מכבי ת"א חגגה לתוך הלילה לאחר הזכייה באליפות
הרוחות הרעות מגמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל מסרבות להירגע: הפועל ת"א הגישה היום (רביעי) תלונה לאיגוד הכדורסל נגד מכבי ת"א, בגין תקיפה פיזית של צוות הקבוצה במהלך משחק מספר 3 בסדרת הגמר, בו ניצחו לבסוף הצהובים וזכו באליפות. התלונה מתייחסת למספר אירועים בהם הותקפו שחקן הקבוצה, צ'ינאנו אונואקו, היו"ר רמי כהן ואנשי צוות נוספים אשר ישבו על ספסל הקבוצה.
לתלונה צורף תיעוד מצולם המתאר כיצד הותקפו אנשי הפועל ביריקות, השלכת חפצים, שליחת ידיים ואף הותקפו פיזית. על פי התלונה, התיעוד הינו רגע נקודתי ב"אירוע שנמשך ארבע שעות רצופות".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים אחרי ההפסד אתמול
(צילום: עוז מועלם)
על פי התלונה שהגישה הפועל ת"א, למרות האירועים והתקיפות מצד אנשי מכבי "לא הגיעו למקום מנהל האירוע או מנהל חברת האבטחה, מה שגורם לנו להאמין שהאירוע כולו היה מתוכנן מלמעלה. כמו כן, יש לנו יסוד סביר להניח שעשרות האוהדים אשר היו מעורבים בתקיפות אינם יושבי אולם 9 קבועים ולמעשה נשלחו לשם על ידי אנשי מכבי משל היו שכירי חרב".
"עוד הגשנו תלונה כנגד מנהל מכבי ת"א אשר ירק על שחקן הקבוצה אקסבייר מנפורד במשחק מספר 2 ועל כרוז מכבי ת"א אשר צעק בכריזת האולם 'כל הפועל על הזין' אנו בהפועל מודעים לבעיות אצלנו בבית. ממועדון מכבי ת"א, שמדבר גבוהה גבוהה על אלימות ועל הצורך למונעה, היינו מצפים לספק הגנה לקבוצה האורחת".
2 צפייה בגלריה
קטטה אופיינית משחק אמש
קטטה אופיינית משחק אמש
היה חם אתמול בדרבי התל אביבי
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, תובע האיגוד, עו"ד איתמר ליפנר, דרש עונש רדיוס של שני משחקים למכבי ת"א בעקבות המעורבות של אוהדיה בתקרית חריגה ברבע הרביעי אתמול, במהלכה הושלכו מצתים מהיציע לעבר ספסל שחקני האדומים, מה שגרם להפסקה של כמה דקות במשחק. בנוסף, דורש תובע האיגוד להעמיד לדין ולהעניש בחומרה את סנטר הפועל ת"א צ'ינאנו אונואקו בעקבות תקרית חריגה במהלכה תקף את השופט ספי שמש בסיום המשחק.