כמעט קאמבק: איך היו נראים הילדים של בראד פיט וג'ניפר אניסטון?

תמיד תהיתם איך היה נראה השילוב של הזוגות המפורסמים אם היו נשארים יחד? • בעזרת טכנולוגיית AI, אמן אחד יצירתי במיוחד מצא את הדרך • התוצאות - לשיפוטכם

ג'ניפר אניסטון ובראד פיט, ב-2004. צילום: רויטרס

כמה פעמים יצא לכם לקרוא על זוגות סלבס שנפרדו, ומצאתם את עצמכם מזילים דמעה ותוהים איך הייתה נראית המשפחה שלהם אם היו נשארים יחד? או פיללתם לראות איך היו נראים ילדיהם של זוגות שהתאימו באופן מושלם על המסך, אך מעולם לא התחברו במציאות?

אז את גלגל הזמן אמנם אי אפשר להחזיר לאחור ולרוב קאמבק הוא אירוע נדיר, אבל אמן אחד מוכשר במיוחד מצא את הדרך להשתמש בטכנולוגיה וליצור את הדבר הקרוב ביותר למה שהיה יכול להיות "אילו".

ג'רמי פומרוי הוא אמן AI (בינה מלאכותית) ומנהל אמנותי אוסטרלי מצליח, שעושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת, משלב אותה עם פוטושופ וכך מצליח לאחד זוגות מפורסמים שנפרדו לפני שהקימו משפחה והביאו ילדים לעולם. הוא גם נהנה להיות קופידון ויוצר מפעם לפעם זוגות ומשפחות של מפורסמים, שכולנו היינו רוצים לראות במציאות.

התוצאות המוצגות בעמוד האינסטגרם ובאתר שלו הן לא פחות ממדהימות, ורבות מהן כבר הפכו ויראליות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Jeremy Pomeroy (@mrpomeroyj_ai)

פומרוי בחר לקרוא לסדרת התמונות שלו "?Celebrity What If", ובין הזוגות שבחר לעשות מיקס גנטי דמיוני שלהם ניתן למצוא בין היתר את בראד פיט וג'ניפר אניסטון, קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון, ונסה האדג'נס וזאק אפרון, ג'סטין ביבר וסלינה גומז, בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק, הארי סטיילס וטיילור סוויפט ועוד. נוסף על זוגות אמיתיים, פומרוי יצר גם פורטרטים מומצאים של זוגות מהמסך או כאלה שהיינו רוצים לראות יחד, דוגמת לאונרדו דיקפריו וקייט ווינסלט (שכזכור היו זוג ב"טיטאניק") או קיאנו ריבס וסנדרה בולוק (ששיחקו יחדיו ב"ספיד" וב"הבית באגם").

כדי ליצור את הרקע לפורטרטים או את הלבוש של מושאיו, פומרוי הפעיל שוב את דמיונו וקיבל השראה גם מתקופות שונות בהיסטוריה, מה שהוסיף נופך ייחודי ליצירות המקסימות שיצר. התוצאות, כמו שאתם רואים, לא פחות ממדהימות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Jeremy Pomeroy (@mrpomeroyj_ai)

בראיון לאתר "Insider", סיפר פומרוי שהזמן שלוקח לו ליצור כל תמונה כזו נע בין שעות ספורות לכמה ימים ותלוי במורכבות התוצר הסופי. עוד הוא סיפר כי בחר לעשות שימוש בבינה מלאכותית כדי "לעורר שיח", לדבריו.

התגובות, לטענתו, היו מפרגנות מאוד. "זה מדהים לראות כמה אנשים מתחברים ומעריכים את יצירות האמנות שלי", אמר והוסיף שהוא לומד ומתפתח גם מהביקורות השליליות. הסלבס המככבים ביצירות שלו, כך אמר, טרם הגיבו על העבודה שלו, אך הוא מקווה שגם זה יגיע מתישהו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Jeremy Pomeroy (@mrpomeroyj_ai)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר