שתף קטע נבחר

דרוגבה: "בקיץ איבדתי את התשוקה לכדורגל"

חלוץ צ'לסי פתח את הלב בראיון ל'פראנס פוטבול', סיפר על הדיכאון שעבר ("איבדתי את האש שבערה בי") וביקר את סקולארי ("אנלקה ואני צריכים לשחק יחד"). אסטון וילה ניצחה את האל 0:1

פותח את הלב. דידייה דרוגבה ידוע בתור אחד הכדורגלנים המלהיבים בפרמיירליג, אולם חלוץ חוף השנהב מגלה, בראיון חושפני ל'פראנס פוטבול' הצרפתי, כי איבד את החשק למשחק.

 

"בקיץ האחרון, לא היה לי כבר ראש לכדורגל", פתח דרוגבה במונולוג מעניין. "איבדתי לחלוטין את האש הזו שבערה בי. הרגשתי כבוי. בפעם הראשונה בקריירה, הלכה לי כל התשוקה למשחק".


דרוגבה. לא מבין את המנג'רים באנגליה (צילום: רויטרס)

 

דרוגבה בן ה-30 סיפר כי הוא מבין את ההחלטה של לואיס פליפה סקולארי להעדיף את ניקולאס אנלקה על פני בהרכב הראשון. כידוע, אנלקה כבש העונה לא פחות מ-16 שערים בכל המסגרות, החלוץ מחוף השנהב שלושה בלבד. "ברגע זה, כל מה שאני יכול זה לשבת בשקט", הוסיף דרוגבה. "השחקן הזה בינתיים כובש שערים כל הזמן. אני אצטרך לחכות לתורי".

 

ועדיין, דרוגבה השמיע נימה של ביקורת נגד המנג'ר הברזילאי: "תמיד אמרתי שאני שמח שניקולאס הגיע לצ'לסי, אבל איני מבין למה המאמנים פוחדים להרכיב את שנינו יחד ב-11".

 

ברגע האחרון: אסטון וילה גברה על האל

במשחק יחיד שנערך הערב בפרמייר-ליג, ניצחה אסטון וילה 0:1 בחוץ את האל והשוותה את מספר נקודותיה לאלו של השלישית, מנצ'סטר יונייטד (לה יש שני משחקים חסרים).

 

במשך 88 דקות ראו הצופים משחק משמים, כמעט בלי בעיטות לשער, אבל אז החלה הדרמה. אשלי יאנג פרץ מאגף שמאל, הרים כדור מדויק וזאייטה דחק אותו לשערו שלו. בתוספת הזמן השופט כבר פסק לפנדל בעקבות נגיעה ביד של יאנג ברחבה, אבל לאחר התייעצות עם הקוון ביטל את ההחלטה ואסטון וילה חגגה ניצחון חשוב.


פורסם לראשונה 30/12/2008 17:55

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דידייה דרוגבה
צילום: Gettyimages Imagebank
מומלצים