מחלקת הנוער של הפועל באר-שבע שוב עוברת זעזוע ובפעם השלישית תוך שלוש שנים מצטרף מנהל מקצועי חדש למחלקת הנוער. הפעם מדובר בעידן בראון שבעונה החולפת אימן את הפועל רעננה בליגה א'.
עד לפני מספר שנים מחלקת הנוער הייתה מנוהלת מקצועית על ידי אנשי מחלקת הנוער של אתלטיקו מדריד הספרדית, אך באר-שבע החליטה לשלם קנס של מיליון יורו והפסיקה את הפרויקט, זאת על רקע משבר תחילת הקורונה שבמהלכו רצתה הבעלים אלונה ברקת לעזוב את המועדון.
2 צפייה בגלריה
עידן בראון
עידן בראון
"נרגש לקראת העבודה המשותפת". בראון
(צילום באדיבות הפועל באר-שבע)
אחרי עזיבת הספרדים נותר שרון אביטן על משבצת המנהל המקצועי של המחלקה. לפני כשנתיים עזב אביטן ובמקומו מונה מאור מליקסון. שחקן העבר החזיק מעמד בתפקיד שנה אחת בלבד ובקיץ שעבר עזב כדי להתרכז בתפקידו כעוזר המאמן של אליניב ברדה בקבוצה הבוגרת.
שמוליק חנין ששימש כיד ימינו של מליקסון, תפס את מקומו במחלקה אבל גם המינוי הזה לא האריך ימים כאשר לפני כחודש הודיע חנין לברקת על רצונו לעזוב, בין היתר לטובת משרת הדרכה בהתאחדות לכדורגל.
2 צפייה בגלריה
עומרי גלזר
עומרי גלזר
מתקרב לבלגרד. גלזר
(צילום: דניאל כהן )
היום, כאמור, הודיע המועדון על מינויו של עידן בר און למנהל המקצועי החדש של המחלקה. יש לציין כי באופן די תמוה עוד לפני מינויו, צוותו שני מאמנים לשתי קבוצות גיל במחלקת הנוער. בהודעת הפועל בארשבע נמסר מבר און: "אני שמח להצטרף למועדון. אני מודה להנהלה על האמון ומצפה להתחיל בעבודה. למחלקת הנוער תפקיד מרכזי במועדון, החל מקליטת שחקנים בגיל צעיר דרך עיצוב דמותם כשחקנים ובני אדם ועד לשילובם בקבוצה הבוגרת. אני נרגש לקראת תחילת העבודה המשותפת שלנו".
בתוך כך, בקבוצה הבוגרת עדיין מתנהל משא ומתן עם קבוצת הכוכב האדום בלגרד שמעוניינת בשוער עומרי גלזר. ביממה האחרונה שיפרו הסרבים את הצעתם והפערים בין הצדדים הצטמצמו מאוד.
בנוסף, המועדון פרסם את רשימת היריבות שהקבוצה תפגוש במהלך מחנה האימונים (החל מה-2 ביולי, בפולין) - וולנטרי (רומניה), ויסלה קרקוב (פולין), אומוניה ניקוסיה (קפריסין), טרנצ'ין (סלובקיה). לקראת משחק אימון שתקיים הקבוצה נגד פנאתינייקוס, תעזוב הקבוצה את המחנה ב-14 בחודש ותטוס ליוון, שם יערך המשחק לעיני קהל.