יום שבת, 08.06.2024 שעה 04:49

הרצוג: אתם משקפים ישראליות ווינרית ומלוכדת

נשיא המדינה הודה לנבחרת הנוער אחרי ההדחה מהמונדיאליטו: "לימדתם אותנו שיעור בכוח רצון והגשמת חלומות", יו"ר ההתאחדות: "כולנו מלאי תקווה להמשך"

|
נשיא המדינה יצחק הרצוג (אורן בן חקון)
נשיא המדינה יצחק הרצוג (אורן בן חקון)

מסע הקסם של נבחרת ישראל באליפות העולם עד גיל 20 בא אל סיומו. הערב (חמישי) החבורה של אופיר חיים, שריגשה את כולנו בחודש האחרון עם הופעות אדירות מול אריות העולם, הפסידה 1:0 לאורוגוואי בחצי הגמר משער בדקה ה-61 של אנדרסון דוארטה.

נשיא המדינה יצחק הרצוג הודה: “תודה! ריגשתם מדינה שלמה. שחקני הנבחרת המדהימה שכל כולה ישראל היפה - אתם משקפים את הישראליות הווינרית, המוכשרת, המגוונת והמלוכדת. לימדתם אותנו שיעור בכוח רצון, נחישות, אומץ והכי חשוב - בהגשמת חלומות. הרחבתם לנו את הלב. אנחנו גאים בכם”.

ח”כ גדעון סער הצטרף: “הנבחרת הצעירה לא העפילה לגמר המונדיאליטו, אבל הביאה למדינה הרבה כבוד וגם תקווה לעתיד אחר לכדורגל בישראל. מצדיע לחבורה הצעירה והמוכשרת של אופיר חיים על מסע מוצלח ומעורר השראה”. ח”כ אביגדור ליברמן מסר: “תודה לנבחרת ישראל על טורניר אדיר. הוכחתם שאין דבר העומד בפני הרצון והבאתם גאווה גדולה למדינה לאורך כל הדרך”.

רוי רביבו במאבק על הכדור (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל)רוי רביבו במאבק על הכדור (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל)

יו”ר מנהלת הליגות ארז כלפון הודה לנבחרת: “דווקא הלילה כולנו בכדורגל הישראלי גאים, באופיר חיים, בצוות ובעיקר בשחקנים. עשיתם דרך ארוכה מאז הקיץ הקודם ועד היום. הפתעתם את אירופה, הדהמתם את העולם ואנחנו בטוחים שתמשיכו את הדרך גם בכדורגל הישראלי בעונת המשחקים הקרובה. בשבילנו אתם אלופי העולם”.

יו”ר ההתאחדות, שינו זוארץ, מסר: “חלום הגמר לא הפך למציאות, אבל כולנו מלאי תקווה, גאווה ואופטימיות להמשך. תחילה המאבק על מקומות 3-4 ולאחר מכן עם הנבחרת הצעירה ביורו והבוגרת במוקדמות יורו 2024. חבורת הקסם שלנו, נבחרת הנוער המופלאה, העניקה למדינה שלמה רגעים של אושר עם כדורגל אמיץ, נחוש ומלא השראה.

“הצוות המקצועי, השחקנים, כל חברי המשלחת מרכיבים יחד נבחרת שכתבה פרק מרשים מאין כמותו בהיסטוריית הכדורגל של מדינת ישראל ואין לי ספק כי לכולם תהיה תרומה משמעותית בכתיבת הפרקים הבאים. אני יודע כי גם במשחק האחרון ביום ראשון יעלו השחקנים כדי לתת את כל מה שיש להם לפני שיעשו את הדרך חזרה לבית חם שמחכה לחבק אותם ולהודות להם”.

חבר הכנסת יולי אדלשטיין הוסיף בחשבון הטוויטר שלו: “אכזבה מגיעה רק אחרי שנולדת ציפייה וניצתת תקווה. גאה בכם, אך המשימה עדיין לא תמה. אל אל ישראל”.

אוהדי נבחרת ישראל מעודדים בלה פלאטה
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */