יום ראשון, 09.06.2024 שעה 18:19
לוח משחקים
  • גיאורגיה
  • 0 - 2
  • לוקסמבורג
  • ישראל
  • 4 - 1
  • איסלנד
  • בוסניה
  • 2 - 1
  • אוקראינה
  • יוון
  • 0 - 5
  • קזחסטן
  • פולין
  • 1 - 5
  • אסטוניה
  • ווילס
  • 1 - 4
  • פינלנד

"יש שחקנים מהנוער שאמורים להיות בבוגרת"

מאמן הנבחרת, חזן, התייחס למצב הנוער והצעירה לפני בלארוס ואנדורה: "אם לא הטורנירים, חלק מהם היו כאן", "אבו פאני? הוא טוב ולכן חזר לנבחרת"

|
אלון חזן (חגי מיכאלי)
אלון חזן (חגי מיכאלי)

נבחרת ישראל תשחק פעמיים בפגרת הנבחרות הקרובה, כאשר תתמודד מול בלארוס ב-16.6 ב-21:45, ושלושה ימים אחר כך נגד אנדורה, זאת במסגרת מוקדמות יורו 2024. מאמן הנבחרת אלון חזן קיים מסיבת עיתונאים ודיבר על מצב הסגל, ההכנות, הזימונים ועוד. המסע”ת הועברה בשידור חי כאן באתר.

“הליגה הסתיימה לפני כשבועיים ואנחנו צריכים לשמר את השחקנים שלנו כדי שיגיעו גם ברמת מוכנות גבוהה וגם רעננים. אנחנו מסתכלים על קמפיין ואנחנו צריכים נקודות בכל מקום” אמר אלון חזן. המטרה שלנו היא לא שני משחקים, אלא בסוף הקמפיין הזה לעשות העפלה ליורו ובשביל לעשות את זה אנחנו צריכים לעבור גם יריבות כאלה”.

על החיסורים של שחקנים שנפצעו ונגרעו מהסגל אמר המאמן: “אני כבר קרוב לשנה מאמן נבחרת בוגרת ולפני כן מאמן צעירה ונוער, אני אף פעם לא נותן יותר מדי משקל למי שחסר לנו, אלא מעדיף להתמקד במי שיכול לעזור לנו ויעמוד לרשותנו. הייתי שמח שכולם היו עומדים לרשותנו, נצטרך למצוא פתרון טוב יותר כדי להתגבר על חסרונות של שחקנים ולהתמקד בשחקנים שיכולים לעשות את זה. אנחנו צריכים לקבל החלטה בימים הקרובים מכיוון שדורון ליידנר יצא מהסגל בגלל פציעה, נצטרך להיות יצירתיים”. 

חזן מדבר לקראת המשחקים הבאים

על העבודה בשיתוף הפעולה עם הנבחרת הצעירה שתחל את היורו מספר ימים לאחר משחק הנבחרת מול אנדורה: “המשחקים שלנו יתקיימו עד ה-19 לחודש והמשחק של הנבחרת הצעירה הוא ב-22 לחודש, אנחנו עושים את זה בשיתוף פעולה מצוין עם גיא לוזון כדי לעשות את הדברים בצורה הטובה ביותר בשביל כולם, כרגע הנבחרת הבוגרת לפני הכל, אחר כך נתפנה למשחקי הנבחרת הצעירה”.

על מצבה של היריבה הראשונה, בלארוס: “אני לא מאמין בפייבוריטיות שנמצאת מחוץ לכר הדשא, זה שיש לך יתרון כזה או אחר על יריבה, לא נותן לך שום דבר על כר הדשא. אתה רוצה לממש אותו? תבוא נחוש, ואז תוכיח שאתה יותר טוב מקבוצה אחרת. ברגע שלא נעשה את זה, כל הפייבוריטיות הזאת לא קיימת”.

אלון חזן (חגי מיכאלי)אלון חזן (חגי מיכאלי)

על ההצלחה המסחררת של נבחרת הנוער: “אני אוהד כדורגל ואזרח המדינה ומתמלא גאווה בכל פעם שאני רואה את הבחורים האלה, עושים שם עבודה אדירה מאחורי הקלעים והשחקנים שמביאים את זה לכר הדשא בסופו של דבר, זה פשוט תענוג. גם כמאמן נבחרת אני רואה שחקנים צעירים ורואה קדימה, אם לא היו טורנירים של הנוער והצעירה, יש מספר שחקנים שכבר היו משתלבים בנבחרת הבוגרת. אם ישראל הגיעה לארבע האחרונות, היא כבר לא צריכה להרגיש ‘מחמאה’ מעצם זה שהיא בחצי הגמר, אלא להרגיש שהיא יכולה ללכת עד הסוף ולזכות בתואר”.

עוד אמר חזן: “המטרה שלנו היא למרות כל מה שאנחנו חווים מסביב, לייצג מדינה ולא כדורגל. ראינו את דור (תורג’מן) עושה מחווה מרגשת לשלושת החיילים שנרצחו לאחר שכבש את השער מול ברזיל, אנחנו התפקיד שלנו זה לעשות נחת לכדורגל הישראלי ולמדינת ישראל”.

דור תורג'מן וההקדשה (פיפ"א)דור תורג'מן וההקדשה (פיפ"א)

“לא חושב שההגרלה יותר נוחה, יכול להיות שאם היינו פותחים עם שש נקודות גם אנחנו היינו מרגישים יותר בנוח. אני מלא מחמאות לשחקנים שלי, שתמיד יש אולי ברקע שמועות שהראש של שחקן כזה או אחר לא פה, אבל הגישה שלהם מטשטשת כל מחשבה שאולי מישהו נמצא במקום אחר. אני לא חושב שצריך הכנה האחרת, ההכנה שלנו היא בראש ובראשונה ליריבה. יש לנו מטרה לרדת עם שלוש נקודות וגם עם זה יהיה עם שקט אדיר ביציעים, אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו כמו שצריך”. 

על הזימון של מוחמד אבו פאני שחזר לסגל: “השיחה האחרונה שלי עם אבו פאני הייתה לפני מספר חודשים ודיברנו על זה שכשהוא יציג יכולת טובה הוא יחזור לנבחרת, הוא ביכולת טובה ולכן הוא בנבחרת. הוא לא שונה מאף אחד”.

מוחמד אבו פאני (רדאד ג'בארה)מוחמד אבו פאני (רדאד ג'בארה)

על עומר אצילי: “אתה יודע שאני לא הייתי חלק מהעניין לפרישה של עומר אצילי, אני הייתי בעד הזימון שלו וקיבלתי ביקורות על זה. מקצועית אני חשבתי שהוא ראוי להיות בנבחרת ישראל. נוצרה סיטואציה שהייתה עתירה כזו או אחרת שגרמה לו להגיע לדיון שאולי היה פותח פצעים. הוא בחר את הבחירה שלו, אם תיווצר סיטואציה כזאת בעתיד, שלא יהיה שום עניין מסביב אלא רק החלטה מקצועית, אנחנו נקבל את ההחלטה המקצועית לגביו. 

על עמדת הבלם: “בסופו של יום הגישה שלי בנבחרת היא ששחקן צעיר, ברגע שיש לו פוטנציאל להיות בבוגרת, אתה לא צריך להמתין, אתה צריך לזמן אותו, לתת לו את הבמה. אתה לא יכול להרוויח שחקנים אם אתה לא נותן להם לשחק. צריך לתת להם להתחשל גם במחיר שהדברים לא יסתדרו בהתחלה, זו פריבילגיה שלא הייתה לנו”.

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */