האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
עדיף לוותר על האסון הזה |
מיידלע |
07.06.23 21:55 |
1 |
יש לי הצעה מעולה בטחונית. ישראל וארה''ב ינהגו בהדדיות. שתיהן לא יכניסו בחופשיות ערבים של המדינה האחרת... |
מוכיח ועד |
07.06.23 22:34 |
46 |
למה? זה לא מקנה להם חסינות. |
אחד האדם |
07.06.23 23:02 |
70 |
חד משמעית |
חתול |
07.06.23 23:52 |
83 |
לפסול בלי לבדוק? את כולם? |
BigE |
08.06.23 00:29 |
99 |
מיליון? |
חמש חמש |
08.06.23 12:27 |
141 |
בערך מאה אלף ודאי שלא מליון |
שזיף ירוק |
08.06.23 17:09 |
154 |
100 אלף זה גם המון |
חמש חמש |
08.06.23 17:15 |
155 |
אין ולא יהיו, השאלה אותה שאלה |
BigE |
08.06.23 17:17 |
157 |
בהחלט |
Zpatriots |
08.06.23 07:51 |
115 |
נכון ותודה לביבי... |
יוחאי שכן טוב |
08.06.23 07:57 |
117 |
אין קשר לנתניהו הממשל הנוכחי רוצה רק ברעתנו אין שום בסיס מאחורי מעשיו את השקרים של רק לא ביבי תשמור לחדשות הפייק שמאל (ואני לא מחסידי נתניהו |
Zpatriots |
08.06.23 08:02 |
118 |
אף ממשל, דמוקרטי או רפובליקאי, לא יוותר על הדרישה הזו כשמדובר באזרחים אמריקאים. |
Stardust |
08.06.23 12:26 |
140 |
זה שהם אמריקאים זה לא אומר שהם לא יכולים לבצע פיגוע במדינת ישראל. כבר למדנו איך הם מנצלים את כל עניין הזהויות הכפולות והמכופלות שלהם הרי הכל |
Zpatriots |
08.06.23 13:31 |
143 |
אז האופציה היא אחת, להודיע לאמריקאים שמוותרים על התוכנית (שישראל רודפת אחריה כמעט 20 שנה...) אין אופציה אחרת. |
Stardust |
08.06.23 13:33 |
145 |
אם זה על חשבון סכנה לטרור כן עם כל הכבוד חיי ילדנו שווים יותר מארץ רחוקה ולפעמים זה סתם חלום |
Zpatriots |
08.06.23 13:34 |
146 |
שלא תתאכזב אחר כך - ישראל תתחייב לתנאי לתצטרף לתוכנית. |
Stardust |
08.06.23 14:25 |
150 |
בישראל הכל אפשרי כבר הבנתי את זה בגלל זה אנחנו לנצח נדרך במקום ולגבי העתיד? לא בטוח שיש לנו כזה |
Zpatriots |
08.06.23 14:26 |
151 |
מכון לוותר גם על הויזה הזמנית כל עוד זה לא יקרה |
ארבע אותיות |
07.06.23 21:55 |
2 |
מוותרים |
צפוני1 |
07.06.23 21:55 |
3 |
לוותר |
Liron |
07.06.23 21:56 |
4 |
לא |
godfrey |
07.06.23 21:56 |
5 |
לא יקרה. הלאה. |
שורש ברקאי |
07.06.23 21:56 |
6 |
ממש ממש לא. |
שירמקול |
07.06.23 21:56 |
7 |
לא תודה |
mctom |
07.06.23 21:57 |
8 |
מסוג האשכולות שאין מה להגיב מלבד: אשכרה |
נפטון |
07.06.23 21:58 |
9 |
כבר קיבלו את נמאגר הביומטרי שהיה התנאי המקורי? |
NightKnight |
07.06.23 21:59 |
10 |
בבקשה. כפי שאמרתי. מקווה מאוד שזה יעלם מהעולם, האיוולת הזו. |
קוראת ותיקה |
07.06.23 21:59 |
11 |
לא תודה - אנחנו ****לא קולוניה אמריקאית**** |
חוצב להבות |
07.06.23 22:00 |
12 |
מוותר על התענוג |
גנוטי |
07.06.23 22:00 |
13 |
הצעה שחייבים לסרב לה. |
סייר |
07.06.23 22:01 |
14 |
זו תמיד היתה הדרישה ולכן בצדק זה לא קרה עד היום |
סקוטי |
07.06.23 22:01 |
15 |
זו לא היתה הדרישה שלהם |
ראנץ |
08.06.23 12:09 |
129 |
זו היתה הדרישה שלהם כבר שנים רבות |
סקוטי |
08.06.23 12:09 |
130 |
לא בהצעה הקודמת |
ראנץ |
08.06.23 12:13 |
131 |
גם עכשיו זו הדרישה שלהם.. |
סקוטי |
08.06.23 12:15 |
135 |
דוגמא בשלוף: |
סקוטי |
08.06.23 12:13 |
132 |
תיכנס ללינק ששלחת אלי |
ראנץ |
08.06.23 12:14 |
133 |
גם כאן בכתבה שאנחנו דנים עליה זה מה שכתוב |
סקוטי |
08.06.23 12:15 |
136 |
אה,לא שמתי לב |
ראנץ |
08.06.23 12:17 |
137 |
מקווה באמת שלא ייחתם, גם ככה הם בקריסה הדרגתית |
סקוטי |
08.06.23 12:18 |
139 |
נו? אין פה שום שינוי, זו הייתה הדרישה אז וזו הדרישה גם היום. |
Stardust |
08.06.23 12:18 |
138 |
מוותרים |
Ahuvius |
07.06.23 22:02 |
16 |
רק שביבי לא ימכור את המדינה בשביל טיול בארה''ב |
The Factor |
07.06.23 22:02 |
17 |
כמו שהוא מכר את המדינה ונתן את שדות הגז הימיים ללבנון? |
סייר |
07.06.23 22:46 |
52 |
ואת חברון לערבים וכו״ |
Unique |
08.06.23 00:40 |
104 |
להזכיר לך מי חתם על הסכם אוסלו שחייב העברת חברון לערבים? אתה זוכר, אבל מפיץ שקרים. |
סייר |
08.06.23 01:08 |
107 |
תקפתם אותו בעניין הזה כשהיה באופוזיציה ולפיד ניסה להעביר את זה |
מבצבץ |
07.06.23 22:59 |
68 |
אבל ביבי הבטיח ביטול הויזות פ |
elbaz |
07.06.23 22:03 |
18 |
אכן, לפעמים נדמה שהליכוד יודע שיש כאלה שיש להם זיכרון של דג זהב. הליכוד התנגד למהלך בכנסת שעברה בין היתר בשל עניין האזרחים האמריקאים ערבים. |
איל השרון |
07.06.23 22:26 |
34 |
העובדה שהאמריקאים מקרקרים סביב הנושא בפומבי מעידה כאלף עדים שהליכוד עודנו מתנגד |
GMG |
07.06.23 23:20 |
71 |
רק תוציא מהרשימה את לפיד וגנץ |
מבצבץ |
07.06.23 23:33 |
73 |
אכן. יש אמת בדבריך |
GMG |
07.06.23 23:40 |
76 |
חבר כלום לא השתנה בצד האמריקאי בשנים האחרונות וגם לא ישתנה מבחינת תנאים. הליכוד הבטיח שישיג הפטור. השאלה היא על סמך מה הבטיח? |
איל השרון |
07.06.23 23:47 |
80 |
הבטיח על סמך הפעלת לחץ. כל עוד ניידס היה פה כנראה שעוד הייתה תקווה. |
GMG |
07.06.23 23:51 |
82 |
''למה האמריקאים לוחצים פומבית?''- לדעתי הם מציפים את מה שהממשלה מנסה להצניע. זה אינטרס של הממשלה לקבל הפטור והאמריקאים לא יתנו מתנות חינם |
איל השרון |
07.06.23 23:57 |
86 |
אם תאשר את התנאים או לא, נצטרך לחכות ולראות. |
GMG |
08.06.23 00:08 |
88 |
שוב כמה עובדות פשוטות - מאז 2005 ישראל מנסה להכניס את אזרחיה לתוכנית הפטור מוויזות. זה אינטרס שלנו. הממשלה הקודמת רצתה לקדם הנושא |
איל השרון |
08.06.23 00:22 |
97 |
אוקיי. תודה, ההסבר שלך אכן מץנשמע הגיוני. נמתין לספטמבר לראות את התוצאה הסופית. |
GMG |
08.06.23 00:39 |
102 |
+++ |
איל השרון |
08.06.23 00:40 |
103 |
קודם איראן |
Unique |
08.06.23 00:41 |
105 |
מה הגבולות של פלסטין? |
omegalul |
07.06.23 22:04 |
19 |
איזה היסטוריה יש לפלסטין? |
Skynet84 |
07.06.23 22:51 |
57 |
לא, תודה |
אוש |
07.06.23 22:04 |
20 |
מה שנקרא, תודה לא תודה |
קפטן הוק |
07.06.23 22:04 |
21 |
תיחנקו עם הפלשתינים שלכם אצלכם |
dorp |
07.06.23 22:05 |
22 |
לא תודה |
shnorkel |
07.06.23 22:05 |
23 |
אז תגידו שאתם לא רוצים לתת פטור לישראלים וזהו |
אסתריקה |
07.06.23 22:06 |
24 |
אפילו ביידן לא יקבל חופש תנועה בישראל אם לא נאשר לו |
פיצה |
07.06.23 22:07 |
25 |
פאק אוף יחד עם הויזה שמיזה שלכם. |
i_lan |
07.06.23 22:08 |
26 |
לא חייב עכשיו, יהיה אחרי שנפיל את משטר ביבי. |
yevi |
07.06.23 22:32 |
39 |
משטר ביבוש יפול הרבה אחרי משטר פוטין, סבלנות. |
i_lan |
07.06.23 22:38 |
48 |
יבגני, אל תנפח את החזה. עם ה 3% שחושבים כמוך, אתה יכול רק לפנטז. |
סייר |
07.06.23 22:49 |
54 |
ומה אז? תתנו לפלסטינים ''חופש תנועה'' לפגע? |
השפוי האחרון |
07.06.23 22:52 |
59 |
תלך לישון מוקדם שתספיק לחלום |
בשישי_לשישי |
08.06.23 00:36 |
101 |
לא תודה, אני מוותרת על הפטור מוויזה |
nili |
07.06.23 22:08 |
27 |
בעד, יש לחתום |
אבי_85 |
07.06.23 22:09 |
28 |
אסון וסיכון ביטחוני חמור אם בנט היה מאשר זאת, כפי שהליכוד טען בכנסת שעברה. מזל שביבי מספיק מנוסה וחכם לאשר זאת בכנסת הנוכחית, |
איל השרון |
07.06.23 22:11 |
29 |
לא |
שונר |
07.06.23 22:18 |
30 |
למה מדינת ישראל צריכה את הבאלאגן הזה? |
AQB |
07.06.23 22:19 |
31 |
ז... נו |
ויליס |
07.06.23 22:20 |
32 |
לא תודה |
האזרח ע |
07.06.23 22:21 |
33 |
כבר עדיף לעמוד בתור |
בשישי_לשישי |
07.06.23 22:30 |
35 |
צודקים בהחלט, הם דואגים לאזרחים שלהם! |
yevi |
07.06.23 22:30 |
36 |
לאזרחי ארה''ב או לאזרחי ''פלסטין''? |
SomeonElse |
07.06.23 22:32 |
40 |
אמריקאים כמובן |
yevi |
07.06.23 22:33 |
43 |
דווקא נשמע שהם דואגים לפלסטינים |
השפוי האחרון |
07.06.23 22:50 |
55 |
הבנת הנקרא |
BigE |
08.06.23 00:42 |
106 |
אז מאיפה הפלסטיניים נכנסו למשוואה? אתה סותר עצמך.. |
SomeonElse |
08.06.23 00:19 |
95 |
לגמרי. שיגדילו ויעניקו אזרחות לכלל ה'פליטים' ויקחו אותם מפה |
סמפו |
07.06.23 22:33 |
41 |
כי כניראה מדובר באזרחים במעמד גבוהה |
yevi |
07.06.23 22:34 |
45 |
ברור ברור |
השפוי האחרון |
07.06.23 22:51 |
56 |
לא תודה. מעדיף לעמוד בתור. נחכה לממשל הרפובליקני שיעלה ב''ה בעוד שנה וחצי |
סמפו |
07.06.23 22:31 |
37 |
אם נדמה לך שממשל רפובליקני יוותר על התנאי הזה, אתה חולם. |
Stardust |
07.06.23 23:41 |
77 |
לא תודה, לא צריך. |
SomeonElse |
07.06.23 22:32 |
38 |
ידידת אמת.. אין צורך! |
כונן |
07.06.23 22:33 |
42 |
מזכיר את משל החסידה והשועל: |
מהרהרת |
07.06.23 22:34 |
44 |
תשאירו את הפטור אצלכם. ואת הפלסטינים. עדיף ללכת לשגרירות פעם בעשר שנים. |
גולדברג |
07.06.23 22:34 |
47 |
אידיוט. למוסלמים ''פלשטיזים'' יש חופש תנועה מלא - ליהודים יש בעיה... |
shabor |
07.06.23 22:38 |
49 |
אין צורך תודה! |
אוטומט |
07.06.23 22:39 |
50 |
''חופש תנועה מלא...'' כמה חוסר הבנה מעמיק יש לאמריקאים! רוצים מישראל השמדה עצמית! |
דיוגנס |
07.06.23 22:43 |
51 |
אנחנו דווקא לוקחים את זה על עצמנו במנות גדושות |
AQB |
07.06.23 22:57 |
65 |
אני באמת מנסה להבין את האמריקאים |
השפוי האחרון |
07.06.23 22:49 |
53 |
קוראים לזה פרוגרסיבים... עולם ישן נחריבה |
Skynet84 |
07.06.23 22:53 |
61 |
הם לא מחפשים דמוקרטיה, הם רוצים שליטה |
AQB |
07.06.23 22:57 |
67 |
משהו שלא ידענו לפני 5 או 10 או 15 שנה? |
ilanka |
07.06.23 22:51 |
58 |
על פי התגובות כאן, כנראה שלא. חלק כאן חושבים שהתנאי הזה עלה הבוקר ושהליכוד לא ידע על התנאי הזה כשהבטיח ויזות לארה''ב כבר בספטמבר הקרוב :-) |
איל השרון |
07.06.23 22:57 |
66 |
לדעתי זה בסוף יקרה וישראל תכנע בנושא הזה |
Y to Y |
07.06.23 22:53 |
60 |
ביבי לא רצה לתמוך בזה כשהיה באופוזיציה, עכשיו זה יהיה על אחריותה של ממשלת הימין-ימין 🙂 |
עדי |
07.06.23 22:53 |
62 |
זה היה צפוי כמו הזריחה מחר בבוקר |
kidon |
07.06.23 22:53 |
63 |
מוזר שהאמריקאים מציבים את התנאי שממנו הזהירו בליכוד בממשלה הקודמת. |
GMG |
07.06.23 22:55 |
64 |
תמשיך לחלום. גם הרפובליקאים יגנו על אזרחים אמריקאים ולא יוותרו על התנאי הזה. |
Stardust |
07.06.23 23:43 |
79 |
אני ישן טוב, תודה. נחיה ונראה אם הם לא יסכימו. אני מהמר שלא משנה מי יהיה פנס, דה סנטיס, טראמפ הם יסכימו. |
GMG |
07.06.23 23:54 |
84 |
כאילו שזה תנאי דמוקרטי :-) מאז 2005 מנסה ישראל להכניס את אזרחיה לתוכנית הפטור מוויזות. חבר כדאי שתהמר על דברים אחרים. |
איל השרון |
08.06.23 00:13 |
90 |
ייתכן ואני אטעה. אבל נראה לי שיהיה קל יותר עם ממשל שהוא לא מראש עויין את הממשלה הנוכחית. |
GMG |
08.06.23 00:19 |
94 |
אתה כנראה לא מבין את משמעות המונח ''אזרח אמריקאי'' בארצות הברית. |
Stardust |
08.06.23 01:19 |
109 |
אז ביי |
Yud |
07.06.23 23:01 |
69 |
כמה מטומטמים האמריקנים, לא להאמין |
GoodSky |
07.06.23 23:25 |
72 |
לכו לעזאזל |
ג'ון מגונט |
07.06.23 23:34 |
74 |
עדיף לוותר על טיזה מאשר לאפשר מעבר לא מפוקח. |
פלומה |
07.06.23 23:36 |
75 |
אין צורך הויזה מיותרת |
משטח העקומה |
07.06.23 23:41 |
78 |
הכי טוב לתת להם חופש תנועה מלא לארה''ב |
ראש_באדמה |
07.06.23 23:48 |
81 |
כמו להגיד ''אם אתה ובני משפחתך רוצים לבקר בבית שלי, אתה חייב לתת למקקים שלי להיכנס אלייך חופשי'' |
Reflektor |
07.06.23 23:56 |
85 |
או במילים אחרות, אם אתם רוצים שניתן פטור מויזה לערבים שלכם תנו לערבים שלנו לבקר ללא בעיות אצלכם. |
איל השרון |
08.06.23 00:07 |
87 |
לא מדויק, יותר כמו לקבל מפתח ולהכנס חופשי לבית שלו. |
A_G |
08.06.23 08:07 |
120 |
תודה ביבי.... ליגה אחרת אתה.... |
מציאותי |
08.06.23 00:09 |
89 |
נמתין לשלטון הרפובליקני ונסתדר איתם |
jack10 |
08.06.23 00:13 |
91 |
הם ידרשו ממך בדיוק את אותה מחוייבות. |
Stardust |
08.06.23 01:25 |
110 |
גם טראמפ דרש את זה. |
A_G |
08.06.23 08:10 |
121 |
טראמפ פחות רלוונטי כנראה. ואפשר יהיה להגיע להבנות מסויימות עם הרפובליקנים. הם לא יהיו קשוחים כמו האנשים של אובמה |
jack10 |
08.06.23 14:22 |
149 |
לא יהיו פשרות בדרישה הזו שנוגעת לאזרחים אמריקאים. |
Stardust |
08.06.23 14:28 |
153 |
לא מבין מה הלהט הנורא אחרי פטור מויזה |
קרש |
08.06.23 00:15 |
92 |
מה הקשר? אסור לטייל בחו''ל? לא הבנתי את השטויות האלו שלך.. |
SomeonElse |
08.06.23 00:18 |
93 |
הזהר בלשונך בטרם אתה מבטל את דברי האחר |
קרש |
08.06.23 01:18 |
108 |
אין בעיה עם לטייל. מסיבה מוצדקת, לארה''ב זה עוד 500 שקל. נו? |
גיבור מקלדת |
08.06.23 12:06 |
128 |
הממשל הזה פשוט סכנה לכל העולם. |
אמת לאמיתה |
08.06.23 00:21 |
96 |
הרוצח של יהודה גואטה הי''ד |
Dover |
08.06.23 00:25 |
98 |
Meet them half way |
רץ_במבוך |
08.06.23 00:30 |
100 |
מי רוצה להגיע למדינת פח אשפה הצהובה שלכם? |
Big Khanna |
08.06.23 01:44 |
111 |
אז נוותר על הפטור. אלו האמריקאים שנחשבים לטובי ידידינו. לכאורה! |
מבט צלול |
08.06.23 07:10 |
112 |
כך אי מתנהגת מדינה ידידותית - לא צריך לקבל את התנאי הזה שלכם כי הם יודעים שהערבים בישראל מהווים סיכון בטחוני |
המציל |
08.06.23 07:37 |
113 |
תדחפו את הפטור שלכם ל… |
LMK |
08.06.23 07:49 |
114 |
הממשל הדמוקרטי הוא אנטי ישראלי במהותו ויעשה הכל כדי להכשיל את הפטור |
Z-L |
08.06.23 07:54 |
116 |
דרישה ותיקה וידוע. של האמריקאים. הכעס שלי הוא לגבי ההנהגה בארץ (משני הצדדים) שעשתה ספינים בנושא למרות שידוע מה המחיר שנאלץ לשלם. |
A_G |
08.06.23 08:04 |
119 |
חחחח +1 |
פודי בן קיפוד |
08.06.23 13:34 |
147 |
שאמריקה תנפיק להם דרכון דיפלומטי יהיה אפשרי נראה אותם |
דורון |
08.06.23 08:17 |
122 |
מדהים איך 90 אחוז מהיוזרים כאן שפוסלים מראש את הנושא עולמם צר כנמלה. רק שומעים ''פלסטינים'' ומאבדים את חוש המישוש |
מר מייט |
08.06.23 08:30 |
123 |
רשמתי כבר מזמן משיח יגיע לפני שיהיה פטור מוויזה |
האינג'יניר |
08.06.23 08:49 |
124 |
לא צריך!!! |
יקי |
08.06.23 11:53 |
125 |
מקווה מאוד שישראל לא תסכים לזה. שידחפו את הפטור שלהם... |
גולדברג |
08.06.23 11:55 |
126 |
לא יודע מה איתכם, אני ממש נגד הפטור ההדדי הזה |
גיבור מקלדת |
08.06.23 12:03 |
127 |
מה ההיסטריה בתגובות? גם ככה הארץ מלאה בערבים מעזה ומיוש,פירצות בגדר שגרה,אז יהיו עוד כמה מארהב |
pattern |
08.06.23 12:15 |
134 |
עצם ההגדרה מהווה את עיקר הבעיה ''אזרחים פלסטינים אמריקנים'' |
nbv nbv |
08.06.23 12:34 |
142 |
ב''ז! אנחנו צריכים לסרב ובתגובה לעזור לפלסטינים לקבל ויזה לארה''ב |
פודי בן קיפוד |
08.06.23 13:33 |
144 |
הזוי , גם לאמריקאים אין חופש תנועה מלא , |
דורון |
08.06.23 13:37 |
148 |
תגידו שלום וביי ביי לוזיה |
elib |
08.06.23 14:28 |
152 |
לא צריך ויזה לארה''ב, ולא צריך את הטובות של המדינה הכושלת והרעה הזאת. |
טלקו |
08.06.23 17:16 |
156 |
חופש כמו בסאן פרנסיסקו או גבול מקסיקו |
דורון |
08.06.23 17:17 |
158 |
לא! תודה! עדיף להשאיר את המצב הקיים. |
ישראל_ק |
08.06.23 17:19 |
159 |
חבר מתאריך 9.4.23
475 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.09
8144 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
כך "יחזירו" לישראל על העקשנות שלה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
49806 הודעות, 69 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
13656 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.23
15 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
בכל הרצינות- לישראל שמורה הזכות לסרב כניסה לכל אדם בעל דרכון זר, נקודה. פלסטיני במקור, שנולד בשטחים המשוחררים, ועזב לארה"ב וקיבל שם אזרחות ובא לביקור משפחות בשטחים, הוא לא בהכרח אויב או נזק לישראל יותר מהולנדי מוסלמי מרוטרדם לצורך העניין, שרוצה לבקר בישראל ולא צריך ויזה.
יש לישראל הזכות המלאה למנוע כניסה אם יש בסיס לכך, ויש לישראל הזכות לחיפוש יסודי בכבודה בכניסה לישראל. בכל העולם מקובל לבצע profiling בחשאי, אבל לפסול מליון איש? מבין את הסנטימנט, לא את הפאראנויה, וסומך , עדיין, על שב"כ.
גילוי נאות: לא צריך ויזה לארה"ב...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3686 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
יש מיליון פלסטינאים בעלי אזרחות אמריקאית?
מאיפה הבאת את המספר הזה??
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.1.16
1262 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 141
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3686 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 154
לדעתי לא יותר מ5000.
קח בחשבון שאם לאדם יש אזרחות אמריקאית, הוא יעדיף להתגורר בארה״ב ולא בישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.23
15 הודעות
בתגובה להודעה מספר 141
באתי להוכיח את הטיעון שלי בוויכוח, כי למען האמת כל הסיפור הוא על אולי אלף אזרחים אמריקאים ממוצא פלסטיני שיגיעו עם דרכון אמריקאי לנתב"ג בשנה? מה שרק מחזק את הטיעון שלי לגבי סינון שב"כ טוב. אם הייתי כותב אלף לא היית מתייחס למה שכתבתי, מן הסתם...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.15
19994 הודעות, 54 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ארהב כבר מזמן לא בת ברית של ישראל כל אחד לעצמו, המדינה חייבת לחשוב אסטרטגית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.19
3833 הודעות, 24 מדרגים, מינוס 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 115
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.15
19994 הודעות, 54 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 117
או ממצבעיו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
12836 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 118
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.15
19994 הודעות, 54 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 140
עבודה בעיניים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
12836 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 143
אם מישהו חולם שהאמריקאים יוותרו על פסיק מהדרישה שלהם, הוא חולם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.15
19994 הודעות, 54 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 145
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
12836 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 146
אם לא השנה אז בשנה הבאה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.15
19994 הודעות, 54 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 150
לא מצליח לראות את התיקונים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
19138 הודעות, 124 מדרגים, 196 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.02
4564 הודעות, 32 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
28410 הודעות, 173 מדרגים, 247 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא מעניין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
9689 הודעות, 40 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.23
46 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.7.14
1944 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תודה לך אמריקה תישארי שם .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
5488 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
2616 הודעות, 34 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.4.15
8335 הודעות, 32 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
25873 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.20
5023 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.3.20
3597 הודעות, 50 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
העולם יותר גדול מארהב.
כל מי שרוצה מגיע לשם ומי שלא רוצים אותו שם גם טוב לכולם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
20186 הודעות, 153 מדרגים, 276 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
10190 הודעות, 76 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.17
12963 הודעות, 84 מדרגים, 148 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
בהצבעה הקודמת בכנסת הדרישה היתה גישה ושימוש במאגרים הביומטרים.לא הוזכרה במילה אחת חופש תנועה.
אם הדרישה הזו היתה עולה אז- הצבא והשבכ היו פוסלים או ממליצים לפסול על הסף.
אין שום ממשלה שיכולה לאשר דבר כזה.
חוץ מזה- אין לי ספק שהדרישה הזו עלתה עכשיו מהצד האמריקאי כדי להפיל את האפשרות של פטור מויזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
10190 הודעות, 76 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 129
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.17
12963 הודעות, 84 מדרגים, 148 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 130
הדרישה שלהם למעבר חופשי של פלסטינים היתה רק לגבי פלסטינים בעלי אזרחות אמריקאית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
10190 הודעות, 76 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 131
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
10190 הודעות, 76 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 129
https://archive.jdn.co.il/news/1655199/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.17
12963 הודעות, 84 מדרגים, 148 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 132
כתוב שם בפירוש שמדובר בפלסטינים אמרקאים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
10190 הודעות, 76 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 133
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.17
12963 הודעות, 84 מדרגים, 148 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 136
אם כך- בזה הם צודקים..אזרחים אמריקאים, גם מחבלים פלסטינים בעלי אזרחות אמריקאית כמו רובם,חייבים לרףקבל את זה בשביל שיחתם הסכם.
אז לא יחתם כנראה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
10190 הודעות, 76 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 137
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
12836 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 133
ואף ממשל אמריקאי לא יוותר עליה כשמדובר באזרחים אמריקאים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.23
197 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.12
5684 הודעות, 35 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
20186 הודעות, 153 מדרגים, 276 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.5.20
1332 הודעות, 4 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
20186 הודעות, 153 מדרגים, 276 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
6649 הודעות, 39 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.02
35302 הודעות, 97 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
24242 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
ערכתי לאחרונה בתאריך 07.06.23 בשעה 22:34 בברכה, איל השרון
היו בחירות הליכוד עלה לשלטון ומבטיח ויזות לארה"ב בקרוב, כאילו התנאי הזה של האמריקאים נעלם או כבר לא משמעותי/חשוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
101 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
עולה השאלה מה חשבו בנט- לפיד-גנץ-שקד-ליברמן כשלחצו על האופוזיציה להסכים. לא מסםיק מכרו את המדינה בהסכם הגז?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
6649 הודעות
בתגובה להודעה מספר 71
פעולת החשיבה זרה להם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
101 הודעות
בתגובה להודעה מספר 73
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
24242 הודעות
בתגובה להודעה מספר 71
אני מעריך שהליכוד ידע כל הזמן שהוא יקבל את התנאי האמריקאי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
101 הודעות
בתגובה להודעה מספר 80
אם ישראל הרשמית מסכימה לתנאים האמריקאים. למה האמריקאים לוחצים פומבית? להפך הם צריכים לשבת בשקט עכשיו כדי שזה יעבור בכנסת.
ואני שואל שוב, אם שום דבר לא השתנה בתנאים האמריקאיים. למה בנט- שקד- לפיד- גנץ שיקרו? הרי הליכוד הזהיר מאותם תנאים והם טענו שזה שקר והליכוד עושה רק פוליטיקה. למה מנהיגי האופוזיציה הנוכחיים לא עמדו כמו גברים ואמרו שהם מקבלים את התנאי? לא חייבים לענות, שנינו יודעים מה התשובה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
24242 הודעות
בתגובה להודעה מספר 82
ערכתי לאחרונה בתאריך 08.06.23 בשעה 00:02 בברכה, איל השרון
לממשלה הנוכחית.
לא מבין את השאלות הסתומות שהוספת ואיך הגעת למסקנות האלה. הממשלה הקודמת היתה מאשרת לדעתי את התנאים, כפי שתעשה הנוכחית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
101 הודעות
בתגובה להודעה מספר 86
אם האמריקאים רוצים שהמהלך יצליח ואני מניח שכן, האינטרס שלהם הוא לעשות את הדברים כרגע בשקט. פרסום שכזה גם אם נניח שביבי הסכים שלא בפומבי, סתם יטרפד את המהלך. הרי זה יגרור התנגדות ציבורית גדולה בוודאי בקרב מצביעי הקואליציה, סיכוי גבוה שבן גביר וסמוטריץ יטרפדו את המהלך גם אם נאמר שכל הליכוד יתמוך (שגם זה לא בטוח).
לכן על סמך העובדה שהאמריקאים פועלים פומבית, לדעתי מאחורי הקלעים יש התנגדות ישראלית והם מנסים להעביר את הדיון לזירה שלנו כאן, אולי יהיה תמיכה ציבורית שתטה את הכף.
כל מה שכתבתי כמובן הינו מהבנתי ודעתי, אין לי מושג מה קוקה מאחורי הקלעים. אני מניח שגם אתה לא יודע.
זה עדיין לא עונה על השאלה הפשוטה והמאוד חכמה, למה האופוזיציה הנוכחית כששלטה לא שמה את התנאי על השולחן ואמרה שהיא מסכימה לו, ויתרה מזאת למה גם עכשיו הם לא אומרים בפומבי שהם תומכים? רק שאלה למחשבה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
24242 הודעות
בתגובה להודעה מספר 88
מתוך הבנה שנעמוד בתנאי האמריקאי לגבי אחוזי סרוב ונסכים לשאר התנאים. האופוזיציה הכשילה את המהלך.
בכנסת הנוכחית נשארו התנאים כשהיו, כלום לא השתנה.
לאמריקאים לא אכפת משיקולי סמוטגביר, מה יגידו בבייס וכו', אם כבר להפך הם מעדיפים לדעתי לא לתת מתנות לממשלה הנוכחית.
חבר אתה מפרש לא נכון את המציאות. אנחנו מתחננים לפטור כבר כמעט 20 שנה. האמריקאים לא יעשו הנחות לממשלת ביבי/סמוטגביר, אם כבר להיפך .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
101 הודעות
בתגובה להודעה מספר 97
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
24242 הודעות
בתגובה להודעה מספר 102
נקווה שיהיו תוצאות בספטמבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.5.20
1332 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
8847 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ציטוט מאת: Braveheart
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.20
4889 הודעות, 15 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.23
143 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.11
25931 הודעות, 95 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
7205 הודעות, 56 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.1.14
995 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אני אעמוד בתור לויזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.18
1284 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.19
5006 הודעות, 32 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ישראל מדינה ריבונית נקודה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.03
42255 הודעות, 202 מדרגים, 394 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.08
75794 הודעות, 441 מדרגים, מינוס 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.03
42255 הודעות, 202 מדרגים, 394 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.03
20186 הודעות, 153 מדרגים, 276 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
4490 הודעות, 50 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
ככה זה שמאלנים - תומכים בטרוריסטים, תומכים בפושעי מלחמה רוסים, תומכים בדיקטטורים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.6.22
2735 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.06
31487 הודעות, 243 מדרגים, 484 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם הממשל הדמוקרטי הוא תומך ישראל אני צנצנת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
61705 הודעות, 185 מדרגים, 233 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
24242 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כפי שהליכוד מבטיח שיקרה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.16
10768 הודעות, 36 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
11083 הודעות, 104 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הם יתאספו פה חופשי ויתחילו לתבוע את נכסיהם, ויש אוזן קשבת במערכת המשפט
אסון נוראי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.22
571 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
16501 הודעות, 116 מדרגים, 228 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.6.22
2735 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.08
75794 הודעות, 441 מדרגים, מינוס 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
11464 הודעות, 49 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.08
75794 הודעות, 441 מדרגים, מינוס 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
4490 הודעות, 50 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
ואתה עוד תומך בצעדים האנטי-ישראליים האלה.
ככה זה שמאלנים- אוטואנטישמים תומכי נאצים רוסים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.23
15 הודעות
בתגובה להודעה מספר 55
הממשל האמריקאי מתייחס לאזרחים אמריקאים ממוצא פלסטיני, ומבקש לוודא שבכניסתם לישראל לא תישלל מהם תנועה מישראל לשטחים וחזרה לישראל לטוס בחזרה. כמובן שאין בדרישה כל ניסיון למנוע מישראל לסרב כניסה ליחידים עם רקע פלילי/לאומני, או דרישה שלא ייבדקו במעברים כמו כל אדם לא ישראלי בשיבה לתחום מדינת ישראל . אם אפשר לסמוך על שב"כ, ואני סומך, מה הבעיה בדיוק? כמה "פלסטינים" נושאי דרכון אירופי מבקרים פה כל שנה ונכנסים/יוצאים? הם צריכים ויזה לישראל? יש להם איזו מגבלה לנוע בארץ? מישהו מפחד שיישארו? אין השיראל רשויות הגירה?
גילוי נאות: לעולם לא אצטרך ויזה לארה"ב...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
11464 הודעות, 49 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
ולא בפעם הראשונה..
שמאלני-אוייב עם פיצול
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.12
13239 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
אגב, מעניין שאנחנו שומעים כל הזמן כמה נורא לחיות ברשות, אבל ברגע האמת, אפילו אזרחים אמריקאים בוחרים להשאר שם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.08
75794 הודעות, 441 מדרגים, מינוס 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
4490 הודעות, 50 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
גם מעמד גבוה יעדיף לחיות איפה שטוב יותר. כנראה לא רע להם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.12
13239 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
12836 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
אתה כנראה לא מבין מה המשמעות של המונח "אזרח אמריקאי" בארצות הברית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
11464 הודעות, 49 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.12
25812 הודעות, 135 מדרגים, 266 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.16
7373 הודעות, 84 מדרגים, 167 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
https://web.archive.org/web/20131001160348/http://mkm-haifa.co.il/schools/yavnieli/mashal/orev/hasida/hasida.htm
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.4.21
3938 הודעות, 6 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
33999 הודעות, 175 מדרגים, 348 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.14
15263 הודעות, 72 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
877 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
11083 הודעות, 104 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
4490 הודעות, 50 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הם כביכול דואגים לדמוקרטיה בעולם. מנסים לקדם דמוקרטיה וכולי. ויחד עם זאת הם פוגעים בישראל הדמוקרטית ולוקחים את הצד של הפלסטינים האנטי-דמוקרטים והאנטי-מערביים. לך תבין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.20
4889 הודעות, 15 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
והכול בשם ה"נאורות" ו"זכויות האדם" לטובת ה"מוחלשים" וה"מדוכאים"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
11083 הודעות, 104 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
129775 הודעות, 298 מדרגים, 494 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
24242 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.18
13465 הודעות, 56 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא סתם התקדמו עם זה, הרי ידעו שהדרישה הזאת של האמריקאים לא תעלם פתאום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
27658 הודעות, 62 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.10.15
5030 הודעות, 40 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
101 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 07.06.23 בשעה 23:22 בברכה, GMG
הממשלה הקודמת טענה שהסיבה היחידה שהויזות לא עוברות זה בגלל ה"אופוזיציה הלא אחראית" שרק רוצה לרשום הישג על שמה. הנה מתברר שיש תנאים לאמריקאים שלא בטוח שניתן לעמוד בהם.או שמא בנט- לפיד- גנץ התכוונו למכור גם פה את בטחון המדינה כמו בהסכם עם לבנון.
אפשר גם לחכות שהדמנטי יפנה את מקומו למועמד הרפובליקאי שינצח אותו. יהיה קל יותר אז לקבל ויזה בלי הדרישות ההזויות האלו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
12836 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
101 הודעות
בתגובה להודעה מספר 79
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
24242 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.23
101 הודעות
בתגובה להודעה מספר 90
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
12836 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
לא יוותרו על התנאי הזה שנוגע לאזרחים אמריקאים באשר הם. לא דמוקרטים ולא רפובליקאים. כל המדינות בתוכנית מחוייבות לסעיף הזה וגם ישראל אם היא רוצה להיות בה - תתחייב אליו, אף אחד לא יעשה לנו הנחות על חשבון אזרחים אמריקאים. לא משנה איזו ממשלה תהייה בישראל ואיזה ממשל יהיה בארה"ב, מי שרוצה להיות בתוכנית הזו - לא יוכל להתחמק מההתחייבות הזו.
זה אגב גם מה שאני חושב שיקרה. ישראל תתחייב לזה, ותצטרף לתוכנית, עוד בממשלה הנוכחית ובממשל האמריקאי הנוכחי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.15
4353 הודעות, 15 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.08
59157 הודעות, 367 מדרגים, 728 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.2.22
5686 הודעות, 42 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
84788 הודעות, 207 מדרגים, 386 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
רוצים לקנות אותנו בויזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.6.20
2724 הודעות, 23 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בתווך שנים לא רבות עד יובל ארה"ב תתפרק לכמה מדינות שונות חלקן עוינות ביותר לישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.10.07
4124 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
33981 הודעות, 132 מדרגים, 247 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
24242 הודעות, 102 מדרגים, 194 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
43494 הודעות, 146 מדרגים, 226 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
אבל כן, בהחלט מדובר במקקים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.15
12395 הודעות, 62 מדרגים, 57 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
קיצר נגמר השיר קיבל סירוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.09
15245 הודעות, 54 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
12836 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
43494 הודעות, 146 מדרגים, 226 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.09
15245 הודעות, 54 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 121
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
12836 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 149
מי שחושב שכן, לא מבין את משמעות המונח "אזרחים אמריקאים" בארצות הברית.
אף ממשל דמוקרטי או רפובלקאי לא יזוז סנטימטר בדרישה הזו, ומקסימום אם ישראל תסרב - הם ימשכו בכתפיים ויגידו לא רוצים לא צריך.
אבל ישראל לא תסרב. זה אנחנו שרודפים אחרי הפטור, לא להיפך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.15
3123 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה אולי נוח בטווח המיידי אבל בטווח הארוך זה אסון לאומי בקנה מידה בל ישוער.
אנשים משתוקקים לזה כאילו אנחנו מינימום יהודים בשטעטל שסובלים מהפריץ ומנסים להגיע לגאלדענע מדינע.
חזרנו לארץ ישראל! חלום כל הדורות התגשם ומתגשם מול עינינו ובמקום לשמוח בחלקנו אנחנו משתוקקים לחזור לגויים.
מה הסיפור המטורלל הזה???
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
11464 הודעות, 49 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.15
3123 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
מי דיבר בכלל על הטיולים? דיברתי על הלהיטות של האנשים להשגת פטור ויזה לאמריקה
חבל לכנות "שטויות" דברים שאולי לא הובנו אצלך כהלכה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
7360 הודעות, 22 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.2.23
232 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
3132 הודעות, 16 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עם אזרחות אמריקאית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.8.20
461 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מוכנים להקל עליהם ביציאה בלבד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
4967 הודעות, 13 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.18
6536 הודעות, 27 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.11.21
1959 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וחמור יותר הסיכונים הנובעים מאפשור כניסה ללא בקרה של ערבים אמריקאים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.17
760 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.1.06
22006 הודעות, 100 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
43494 הודעות, 146 מדרגים, 226 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ובנוגע לדרישה עצמה:
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.22
3345 הודעות
בתגובה להודעה מספר 119
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
3707 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.18
8883 הודעות, 37 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ישראל לא הכניסה, לא תכניס ולא מכניסה אזרחי מדינות אחרות שחשודים בטרור/פלילים או שיש עילה לחשוד שהם כאלה.
הבקשה האמריקאית היא לגיטימית, שם אזרח זה אזרח ולכן מבטיחים את זכויותיו.
אנחנו לא מחוייבים להכניס אזרח צרפתי אם היה מעורב בפלילים, למרות שהוא לא חייב בויזה.
אנחנו לא חייבים להכניס אזרח אנגלי שהיה מעורב בטרור, למרות שהוא לא חייב בויזה.
האם לדעתכם יש לישראל וצרפת/גרמניה/הולנד/אנגליה (מחק את המיותר) סעיף בהסכם כניסה חופשית שמתיר לישראל לסרב כניסה לאזרחים בעלי מוצא ''פלסטינאי'' ? לא. אז על מה המהומה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.7.14
41887 הודעות, 174 מדרגים, 340 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.02
38043 הודעות, 216 מדרגים, 426 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.4.21
3938 הודעות, 6 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
7360 הודעות, 22 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בשביל לאפשר לכמה ישראלים לעשות שופינג בזול במנהטן, שנוותר על הזכות לבדוק מי נכנס לישראל?
...מה לעזאזל?!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
2965 הודעות, 29 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא נורא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
3117 הודעות, 35 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש מוצא ערבי
אין כזה דבר ממוצא פלסטיני
ובטח אין אזרחות פלסטינית
חבל שבארה"ב לא מבינים את הניואנסים האלה
עובדה היא שרוב ההפגנות האנטי ישראליות ותנועות BDS מורכבות מתוך "פלסטינים" המצהירים עצמם כאוייבי ישראל
עכשיו רוצים לתת להם גישה חופשית לישראל וחלקיה...
אולי כל העיסקה של החופש מויזות זה סוג של צרה הממשמשת ובאה עלינו
עדיף להמשיך עם ויזות..
כמו שנאמר לא מדובשו ולא מעוקצו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.22
3345 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
פתחנו להם את שדה"ת רמון - הם רוצים שנפתח את בני ברק ות"א?!?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
3707 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם אמריקאי מסוים פושע או עם עבר ביטחוני ירצה להיכנס לישראל ישראל חייבת להכניס אותו , לא ולא ובטח עם הוא מסוכן בטחונית ערבי מחבל טרוריסט ...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.07
17916 הודעות, 108 מדרגים, 113 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.8.18
24295 הודעות, 216 מדרגים, 418 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
3707 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.15
38039 הודעות, 135 מדרגים, 252 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד