הקשר הרומני אנתוניו ספר הוא הזר החדש של הפועל באר-שבע. הוא חתם לארבע עונות אצל סגנית האלופה. שחקן הכנף בן ה-23 מגיע מראפיד בוקרשט הרומנית, בה שיחק מעונת 2019/2020. בעונה האחרונה כבש במדיה 6 שערים והוסיף 3 בישולים. מדובר בהחתמה השנייה הקיץ של באר-שבע אחרי הצטרפותו של אלון תורג'מן מהפועל חיפה כשחקן חופשי.
אנטוניו אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להצטרף להפועל באר-שבע ולהתחיל פרק חדש בקריירה. כבר הספקתי לקבל מסרים ואהבה מהאוהדים ואני מצפה לפגוש אותם, להחזיר להם על הדשא ולצבור חוויות מרגשות יחד".
1 צפייה בגלריה
 אנטוניו ספר
 אנטוניו ספר
הזר הרביעי. ספר
(צילום: באדיבות הפועל באר-שבע )
לפני כשנה כבר ניסתה באר-שבע לצרפו, אך הוא העדיף להישאר במולדתו והוא היה אמור להצטרף למועדון הפאר סטיוואה בוקרשט, אך המעבר לא יצא על הפועל, כשלפי פרסומים ברומניה זה קרה בין היתר בגלל בעיות שהתגלו בזמנו בבדיקות הרפואיות.
ספר מגיע בהמלצתו החמה של האקס של הפועל באר-שבע, אובידיו הובאן, שפרש לפני מספר שבועות באופן רשמי ממשחק וביקר בשבוע עבר בישראל. כמו כן לצידו בבאר-שבע הוא יפגוש שחקן בן ארצו, אדריאן פאון, שיפתח את עונתו השניה בבירת הנגב. יחד עם שני הרומנים, חתום בבאר שבע גם פטריק קלימלה הפולני והלדר לופס הפורטוגלי. גם השבדי אסטריט סלמאני מחזיק בחוזה לעונה הקרובה אך הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות של המועדון, כך שנכון לעכשיו יש לבאר שבע מקום לשני זרים נוספים.
מה שעוצר במעט את ההתקדמות בנוגע לזרים נוספים זה עניין חוסר הבהירות בנוגע לעמדת השוער הראשון. עומרי גלזר קרוב מאוד למעבר לכוכב האדום בלגראד של ברק בכר. אם הוא יעזוב יעדיפו בבאר שבע לצרף שוער ישראלי בכיר עם ניסיון מוכח דוגמת דניאל טננבאום ששוחרר ממכבי ת"א או אופיר מרציאנו מפיינורד. במידה ואף אחד מהם לא יגיע עשויה הקבוצה לפנות לשוער זר.