לראשונה בשבדיה: אליפות אירופה בסקס?

על פי "The Times Of India", המדינה הסקנדינבית הכריזה רשמית על יחסי מין כספורט, כשעל פי הדיווח היא גם תקיים את אליפות אירופה המינית הראשונה אי פעם בגטבורג ב-8 ביוני

שבדיה. בדרך למהלך חריג? . צילום: EPA

האם שבדיה הפכה למדינה הראשונה שהכירה בסקס כספורט ועומדת לקיים אליפות מין? "The Times Of India", טוען שהמדינה הסקנדינבית הכריזה רשמית על סקס כספורט, כשעל פי הדיווח היא גם תקיים את אליפות אירופה המינית הראשונה אי פעם בגטבורג ב-8 ביוני.

על פי הידיעה, התחרות בת שישה שבועות, תנוהל על ידי הפדרציה השבדית למין וכי יתקיימו בה פעילויות מיניות ב-16 קטגוריות הכוללות פיתוי, מין אוראלי, סיבולת, עיסויי גוף, משחק מקדים, חקר אזורים אירוטיים ועוד.

המתחרים באליפות אירופה במין אמורים להתחרות במפגשים תובעניים של שש שעות בכל יום, עם משחקים שנמשכים 45 עד 60 דקות. בתחרות ישתתפו 20 אנשים ממדינות שונות, ופאנל של שלושה שופטים יכריע את הזוכים באליפות, כשגם הקהל ישפיע על החלטת תחרויות המין.

המתחרים ייבחנו על כמה היבטים של הפעילות המינית. ההחלטה הסופית תהיה תלויה במספר גורמים, כמו הכימיה בין בני הזוג, ידע על מין, רמת סיבולת וכו'. דיווחים בתקשורת טענו גם שזוג עם הידע הרב ביותר על 'קאמה סוטרה', טקס הודי עתיק על מין וארוטיקה, יקבל נקודות בונוס והאליפות תעודד אנשים מנטיות מיניות שונות להשתתף.

דרגן בריטיך, יו"ר הפדרציה השוודית למין, אמר: "כמו כל ענף ספורט אחר, השגת תוצאות רצויות במין דורשת אימון. לכן, זה רק הגיוני שאנשים יתחילו להתחרות גם בתחום הזה. הכרה במין כספורט הייתה בלתי נמנעת."

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אבל האם הדיווח מזויף? בפורטל גטבורג-פוסטן, נטען כי הבקשה על ידי הפדרציה השבדית למין נדחתה מכיוון שהיא לא הייתה שלמה ולא עמדה בדרישות מסוימות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר