סולן הלהקה האהובה חושף: "אני מתמודד עם מחלת הסרטן"

ג'וש הום מלהקת הרוק קווינז אוף דה סטון אייג' סיפר כי אובחן בשנה שעברה במחלה • בנוסף, התייחס לתקופה הקשה שהוא עובר בשנים האחרונות, במהלכן עבר גירושים קשים מאשתו לשעבר, כולל משבר אישי במהלך מגפת הקורונה ופרידה כואבת מכמה חברים קרובים שהלכו לעולמם

ג'וש הום. צילום: יוטיוב

ג'וש הום, סולן להקת הרוק האמריקנית קווינז אוף דה סטון אייג', חשף כי הוא אובחן בשנה שעברה כחולה במחלת הסרטן.

בריאיון שהעניק המוזיקאי למגזין "Revolver" לרגל צאת האלבום החדש של הלהקה, "In Times New Roman…", הום לא הרחיב יותר מדי על הפרטים, אבל כן ציין כי הוא הסיר בהצלחה בניתוח את הגוש הסרטני שהתגלה בגופו וכי הוא עדיין נמצא בתהליך של החלמה.

"אני לעולם לא אומר שיכול להיות גרוע יותר", אמר בריאיון, בהתייחסות לתקופה הקשה שהוא עובר בשנים האחרונות, במהלכן עבר גירושים קשים מאשתו לשעבר, משבר אישי במהלך מגפת הקורונה וגם נפרד מכמה חברים קרובים שהלכו לעולמם. "אני כן יכול להגיד שהמצב משתפר. הסרטן הוא פשוט הדובדבן שעל הקצפת בתקופה מאוד מעניינת. אני מאוד אסיר תודה על כך שאצא מזה, ובעתיד אסתכל על התקופה הזו כמשהו לא רגיל, אבל זה הפך אותי לאדם טוב יותר".

הום, שחבר גם בהרכבים Eagles Of Death Metal ו-Them Crooked Vultures, ציין גם כי הוא פנה למוזיקה כדרך להתמודד עם המאבקים שהוא חווה. "אין לי שום בעיה נגד טיפולים פסיכולוגיים, אבל אני לא הולך לטיפול בעצמי כי אני יכול ליצור מוזיקה במקום זאת. בשנים האחרונות עברתי המון טיפולים, אבל בסופו של דבר אני מבין כיצד להמשיך ולהתקדם עם הדת שלי: המוזיקה.

"אלה היו ארבע השנים האפלות ביותר בחיי, אבל זה בסדר", הוסיף הום. "למרות שכל מה שקרה מעך לחתיכות את החיים הקודמים שלי, הצלחתי לאסוף את החתיכות האלה ולבנות ספינה שעומדת לצאת לדרך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר