טעים בטירוף וקל להכנה: פיצת תפוחי אדמה מסעירה את הרשת

משפיען אמריקני הדגים כיצד הוא מכין בקלות פיצה שהבסיס שלה עשוי תפוחי אדמה מעוכים • המתכון השנוי במחלוקת הדהים מאות אלפים • כך תכינו את המנה היצירתית

בא לכם פיצה?. צילום: GettyImages

אם אתם מאלה שמתחשק להם פיצה כל הזמן ועכשיו - אולי יעניין אתכם להכיר את פיצת תפוחי האדמה שפשוט שברה לאחרונה את הרשת. כן, פשוט היא מילת המפתח לגבי המתכון המקורי הזה, שלא בטוח בכלל איך שפים, שבילו זמן רב מחייהם מול תנורי אבן בוערים או חצו יבשות כדי ללמוד את רזי הכנת בצק הפיצה - יתייחסו אליו.

הקומיקאי ומשפיען הרשת האמריקני Corey B ( קורי בונלוויקז), שפועל ברשתות החברתיות תחת הכינוי iamcoreyb ולו כשני מיליון עוקבים באינסטגרם, פרסם לפני ימים אחדים סרטון ריל בו הדגים כיצד הוא מכין פיצה שהבצק שלה עשוי תפוחי אדמה. את הפיצה הוא הכין בזמן שיא שעומד פחות או יותר על זמן עבודה של שמונה דקות בלבד. את המתכון בכללותו יקח להכין בערך שעה וחצי מכיוון שהוא כולל זמני המתנה ארוכים. הפוסט זכה כמעט ל-400 אלף לייקים ועשרות אלפי שיתופים ותגובות.

פיצת תפוחי אדמה, צילום: מתוך עמוד האינסטגרם

בסרטון הציג קורי את הפיצה המיוחדת ואז הדגים כיצד מכינים אותה באופן משעשע תוך שהוא מדבר בחריזה. "קחו את תפוחי האדמה שלכם והניחו אותם במים רותחים עד לריכוך", הסביר והמשיך: "אם אין לכם תבנית תנור לפיצה, אל תקראו לעצמכם אנשי פיצה". קורי הוריד מהגז את הסיר עם תפוחי האדמה הרכים והוסיף (בתרגום גס): "כשהם חמים כמו השמש, זה הזמן למעוך אותם ברגש". לאחר מכן הראה כיצד הוא מניח את תפוחי האדמה על תבנית הפיצה ומועך אותם בקלות יחד הקליפה באמצעות כוס. כך הוא יצר, למעשה, את בצק הפיצה.

על "הבצק" זילף קורי שמן זית ולאחר מכן פיזר מלח ופלפל. "הכניסו את זה לתנור שחומם ל- 400 מעלות פרנהייט למשך 25 דקות", הסביר.

נעשית בחום גבוה,

אחרי שהוציא מהתנור את בסיס הפיצה עשוי תפוחי האדמה המעוכים, פיזר עליו קורי רוטב עגבניות מקופסה. מעל הוא פיזר תערובת גבינות איטלקית מפוררת ומעל הניח חתיכות מוצרלה טרייה. "פזרו על הכל מוצרלה - זה יגרום לגוף שלי לשיר אקפלה", אמר. לאחר מכן ציין כי יש להכניס את המנה לתנור למשך 15 דקות נוספות. "את הפיצה הזאת תרצו לאכול עם מזלג", סיכם בתום ההכנה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Corey B (@iamcoreyb)

הווידאו שיעשע מאוד את מאות אלפי העוקבים וחלקם כתבו כי ינסו את המתכון בבית, אך הפיצה עצמה הייתה שנויה במחלוקת. "משהו אומר לי שאתה הולך להיות מוחרם מכניסה לאיטליה", כתבה לו אחת המגיבות. אחר כתב לו שזה: "נראה מצוין, אבל תוכל להוסיף רוטב וגבינה לכל דבר וליצור מאכל טעים בטירוף". עוקבת אחרת הוסיפה שזה "נראה כמו רעיון מצוין כשאין קמח בהישג יד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר