קבוצת הכדורסל של 'כרישי חדרה - בית הלוחם חיפה', ניצחה הערב (שלישי) באולם בית הלוחם בחיפה את קבוצת ארז ספיבק רמת גן (59:66), במשחק מספר 2 בסדרת הגמר של ליגת העל בכדורסל בכיסאות גלגלים, וזכתה באליפות המדינה לשנת 2023. במחצית הייתה התוצאה 24:35 לכרישים.
המשחק היה צמוד ומותח אך ברוב שלביו הובילו הכרישים. המשחק הראשון בסדרה הסתיים בתוצאה 61:66.
2 צפייה בגלריה
כרישי חדרה בת הלוחם חיפה אלופים
כרישי חדרה בת הלוחם חיפה אלופים
כרישי חדרה - בית הלוחם חיפה עם הצלחת
(צילום: חגית אברהם)
2 צפייה בגלריה
כרישי חדרה בת הלוחם חיפה אלופים
כרישי חדרה בת הלוחם חיפה אלופים
(צילום: חגית אברהם)
הצטיינו בשורות הכרישים, המאמן-שחקן דותן מישר ואלון דור און, ובארז רמת גן – המאמן-שחקן ליאור דרור, רותם פילופס ומקס פקרמן. דותן מישר, שחקן ומאמן אמר בתום המשחק: "כל הכבוד לספיבק שנתנה לנו פייט מאוד מאוד רציני, אני שמח שידענו להתרומם אחרי ההפסד בגמר גביע המדינה. אם שואלים אותי, למרות כל הפסטיבל של הגביע – אני מעדיף את תואר האליפות".
עידו מימון: "הייתה עונה מטורפת, ארוכה, מעייפת. אחרי ההפסד של הגביע הוכחנו היום שהכוח הקבוצתי שלנו, הביחד - מנצח". אלון דור און הוסיף: "להיות אלוף זה תואר שלא היה אצלי הרבה זמן והתגעגעתי. עכשיו יוצאים לאליפות אירופה כאלופי המדינה וזה נותן קצת שקט".
יו"ר ההתאחדות לספורט נכים, רו"ח אהוד רצאבי אמר: "קיבלנו עוד ערב מהנה של כדורסל בו שתי הקבוצות הפגינו נחישות רבה ורמת משחק גבוהה. משמח במיוחד לראות את ותיקי הענף, בשתי הקבוצות, משחקים לצד הכדורסלנים הצעירים שיש להם חלק עצום בהגעת הקבוצות אל סדרת הגמר. ברכות חמות לכרישים, וברכות למאמן ולצוות המקצועי".
אלי בירנבאום יו״ר הוועד הפראלימפי: "מברך את האלופה הטריה כרישי חדרה בית הלוחם חיפה על הישג המרשים ועל הניצחון הכפול בסדרת הגמר".
למקום השלישי בליגת העל הגיעה קבוצת צה"ל תל אביב, ולרביעי – בית הלוחם תל אביב.