חייל שיקר שבני מיעוטים ניסו לגנוב ממנו את הנשק - ונעצר

שוטרי תחנת ראש העין הבחינו בחייל בשירות סדיר במחסום חוצה שומרון, זאת לאחר שהוזעקו בעקבות דיווחים על ירי • הוא טען בפניהם, כי הוא ביצע ירי לאחר ששני בני מיעוטים התנפלו עליו וניסו לחטוף ממנו את הנשק, אך השוטרים לא האמינו לגרסתו • נציג במשטרה: "יש ממצאים בשטח שהוא ביצע ירי"

חייל ונשק (אילוסטרציה). צילום: דובר צה"ל

חייל נעצר בחשד שמסר הודאה כוזבת, כי שני בני מיעוטים התנפלו עליו עם סכין וניסו לחטוף לו את הנשק ליד מחסום חוצה שומרון ולכן הוא ביצע ירי.

שוטרי תחנת ראש העין הוזעקו אתמול בלילה למחסום חוצה שומרון בעקבות דיווחים על ירי. כשהגיעו למקום הם ראו חייל בשירות סדיר. הוא טען בפניהם, כי הוא ביצע ירי לאחר ששני בני מיעוטים התנפלו עליו וניסו לחטוף ממנו את הנשק. השוטרים לא האמינו לגרסתו והוא נלקח לתחנת המשטרה. במהלך החקירה הוא הודה, כי הוא בדה את סיפור חטיפת הנשק.

החייל הובא היום (שני) לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה. נציג המשטרה, רס"ב יניב הינדי, אמר בדיון: "מדובר בחשוד שמסר הודעה כוזבת על ניסיון חטיפה. הוא נחקר ולבסוף הודה שהוא שיקר. יש ממצאים בשטח שהוא ביצע ירי". נציג המשטרה הוסיף, כי החקירה מנוהלת בתיאום עם מצ"ח.

השופטת לימור חלד-רון החליטה לשלוח את החייל למעצר בית למשך ארבעה ימים בבית אמו בפתח תקווה. היא קבעה בהחלטתה: "החשוד נעצר בחשד לביצוע עבירה של מסירת ידיעה כוזבת. לפי החשד, החשוד חייל בסדיר, תיאם ניסיון לחטוף את נשקו שלפי החשד לא היה מעולם".

עו״ד בנימין מלכא, סנגורו של החשוד, מסר בתגובה: ״לשמחתי, כבר בבקשה הראשונה להארכת מעצרו של החשוד הורה בית המשפט על שחרורו וזאת, נוכח טענות ההגנה וגרסת החשוד. לא ברור מדוע הובא החשוד לבית המשפט, לצורך הארכת מעצר, אך כאמור בית המשפט נתן החלטתו בצורה חד משמעית״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר