עובדי חברת אביב אורבן מבית קבוצת אביב העניקו לילדי עמותת "גיבורים קטנים" חוויה מיוחדת - שיט מהנה יחד עם בני משפחותיהם מול חופי הרצליה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
תנועת "גיבורים קטנים", שהקימו לפני 23 שנה ד"ר יריב וינצר ורעייתו, פועלת לקרב את החברה הישראלית לילדים המתמודדים עם צרכים מיוחדים, והיא מבוססת כל כולה על מתנדבים. כיום מאמצת התנועה כ־5,000 ילדים מהחינוך המיוחד בעזרתם של יותר מ־1,000 מתנדבים, שעורכים עבור הילדים מגוון פעילויות - אירוע בני מצווה, טיולי ג'יפים, משטים, ימי כיף, ימי חיול לצה"ל, הכשרה למקצועות עבודה, סיוע במחשבים ועוד.
"מדי שנה אנחנו זוכים להשתתף במשט שמתקיים במרינה הרצליה למען 'תנועת גיבורים קטנים'. האירוע מנתק את הילדים והילדות המדהימים האלו מקשיי היומיום ומעניק להם כוח ושמחה. התרגשנו מאוד לבלות עם הילדים, בני משפחותיהם והצוות הטיפולי בסירתנו. האירוח היה מקסים ונעים, והיה מהנה לראות איך הים התקשט בכל הסירות עם דגלי תנועת 'גיבורים קטנים' לצד דגלי המדינה. שמחנו שגם חיל הים הצטרף לאירוע המרגש. לראות את חיוך הילדים מילא אותנו באושר וסיפוק עצום", אומר ארז אביב, מנכ"ל אביב אורבן.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
את הרעיון לחוויה הימית הגה אורי בדיחי, מנכ"ל תנועת "גיבורים קטנים", שהוא יורד ים כבר שנים רבות: "רציתי לשתף את הילדים בחוויה הימית, והתחלתי לבצע לפני 14 שנה משטים. כיום מגיעים למשט השנתי מעל 70 בעלי יאכטות ואנשי צוות, כולם בהתנדבות, ומוציאים את הילדים לים יחד עם בני משפחותיהם. בים פוגשים הילדים סטי"ל של חיל הים, והאירוע נעשה בשיתוף עיריית הרצליה והמרינה. זו ההזדמנות להודות לקפטן ארז אביב וצוותו, שמלווים אותנו כבר מהמשט הראשון, מתנדבים ועוזרים לגייס מתנדבים נוספים ליום המדהים".