צפו: פליטת הפה של מאור בוזגלו בשיחה אינטימית שקיים עם מירן

בני הזוג תיעדו שיחה פרטית שלהם כשעל הפרק הנסיעה הקרובה של בוזגלו לאיביזה ללא אשתו שהחליטה להישאר בארץ • במהלך חילופי הדברים בין השניים, פלט הבעל משפט שגרם לאישה למחוק ברגע את החיוך הגדול שהיה מרוח על פניה

מירן ומאור בוזגלו. צילום: גדעון מרקוביץ'

אחרי שלל ניסיונות שכנוע שתועדו בלא מעט סטוריז, מירן בוזגלו החליטה להישאר עם הילדים בישראל ולא לטוס עם בעלה מאור לחופשה מפנקת באיביזה. אמש (שלישי), כשהם בדרכם להשקה, צילמה בוזגלו את השיחה האינטימית והאישית שניהלו השניים ברכבם שעסקה באזהרות שמקבלת מירן מצד גולשות על הנסיעה של מאור בלעדיה ליעד המועד לפורענות. מה אמר מאור שהפסיק באחת את צחוקה המתגלגל?

מירן ומאור בוזגלו בהפקת אופנה ביתית, צילום: עידו איז'ק

"כל מה שאני אומרת לו הוא אומר 'נכון'", אמרה מירן בפתח הסטורי לעוקבות. "מה שאת אומרת זה נכון", הסכים איתה. "מה קרה? כל מה שאני אומרת הוא אומר לי 'כן, נכון'", התפלאה. "נכון, לפני הטיסה לאיביזה הכל נכון", קרץ.

בסטורי הבא בוזגלו תיעדה את הוויכוח שהתגלע בינה לבין בעלה בעניין ההתרעות שהיא מקבלת מצד נשים על נסיעתו של מאור בלעדיה לאי הספרדי הידוע בחיי הלילה שלו. "אין, נשים זה שק נחשים!", פסק מאור בתגובה. "מה קשור? הן חברות שלי", חלקה עליו. "מה זה קשור חברות?", התקשה מאור להבין. "הן דואגות לי, הן לא יפרגנו לך... כי הן יודעות מה הולך באיביזה", השיבה מירן. "מה זה קשור באיביזה? ומה הולך בישראל? אני יכול לעשות בדרך למכולת", אמר מאור. "נכון חיים שלי, אני סומכת עליך במאת האחוזים. אתה תלך ותהנה", קבעה. "וחוץ מזה, את לא רוצה לבוא. זה לא שהצבתי עובדה שאני נוסע לבד", הדגיש. "חד משמעית, בעיה שלי", ענתה.

פליטת הפה של מאור בוזגלו בשיחה אינטימית עם מירן

"הבאת לי את האחים שלך שישמרו עליי", ציין מאור, במה שגרם למירן להתגלגל מצחוק. "וזה בול החתול ששומר על החלב", הוא עקץ במשפט שגרם למירן להחליף בשנייה את הצחוק בארשת פנים רצינית. "מאור!", קראה לו לסדר. "אני אמיתי", התעקש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר