנף של סרטר |
17.06.23 09:25 |
81 |
אפילו לפיד הטמבל עדיף מביבי מה אתה מדבר |
SomeOne2 |
16.06.23 13:16 |
7 |
64 מנדטים חושבים אחרת!!! חכו עוד 4 שנים בכדי לגלות שערוצי התעמולה ממשיכים לעבוד עליכם, מיעוט שמרגיש שהוא רוב |
AAA |
16.06.23 13:20 |
12 |
זאת הדעה שלי מה קשור רוב העם |
SomeOne2 |
16.06.23 13:30 |
19 |
תיקון - 56 מנדטים לפי הסקר האחרון במליאת הכנסת.. |
יגאל פת-אל |
16.06.23 13:37 |
25 |
כפי שציינתי, תמתינו 4 שנים ושוב תגלו שערוצי התעמולה עבדו עליכם ושאתם מיעוט גם עם המפלגות הערביות |
AAA |
16.06.23 14:16 |
51 |
מחלק מתנות לחיזבאללה, תומך במחבלים ועוד בא בביקורת החצוף שתמך בהסכם שחתם אובמה עם איראן |
אשכנזון |
16.06.23 13:16 |
8 |
מדוייק!!! |
AAA |
16.06.23 13:21 |
13 |
נו ומה ביבי? |
מציאותי |
16.06.23 16:17 |
77 |
לפיד מדבר על אטום מתערב איתכם שהבן אדם לא יודע מה זה אומר |
רסלר |
16.06.23 13:13 |
2 |
כן... לעומת גאוני האטום, תורת היחסות, הקוונטים בסיעת הליכוד |
יגאל פת-אל |
16.06.23 13:38 |
26 |
לא יודע על מי אתה מדבר |
רסלר |
16.06.23 14:09 |
47 |
בדיעבד ההסכם המקורי היה יותר טוב מהמצב היום. מודה שגם אני הייתי נגדו |
SomeOne2 |
16.06.23 13:15 |
5 |
לא הבנתי מה הקשר שהוא תמך לפני 8 שנים? |
SWITCH |
16.06.23 13:19 |
10 |
האיש פשוט מסכן מתייבש באופוזיציה ואין לו מה לעשות. |
YA-20826 |
16.06.23 13:19 |
11 |
למה צריך להעלות כל נפיחה שלו? |
efil |
16.06.23 13:26 |
14 |
לפיד האחרון שיכול להטיף מוסר. |
הבוטח אליך |
16.06.23 13:26 |
15 |
כמה רדידות ושטחיות באדם אחד? |
ישראל_ק |
16.06.23 13:27 |
16 |
הדבר היחיד שמעניין אותי בלפיד אם הוא מאמין לעצמו אם כן זה משהו שמצריך טיפול |
זופ-ניק |
16.06.23 13:30 |
18 |
בדיוק כמו לפני שנתיים אז נתניהו היה זה שתקף עם הטיעון הדמגוגי הזה, ההשפעה שלנו על מהלכים אסטרטגיים של ארה''ב |
אסטריקס ושות' |
16.06.23 13:31 |
20 |
ביטול ההסכם כן הוכיח. אירן פיתחה גרעין תחת ההסכם ועכשיו היא עם סנקציות וממשיכה לפתח. זה ההבדל |
Kayser Soze |
16.06.23 13:48 |
39 |
סביר מאוד שתחת ההסכם היא הייתה מתקדמת הרבה יותר לאט כי הייתה צריכה להסתיר והיה לה מה להפסיד |
אסטריקס ושות' |
16.06.23 14:20 |
53 |
אתה מבין שם אירן היתה רוצה גרעין, כבר היה לה? להסכם לא היה שום ערך, כך או אחרת |
Kayser Soze |
16.06.23 14:49 |
58 |
הוא מתנהג כאילו שהמצביעים שלו הם מפגרים וכך כל השאר |
Y to Y |
16.06.23 13:32 |
21 |
לא ברור איך האידיוט השימושי הזה שורד |
Double Spanish |
16.06.23 13:34 |
22 |
עם שחפ''צ הכסף ותמיכת המדיה שיש לאלה שמושכים בחוטים שלו-גם אתונו של בלעם היתה שורדת |
מחדד עפרונות |
16.06.23 13:41 |
28 |
מדהים איך 90% מהתגובות כאן הן לגופו של לפיד ולא לגופם של דברים. במיוחד על רקע זה שנתניהו השתמש באותו הטיעון |
אסטריקס ושות' |
16.06.23 13:35 |
23 |
כנראה יש משהו בלפיד שמזמין תגובות כאלה (כלומר לגופו ולא לשיכלו, שכנראה איננו משהו ) |
מחדד עפרונות |
16.06.23 13:42 |
29 |
יותר סביר שיש אנשים שזה סוג החשיבה שלהם. אין לי אלא להצטער |
אסטריקס ושות' |
16.06.23 14:21 |
54 |
ההבדל ה''קטן''- נתניהו התנגד (גם במעשה) להסכם ולפיד תמך בו. ועכשיו נתניהו ממשיך להתנגד,ולפיד (שוב) שינה עמדה ומתנגד |
Kayser Soze |
16.06.23 13:47 |
38 |
גם נתניהו וגם לפיד השתמשו באותם טיעונים דמגוגים זה כנגד זה. די כבר לזרות חולן |
אסטריקס ושות' |
16.06.23 14:19 |
52 |
אנחנו יודעים בוודאות את תוצאות הדרך האחרת |
צזיום |
16.06.23 15:42 |
71 |
לא יודע מה זה ''הליכוד'', אבל רצוי שגאוני הגרעין שם ישוו בין 2015 ל-2023 (רמז - רמת העשרה) |
יגאל פת-אל |
16.06.23 13:36 |
24 |
בדיעבד, ביטול ההסכם התגלה כאיוולת ואיפשר לאירן לדהור קדימה |
סוף מעשה |
16.06.23 13:43 |
30 |
הם דהרו קדימה גם בתןך ההסכם. איזה פיקוח היה ומה עשו עם זה גם כשהתברר שלא עמדו בהסכם. |
פלומה |
16.06.23 13:44 |
33 |
לא גיסנו. הם המשיכו לפתח, למרות שהיה הסכם. ממש הפתעה.. |
Kayser Soze |
16.06.23 13:45 |
36 |
צריך להפסיק להתייחס לתעמולן המסית הזה. |
פלומה |
16.06.23 13:43 |
31 |
תשובה קצת אידיוטית |
רוניר |
16.06.23 13:44 |
32 |
מה קרה מאז.? |
coyote |
16.06.23 14:04 |
45 |
איפוא האירנים היום , ללא הסכם. |
רוניר |
16.06.23 14:13 |
48 |
חנוקים כלכלית |
coyote |
16.06.23 14:14 |
50 |
יש לך מזל. גולשי רוטר סובלניים ומבינים שאוהדי החלול לא חכמים בכלל ולכן הם לא מגיבים לדברי בלע. |
מהצד השלישי |
16.06.23 14:24 |
56 |
לפידיזם= מילים עם תחביר נכון שלא אומרות כלום. לא מבין איך בכלל מישהו מקשיב לו |
Kayser Soze |
16.06.23 13:45 |
35 |
המצביעים שלו חלולים כמוהו. |
שוורצע חיה |
16.06.23 14:25 |
57 |
האיש שאקטיבית פוגע בכוונה ביחסי החוץ של המדינה באמצעות רשת המינויים העצומה שהוא מינה במשרד החוץ... |
Isrtv |
16.06.23 13:47 |
37 |
הוא ממש ליצן החצר!! |
the master |
16.06.23 13:51 |
40 |
לפיד ונתניהו, תנו לי לעזור לכם - שניכם אפסים ועלובים |
cabrital |
16.06.23 13:54 |
41 |
שקרן שיש לו זיכרון קצר תמיד יצא טיפש |
נבל עשור |
16.06.23 14:02 |
42 |
למילים של לפיד אין משמעות |
coyote |
16.06.23 14:03 |
43 |
הפוך גוטה חלול ובור הפוך |
פרופסור איתן |
16.06.23 14:08 |
46 |
ביבי היום היה חותם שוב ושוב על ההסכם של 2015 |
Superal |
16.06.23 14:13 |
49 |
ההסכם ההוא היה כל כך רע, שהיה נותן להם גרעין חוקי ב2031. |
צזיום |
16.06.23 15:13 |
64 |
ללפיד המנוול לא אכפת ממדינת ישראל. העיקר לעשות סיבוב על נתניהו. |
שוורצע חיה |
16.06.23 14:24 |
55 |
נכון. אני לא אשכח מה אמרה ליהי לפיד |
Superal |
16.06.23 17:16 |
79 |
בן אדם חלול וריק מתוכן ושכל |
coronatime |
16.06.23 15:00 |
59 |
לפיד צודק ביבי הנוכל שתקף את לפיד שלא זועק נגד ההסכם שותק בעצמו ומזיק לביטחון ישראל |
אריה33 |
16.06.23 15:19 |
65 |
הטיפש מתעלה בטיפשותו. |
מבט צלול |
16.06.23 15:55 |
73 |
אם אפשר להגדיר טמטום אז זה לפיד והיפוכו |
קפסולה |
16.06.23 16:14 |
75 |
מעניין אם יש עוד מישהו שלוקח את הליצן ברצינות ? |
מזל דלי |
16.06.23 16:15 |
76 |
חבר מתאריך 15.6.19
8646 הודעות, 82 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 16.06.23 בשעה 13:24 בברכה, AAA
לפיד הבטיח ביטחון בהסכם הכניעה עם חיזבאללה, כשמסר שטחי מולדת בסיוע גלי בהרב סערה ומיד קבלנו טילים מלבנון.
לפיד הוא רמאי ואסון לאומי!!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.19
18396 הודעות, 77 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
נכון. נתניהו אפילו לא מוזמן לידידתינו הגדולה ביותר ומעצמת העל היחידה בעולם. ממש הצלחה מדינית.
טילים מלבנון קיבלנו לא בגלל ההסכם, אלא בגלל שביבי החליט לא להגיב על פיגוע של חיזבאללה בעומק השטח שלנו. מי שבאמת מסר שטחי מולדת הוא נתניהו, את חברון, וגם תמך בהתנתקות. איפה זה ואיפה המים של לפיד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.6.19
8646 הודעות, 82 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
אין מחילה לממשלת האחים המוסלמים!@!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
5757 הודעות, 31 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.10.22
497 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
המזל שלהם הוא שהאיראנים דרשו יותר צפרדעים ממה שהאירופאים הסכימו לבלוע. לפיד אדיוט מביך, וההתנהלות שלו בתור שר החוץ היתה מביכה מאוד - התבלבל בדגל, השניא עליו את כל משרד החוץ... ממש כאילו ריקנות וטמטום באמת מפריעים לתפקיד...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
13731 הודעות, 50 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.19
18396 הודעות, 77 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
עכשיו הציבור רואה איזו ממשלה הייתה טובה יותר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
13731 הודעות, 50 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
1835 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
לעומת זאת, מה שמדברים עליו עכשיו הוא בכלל לא ההסכם המקורי. זה הסדר זמני שלא כולל את פתיחת הכלכלה האירנית לעולם כמו ההסכם המקורי ולא כולל את תפוגת התוקף (למבינים: זה אולי המקבילה לJPOA, אבל לא לJCPOA). אם זה יתן לנו מספיק זמן עד לנשיא רפובליקני ב2024 אז נוכל לחיות עם זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
13731 הודעות, 50 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
1835 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
בזמנו ביבי טהממסד הבטחוני היו בטוחים שאירן לעולם לא תגיע להסכם קבוע עם המעצמות (ההסכם של 2015) ולכן לא פעלו בזמן כדי לסכל (זו הפשלה האמיתית של ביבי, לא הנאום שלו בזמן החתימה שהיה הכרחי). עכשיו אנחנו לא כל כך נאיביים והלוז טוב יותר, לכן יש הזדמנות אמיתית להתנהג יותר בחכמה ממה שעשינו אז.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.19
18396 הודעות, 77 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
נעשתה עבודה של הממשלה הקודמת שנשאה פרי מול האמריקאים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
1835 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
תחת המו"מ המערב החשיב את רוסיה כגורם נייטרלי שיכל לתווך בין הצדדים. ה'תיווך' הרוסי הציל את המו"מ ההוא לא פעם. יותר מכך, רוסיה היתה קריטית למימוש המתוכנן - רוסיה היתה אמורה להיות המקום שבו יאחסנו את האורניום האירני. ברגע שרוסיה שרפה את עצמה, היא לא יכלה לאחסן את האורניום או לתווך בין הצדדים, והמחלוקות שצפו הטביעו את המו"מ. החלק של הממשלה הקודמת היה שולי (הם ניסו 'לשפר' את ההסכם כך שמשמרות המהפכה יחשבו כארגון טרור, אבל מה שהכריע כאן את הכף היה לחץ אדיר מהפנטגון ולא ישראל).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12831 הודעות, 200 מדרגים, 371 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ערכתי לאחרונה בתאריך 16.06.23 בשעה 13:19 בברכה, הקרנף של סרטר
י. לפיד
ליצן מדיני?
יאיר לפיד הוא הסיבה היחידה הרצינית שיכולה להיות להצביע לנתניהו.
אם בנט (לפחות לטעמי) לא היה ראש ממשלה כל כך רע הרי שיאיר לפיד הוא ראש הממשלה הכי מופרך שהעמיד המזרח התיכון לדורותיו.
ליצן מדיני?
האיש הוא סכנה ביידנית אמיתית... ולא בצחוק או באיזו פוזיציה פוליטית.
אם אתם רל"בים - תצביעו לליברמן, תצביע לגנץ, תצביעו אפילו ליאיר גולן (אם חשוב לכם השם יאיר)... יאיר לפיד בממשלה שמקבלת איתרוג תקשורתי מוחלט הוא סכנה אמיתית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.6.19
8646 הודעות, 82 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
1224 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.19
18396 הודעות, 77 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מסתבר שאתה רל"ל..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12831 הודעות, 200 מדרגים, 371 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
שכן גם מול יאיר לפיד יכולים לבוא גרועים יותר...
אני למשל לא אמליץ לרל"בים לבחור בעופר כסיף במקום ביאיר לפיד.
אבל מכל המועמדים שהם מציבים... אין ספק שלפיד הוא הגרוע מכולם (בעיקר לנוכח העובדה שהוא לא זוכה לשום ביקורת ציבורית/תקשורתית והוא, מה לעשות, חלול מוחלט).
באהבה אני כותב לך (גם אם אני משתדל בד"כ להתעלם)... יהיו ניקים שאתה תהיה עדיף עליהם... גם לגביך אני לא רל"N
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.19
18396 הודעות, 77 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
5231 הודעות, 33 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
ועדיפים על הליכוד והקואליציה הקיצונית והרעה הזאת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12831 הודעות, 200 מדרגים, 371 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
כדי להגיד שהוא היה ראש ממשלה טוב צריך כנראה הרבה אלכוהול בדם...
במדדי החלטות - אהוד ברק נחשב ראש ממשלה יותר טוב
ללמדך לאיזה רמות של "הצלחה" מצליח לפיד להגיע
אבל מי שרוצה להאמין שהוא עדיף... זה אחלה.
(השאלה רק אם הוא משקר לעצמו או משקר לנו)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
5231 הודעות, 33 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
למרות שלא שתיתי אלכוהול אני ורבים עדיין חושבים שלפיד היה ראש ממשלה טוב בתקופתו הקצרה.
לא מתווכח עם הטענה ההגיונית שההחלטות שלו היו מושפעות מאוד מכך שזאת הייתה תקופת בחירות, זה אולי לא רצוי אבל טבעי ומקובל במידה סבירה אצל כולם.
בכל מקרה לפיד לא היה לבד. הייתה ממשלה חשובה וטובה שהביאה להחלפת שלטון נתניהו והחרדים והביאה לשינוים משמעןתיים. ממשלת השינוי הזאת טובה בהרבה מהממשלה הרעה שיש כאן היום.
אני מקווה שלמרות העניין הגדול שיש לך במהפכה המשפטית תראה את המקום הרע אליו ממשלת הימין הקיצוני-חרדים הזאת מובילה אותנו ושתתמוך באלטרנטיבה הפחות רעה - ממשלה אחרת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12831 הודעות, 200 מדרגים, 371 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
אני לא מאלה שראו בממשלה הקודמת אסון...
היא אמנם לא הביאה שום שינוי... (תבדוק מעבר לססמאות הקליטות ותראה שהיא עשתה הכל בדיוק לפי הדוקטרינות הקבועות של ממשלות נתניהו)... אבל גם לא עשתה רע.
עד לרגע שיאיר לפיד הגיע לכיסא.
והשמיים נפלו
שכן פרוטקשיין הגז לא יכול היה לעבור במדינה מתוקנת.
לא יכול.
והשתיקה (או יותר גרוע - התמיכה) שקיבלה הפעולה השערורייתית הזו מהתקשורת הישראלית היא משהו שלא יכול להתרחש במדינה דמוקרטית.
תוסיף את הרשות השופטת שלפני רגע אסרה על ממשלה קודמת אפילו להעביר שדכן משולחן לשולחן - ופתאום עוצרת מלהתערב בהחלטה שאין לה שום לגיטימיות?
אלו דברים שהם סכנה מהותית
הם מדגימים היטב מדוע ליאיר לפיד אסור להיות ראש ממשלה
למחנה הרל"בי יש אופציות אחרות שאינם מסוכנות כמו האיש הזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.6.14
1784 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
נתניהו מוקצה ע"י כל מנהיגי העולם. ביטחון פנים ואזורי על הפנים. הכלכלה קורסת. הכניסה לסחרור את המדינה עם הרפורמה המשפטית ולא מקבל החלטות לפה או לפה.
מה הוא עשה טוב בקדנציה הזאת?
אם לא ההפגנות היה ממנה את מירי רגב לשרת הביטחון וגם במבצע בעזה הינו נכשלים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.6.19
8646 הודעות, 82 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
גם עם האחים המוסלמים לא יהיה לכם רוב בחיים כי כולם כבר מבינים שאין לכם מה למכור חוץ מתעמולה, שנאה והסתה כלפי הימין ומנהיגיו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.6.14
1784 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
תשתה מים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
37201 הודעות, 231 מדרגים, 374 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.6.19
8646 הודעות, 82 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
5869 הודעות, 33 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.6.19
8646 הודעות, 82 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.15
12464 הודעות, 62 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
צא כבר מהפוזיציה שלך.
מביך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.20
10067 הודעות, 107 מדרגים, 200 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
37201 הודעות, 231 מדרגים, 374 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.20
10067 הודעות, 107 מדרגים, 200 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
אבל רוצה השוואות קבל השוואות הוא נשחק משחק מי יותר חכם
מירי רגב או לפיד
אמסלם או לפיד
גליט דיסטל או לפיד
יולי אדלשטיין או לפיד
אבי דיכטר או לפיד
אתה יודע את התשובה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.6.14
1784 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מצד שני עד שנת 2018 הייתי מצביע לביבי אז ההחלטות שלי לא היו משהו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
12654 הודעות, 44 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מי שהתנגד להסכם והביא לביטולו צריך להביר מה בדיוק היתה האלטרנטיבה, כי אם האלטרנטיבה היתה שב ואל תעשה כרגיל, אז כבר היה עדיף הסכם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.11.03
10496 הודעות, 82 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.11.13
1307 הודעות, 4 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.15
14523 הודעות, 74 מדרגים, 139 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בימתיים לא הוכיח במילימטר שאכפת לו מבטחון ישראל או ממדינת ישראל בכלל.
לטעמי, אויבי ישראל לא יכלו לבקש משהו טוב יותר נגד מדינת ישראל מאשר החלול.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.15
38060 הודעות, 135 מדרגים, 252 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
24785 הודעות, 194 מדרגים, 359 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
17401 הודעות, 145 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
היא מוגבלת ביותר. אם מנוי וגמור אצל האמריקאים ללכת על הסכם- הוא ייחתם ולא משנה אם בנט, נתניהו או בן גוריון יהיו בתפקיד ראש הממשלה.
לגבי הסכם הגרעין ב-2015 הייתי ממליץ לנתניהו קצת יותר צניעות וענווה. ביטול ההסכם בינתיים ממש לא הוכיח את עצמו. הקייס עליו נתניהו רץ כבר שנים (איראן והפצצה) נראה שהולך לכישלון שיהיה לו אחראי עיקרי אחד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
21084 הודעות, 107 מדרגים, 179 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
17401 הודעות, 145 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מה שבטוח שזה שבלי ההסכם היא כבר נמצאת על סף גרעין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
21084 הודעות, 107 מדרגים, 179 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.18
13503 הודעות, 56 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כנראה זה היחס שהמצביעים שלו מצפים מעצמם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.08
13840 הודעות, 178 מדרגים, 356 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כל כך הרבה זמן בפוליטיקה
יורה לעצמו ברגל ללא הרף
ועדיין רלוונטי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
11362 הודעות, 49 מדרגים, 96 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
17401 הודעות, 145 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בדיוק לפני שנתיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
11362 הודעות, 49 מדרגים, 96 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
17401 הודעות, 145 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
21084 הודעות, 107 מדרגים, 179 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.11.14
17401 הודעות, 145 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
לא יודע אם זו חוכמה גדולה שנתניהו התנגד להסכם. במבחן המעשה הדרך שלו לא הוכיחה את עצמה (אולי גם הדרך האחרת הייתה נכשלת אבל את זה אנחנו לא יודעים בוודאות)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
1835 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
ונדי שרמן היתה מהאחראים על המו"מ בצד האמריקאי. היה לה נסיון קודם - היא היתה אחראית על הסדר דומה עם צפון קוריאה. היום לקים יש פצצה גרעינית וטילים אשר יכולים להגיע עד ארה"ב...
ההסכם ההוא עם אירן היה גרוע יותר, בגלל שהסרת הסנקציות היתה משמעותית יותר, והיתה אפשרות סבירה שהאירנים היו מסוגלים לפרוץ לגרעין ולהתחמק בלי עונש רציני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
37201 הודעות, 231 מדרגים, 374 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.3.23
936 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
זה מה שנקרא להפוך את הטמטום לאידאולוגיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
84892 הודעות, 207 מדרגים, 386 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
21084 הודעות, 107 מדרגים, 179 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
84892 הודעות, 207 מדרגים, 386 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
11173 הודעות, 44 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
במיוחד נוכח מה שקרה מאז.
אבל לעדר העלובים הליכודי זה בהחלט מספיק ואפילו מסעיר.
לך תבין את נפש עלובי הליכוד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
20569 הודעות, 36 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מה עשו הנוכל המגלומן החלול? הרלב"ים מטומטמים שמפיצים דפי מסרים עקומים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
11173 הודעות, 44 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
הרוב יודע.
ויש גם לא מעטים שלא.
ולי אין מה לתרום בעניין, מלבד להצטער, בשבילם, בשבילנו,
ולספוק כפיים ביאוש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
20569 הודעות, 36 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
וגם כשהיה הסכם הם עשו מה שרצו. הרי הפיקוח היה בדיחה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
1224 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
21084 הודעות, 107 מדרגים, 179 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.22
1033 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
20208 הודעות, 78 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.1.14
8895 הודעות, 35 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
האמירות שלו הזויות איך בוחרים בו לראשות הממשלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.9.08
5725 הודעות, 40 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
13731 הודעות, 50 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
20569 הודעות, 36 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
קודם כל הרפורמה עוד לא בוצעה, ארה"ב עושה מה שטוב לה, ואפילו ברק רביד אמר שהוא משקר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.6.23
3 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הפוך גוטה, חלול ובור הפוך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.3.23
13 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
זה שלפיד תמך בו. על ביטול ההסכם ע"י ביבי וטראמפ, יצטערו דורות קדימה. מה שלפיד הבין אז, ביבי מבין היום. טראמפ עשה סיבוב על ביבי ועם ישראל. נתן לביבי תחושה שהוא מבטל את ההסכם ורץ לתקוף באירן. ביבי החלש קנה את זה. עכשיו הוא מוכן לתמוך בהסכם גרוע בהרבה מזה של 2015. מה שטוב אצל ביביסט מצוי, זה שתמיד יש את מי להאשים, גם אם היה בין מקבלי ההחלטות 5 דקות, הוא כנראה יהיה האשם. כמה קל להיות ביביסט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
1835 הודעות
בתגובה להודעה מספר 49
ההסדר שמדברים עליו עכשיו לא פותח את הכלכלה האירנית, לא מזרים להם מאות מיליארדים מאירופה, ולא מאשר התקדמות גרעין אירנית אחרי תפוגת תוקף. מצד שני, האירנים התקדמו (מה שהיו מתקדמים בכל מקרה באישור ההסכם הקודם). השאלה העיקרית עם ההסדר הזה היא אם האירנים נשארים עם הסטוק הנוכחי של ה60 אחוז (מה שעדיין לא ברור). אם כן, אז ישראל תצטרך ללחוץ לשיפור ולהיות מוכנה לפעול. אם לא, אז אפשר להיות רגועים יותר ולקוות שיהיה נשיא אחר ב2024.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.1.22
1033 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.3.23
13 הודעות
בתגובה להודעה מספר 55
משהו עם "ושתשרף המדינה".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
7099 הודעות, 14 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
18564 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ביבי היה נוכל צבוע ומסית לשנאה ונשאר כזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.18
6595 הודעות, 27 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
8428 הודעות, 48 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
49222 הודעות, 150 מדרגים, 284 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד