גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #798279 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 798279        
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
11446 הודעות
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    18:45   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ברחוב העריצו את שאול חיון. בביתו חיו בפחד אשתו, ילדיו והבת שאנס  

 
  
הרשעתו של הבדרן החרדי שאול חיון באונס בתו, אז בת 13, הייתה אסורה בפרסום עד לשבוע שעבר. כך גם גזר הדין שבו טען סנגורו כי זו הייתה "מעידה", וכי המעשים בוצעו רק בילדה אחת. עכשיו מספרות הבת ואמה על החיים איתו – ועל ההתעללות שספגו ילדיו האחרים. וכן, "רק" אחת נאנסה. אבל איך תקראו לבית שבו מכות הן טקס יומיומי, ובני 15 מסתובבים בחיתולים כי הם מרטיבים בלילות מרוב פחד

https://www.mako.co.il/men-weekend/Article-5b4a67265277881026.htm

הופעתו של הבדרן שאול חיון באירוע חגיגי בבני ברק, מול קהל של מאות צעירים, הגיעה לסיומה. הוא נסע לביתו שבדרום הארץ, וכשפתח את דלת הבית צצו שני שוטרים סמויים שעצרו אותו במקום. זה קרה בתחילת יולי 2017, אבל רק בשבוע שעבר – לאחר כמעט שש שנים - הותר לפרסום כי בעקבות המעצר והחקירה שהחלה עוד באותו לילה הורשע לבסוף חיון בריבוי עבירות של אינוס, מעשים מגונים ואלימות. הקורבן שלו הייתה בתו תהילה (שם בדוי), אז בת 13.

חיון מעולם לא הודה באשמה או הביע חרטה על מעשיו. בנובמבר 2022, כשבית המשפט סיים לבחון את העדויות ואת ההוכחות הפורנזיות, הוא נידון ל-10 שנות מאסר.

בעוד פחות משנה יוכל חיון, שכבר ריצה כמחצית מעונשו בחמש וחצי השנים שבהן היה על תקן עציר, להתייצב בפני ועדת שחרורים ולבקש ניכוי שליש. אם עתירתו תתקבל, בתוך חודשים בודדים הוא ישוחרר ויחזור לקהילה. התרחיש הזה מדיר שינה מעיניהן של תהילה ושל אמה ענת (שם בדוי), גרושתו של חיון – הן בשל החשש מחיון, והן מפני שגורמים בקהילה החרדית מתייצבים לצדו בתגובות ברשתות החברתיות הטוענות לחפותו ("שקר, בושה וחרפה שמאמינים לשטויות של גרושתו"; "גם רומן זדורוב סתם ישב בכלא 15 שנה"; "סתם מלכלכים עליו"). תהילה עצמה מספרת שהיא מקבלת איומים אנונימיים מתומכיו של מי שהתהדר בכינוי "שאול חיון האגדי", הבדרן שסרטיו ומערכוניו מוכרים כמעט בכל בית בציבור החרדי.

חיון ניהל ערוץ רדיו, הקים חברת הפקות, הופיע באירועים מדי ערב. מעריצים נהגו להגיע לביתו ולהתחנן שייצא אליהם ויברך אותם. "האיש הזה הוא דוקטור ג'קיל ומיסטר הייד, היו לו חיים כפולים", מספרת השבוע ענת על בעלה לשעבר. "בחוץ כולם אהבו אותו והעריצו אותו, הוא היה נחמד לכולם, מתנדב ועוזר, אבל החיים איתו היו מאוד מאוד קשים. חיינו בפחד, הילדים חטפו מכות ואני רעדתי ממנו. הוא היה מכה את הילדים עוד יותר אם הייתי אומרת נגדו משהו, אז שתקתי. הוא קבר אותי מתחת לאדמה".

"בבית ספר כולם התלהבו מזה שאבא שלי הוא שאול חיון", מספרת תהילה, היום בת 19. "למרות האלימות שחוויתי ממנו, העובדה שהוא מפורסם הייתה הדבר היחיד בחיים שלי שיכולתי להתגאות בו. במה אני אתגאה, בילקוט שלא החליפו לי מאז כיתה א'? אני תמיד חיפשתי ששאול יאהב אותי ועשיתי הכל כדי שהוא יאהב אותי. הרבה יותר מדי".

שאבא לא יגלה
למרות הסרתו של צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה, כנהוג במקרים של עבירות מין בילדים, חלקים גדולים מגזר הדין עדיין חסויים. עם זאת, בעשרות העמודים שהותרו לפרסום בשבוע שעבר מתוארים המעשים שביצע חיון בתהילה ביממה שקדמה למעצרו. "לאחר סעודת ערב השבת הציע הנאשם את יצועו מתחת למזגן בסלון, וביקש מבתו בת ה-13 להצטרף אליו לשנת הלילה, כפי שעשתה מדי פעם בפעם", נכתב בגזר הדין. "המתלוננת הצטרפה בהיסוס, בשאיפה למעט חום ואהבה עם אביה, ובתקווה לעת רצון של תקשורת נעימה, שאין בה אלימות וכעס. הבית נם, אך לא כך ידיו של הנאשם. אלו החלו להלוך על גופה, למקומות אסורים ומוצנעים, להפתעתה של המתלוננת ולחרדתה הרבה. הנאשם הפשיל, נישק, נגע, ליטף, החדיר וניסה לשכנע את הנערה הנדהמת כי היא נהנית ממעשיו. הנאשם לא אפשר למתלוננת ללכת מהמקום, וחזר ועשה דברים דומים גם ביום השבת".

תהילה הייתה הבת הראשונה שנולדה לחיון, אחרי שלושה בנים. "מאז שאני זוכרת את עצמי הרגשתי ששאול לא סובל אותי, שהוא לא מסוגל לראות אותי", היא אומרת, נמנעת לכל אורך השיחה מלקרוא לו "אבא".

ספרי לי על הילדות שלך.
"עברתי המון בתי ספר ולא היו לי חברים, כי הוא אף פעם לא היה מאשר לנו לשחק בחוץ. גם לטיולים שנתיים הוא לא נתן לנו לצאת, הוא פחד משום מה שזה שהילדים שלו יוצאים לטיולים ארוכים 'יהרוס לו את המוניטין'. הוא כן אישר לי ללכת כשהיו יוצאים מבית הספר לבריכה או לים, אבל לא יכולתי ללבוש בגד ים. מהמכות שלו כל הגוף שלי היה צלקות, חתכים, סימנים כחולים".

מה הלך בבית?
"הוא היה צועק עלינו בלי הפסקה והייתה הרבה מאוד אלימות פיזית. אסור היה לנו להגיד את המילה 'משעמם', כי זה היה מטריף אותו ואנחנו היינו חוטפים. הפחד ממנו היה בלתי פוסק. אני זוכרת שאחותי ואני היינו מנסות להירדם כל זמן שהוא לא בבית, כי ברגע שהיינו שומעות אותו נכנס היינו מתעוררות מהפחד לעשות פיפי במיטה".

ילדיו של חיון סבלו מהרטבה במיטה כתוצאה מחרדה ולחץ. תהילה וענת מספרות שהיא ואחיה נאלצו להשתמש בטיטולים עד לשנות העשרה שלהם – בין האחים היו מי שהתמידו בכך עד גיל 15 - כדי להסתיר את השתן שהיה בורח בשינה. "לפני שהתחלנו להשתמש בטיטולים היה לי ולאחיות שלי סידור, בכל פעם שמישהי הייתה עושה פיפי במיטה היא הייתה מעירה את האחות שישנה מעליה או מתחתיה והיינו מחליפות ביחד. למדנו לעשות את זה בשקט כדי שאבא לא יגלה. אם הוא היה יודע שהרסתי סדין, היה הולך עליי".

על מה עוד שאול היה מתעצבן?
"על כל דבר, הוא פשוט הוציא עלינו את העצבים שלו. כשהיינו ילדים הוא לא הסכים שנצא אפילו לגינה של השכן ממול, עד שיום אחד החלטנו למרוד ויצאנו כולנו לכיוון הגינה הזו. לפני שהגענו אחותי סימנה לי להסתכל אחורה, וראינו את אבא עומד מאחורינו בפרצוף כועס. ידענו שזה הזמן לקבל מכות, אז עלינו לבית שלנו ומהר כולנו לבשנו מלא בגדים כדי שהמכות לא יכאבו. נראינו כמו פינגווינים, יושבים בשורה ומחכים לחטוף ממנו. פתאום עלה לי רעיון, זכרתי שלמדתי שאם רוצים שיהיה מזל אז אומרים 17 פעמים 'אמתלאי בת כרנבו' (על פי הגמרא מדובר בשם אמו של אברהם אבינו ואשתו של תרח – ל"ש). ביקשתי מכל הילדים להגיד את זה, וכששאול הגיע הוא ראה את כולנו מתפללים ככה".

ומה קרה?
"באותה פעם הוא שחרר אותנו. אבל לא היו עוד הרבה פעמים שהוא ויתר".

את לא מבינה כמה כוח יש לו
חיון (47) נולד ברמת גן למשפחה של בעלי תשובה. אביו ואחיו הם חזנים מוכרים, והוא עצמו הופיע איתם באירועים מאז שמלאו לו 8. בגיל 17 התחתן בשידוך. בראיון באתר "בחדרי חרדים" הסביר כך את ההחלטה להינשא: "הייתי בלא מעט אירועים ועברתי הרבה בחיים. בתור אחד שמופיע אתה רואה קהל ואתה מפחד להידרדר, החלטתי לעשות לזה סטופ".

בני הזוג התגרשו לאחר שנולד להם ילד משותף. בשנת 2000, כשהיה בן 24, חיון שודך לענת ונישא לה. היא הייתה אז בת 26, גרושה, חוזרת בתשובה שעבדה בגן ילדים. "בשנים הראשונות הייתי עיוורת", היא אומרת על הצדדים הנסתרים של חיון. "אמרתי שאם כל כך אוהבים אותו בחוץ אז הכל בסדר, אבל בדיעבד אני יכולה להגיד שמרגע שהתחתנו הוא לא הסכים שאני אצא לעבוד, אוציא רישיון או אסתובב מחוץ לבית באופן כללי. הוא גם לא נתן לי לקנות לעצמי דברים. פעמיים בשנה הוא היה קונה לי בגדים, סמרטוטים כאלה, ורק אותם הייתי לובשת".

ענת מספרת שבמשך שנה שלמה התגוררה בבית המשפחה צעירה בת 18 שחיון הכיר בהופעותיו. "שאול רימה אותי, ניצל את הלב הרחב שלי. הוא סיפר לי שההורים שלה זרקו אותה מהבית ושהיא צריכה עזרה במגורים", אומרת ענת. "פיניתי לה חדר, קנינו לה ארון ומימנו אותה, ואחרי שנה הגיעו האחים שלה ולקחו אותה מהבית בטענה שיש רומן בינה לבין שאול. גם אני בעצמי ראיתי התכתבויות שלהם. אבל באותו הזמן הכחשתי, עשיתי הכל כדי לשמור על שלום בית".

מלבד תהילה הביאו חיון וענת שישה ילדים נוספים לעולם. "הוא תמיד היה אומר שלגרושתו הייתה בעיה להביא ילדים והיא הפילה את זה עליו", מספרת ענת. "אחרי הלידה הרביעית שלי אמרתי לו שאני רוצה הפסקה, אבל זה הטריף אותו והוא התפרץ עליי בצרחות".

למרות שחיון כבר היה באותן שנים דמות מוכרת מאוד בקהילה החרדית, אורח חייו לא היה חרדי: ענת ותהילה מספרות שהיה מחלל שבת, מדליק אורות ומחשבים ונמנע מתפילה. "בשבת הוא בעיקר היה שותה ומעשן", מספרת תהילה. "גם אותנו הוא תמיד אהב לשכר, בגיל 9 ידעתי למנות כמעט 100 סוגי אלכוהול שהוא לימד אותי עליהם. הוא היה מוזג לי כוסות ואומר 'אם תגמרי את הכוס אתן לך ככה וככה'. לפני גיל 10 כבר היו ימים שהייתי ממש שיכורה".

רבים ממקרי האלימות שבהם הורשע חיון עדיין חסויים, אך במקרה אחד שהותר לפרסום מתואר כיצד תהילה יצאה מביתה ללא גרביים. כשחיון גילה זאת, הוא הורה לה להיכנס לחדר ולהוריד את הנעליים. אז לקח כף הגשה מחוררת ממתכת, והיכה בכפות רגליה מספר פעמים. מעוצמת המכות היא התקשתה ללכת.

ענת, את נחשפת לחלק ממקרי האלימות?
"כשזה היה בסלון ולא בחדרים הסגורים, אני ראיתי הכל".

ניסית להתערב?
"כן, ובכל פעם הוא היה מכה אותם פי עשרה יותר חזק. לפני 15 שנה, אחרי הילד החמישי, אמרתי לו שאני רוצה לעזוב. הוא איים עלי ואמר שיש לו חברים מעמותת עזר מציון ש'יתפסו אותך בפינה, ידפקו לך זריקה ויכניסו אותך לבית משוגעים, ואחרי שזה יקרה הילדים יהיו רק אצלי'. באותו רגע הבנתי שיש לו יכולת לקחת לי את הילדים. פחדתי ממנו פחד מוות, את לא מבינה כמה כוח יש לו בציבור החרדי".

הייתה לי תחושה שמשהו קרה
לפני כעשור הגיעו שמועות על אלימות בבית משפחת חיון לגני הילדים ולבתי הספר שבהם למדו ילדיו. בשנת 2013, בעקבות התערבות של שירותי הרווחה, הוצא נגד חיון צו הרחקה מביתו לתקופה של חודשיים. לאחר מכן שב לבית המשפחה.

ארבע שנים לאחר מכן, בערב יום שישי של קיץ 2017, תהילה חגגה את יום הולדתה ה-13. ענת הייתה בבית החולים, מלווה את אחד הילדים שחש ברע. על פי גזר הדין, באותו ערב הציע חיון לתהילה לישון לצידו. במשפחות חרדיות רבות נוהגים האבות להזמין את הילדים לישון איתם, הדבר אינו נחשב לחריג ונתפס כהבעת כבוד וחיבה לילדים, אלא שחיון לא רצה לישון. הוא ליטף את תהילה בגבה ובשלב מסוים נשק לה בפיה, נגע באיבריה האינטימיים והניח את ידיה על שלו. כשתהילה התנגדה וביקשה שיפסיק, חיון השיב שזה "אמור להיות כיף". כשאמרה שהיא לא אוהבת את זה, הוא ענה שהיא "לא צריכה לאהוב כדי ליהנות".

תהילה מספרת שבלילה ביקשה אחותה הצעירה לישון גם היא עם אבא. "שאול ענה לה, 'כשתגדלי תשני איתי'", היא מספרת. ההבנה שחיון עלול לפגוע גם באחותה הקטנה גרמה לה להחליט להתקשר לאמה, אלא שזה היה ערב שבת וענת לא ענתה ("שמעתי אותו מצלצל בתיק, לא הבנתי למה שמישהו בכלל יחלל שבת", סיפרה מאוחר יותר. "חשבתי שאולי זו טעות, אבל באיזשהו מקום הייתה לי תחושה שמשהו קרה בבית, שלא סתם התקשרו אליי בשבת").

למחרת בבוקר ביקש חיון מתהילה שתישן לצדו שוב. היא סירבה, והוא ביקש משאר הילדים לצאת מהבית ולשחק בחצר. כשהשניים נותרו לבדם הפיל את תהילה לרצפה ואנס אותה. על פי גזר הדין, חיון לא עצר למרות שתהילה ניסתה להתנגד, ולאורך האירוע דרש ממנה שלא תספר לאיש על האירועים.

במוצאי שבת סיפרה תהילה לענת על מה שקרה, ותיארה בפניה מסכת של פגיעות מיניות נוספות. לא כולן נכללו בכתב האישום שהוגש נגד חיון. "לקח לי כמה דקות להבין על מה היא מדברת", סיפרה ענת לחוקרי תחנת משטרת שדרות. "בהתחלה קפאתי, ובדיעבד הייתי צריכה מיד לחבק אותה, לנשק אותה, להפגין חום ואהבה. אבל זה כאילו שהיו לי משקולות של 500 ק"ג על הגוף. אחר כך כבר כן חיבקתי אותה, אמרתי לה שאני מאמינה לכל מילה שלה ושעכשיו צריך לחשוב איך להוציא אותה מהבית. היה לי ברור שאני מרחיקה אותה ממנו בכל מחיר, אבל הייתי צריכה להמציא משהו כדי שהוא לא יחשוד בי".

למחרת בבוקר הגיעה ענת הביתה ואמרה לחיון שהיא צריכה להתקלח ולקחת בגדים עבורה ועבור בנה המאושפז. את הילדים שלחה לשחק בחצר, וזמן קצר לאחר מכן יצאה לשם בעצמה, אומרת לחיון שהיא כבר תחזיר אותם הביתה. בפועל רצה ענת אל ביתה של בלנית המושב וביקשה ממנה להסתיר את תהילה, ומאוחר יותר להסיע אותה אליה לבית החולים. "אמרתי לה שהיא חייבת לעשות מה שאני מבקשת כי הילדה שלי נמצאת בסכנת חיים", מספרת ענת.

הבלנית נעתרה לבקשה. כשהכניסה את תהילה למכוניתה והחלה לנסוע לכיוון בית החולים, חיון הבחין שבתו נמצאת במכונית וניסה למנוע את הנסיעה, אך לשווא. בבית החולים כבר חיכו לתהילה ענת, שוטרים ממשטרת שדרות, חוקרות ילדים ועובדים סוציאליים. תהילה מסרה את עדותה במקום, ובאותו ערב נעצר חיון. "לא היה לו מושג שאשתו פנתה למשטרה והתלוננה על האונס. הוא מאוד הופתע כשקפצנו עליו, עצרנו אותו ולקחנו אותו ישר לחדר החקירות", מספר גורם במשטרה.

בחקירתו טען חיון ש"אני סובל מבעיה של 'יד משוטטת', לא מצליח לשלוט בה". הוא הכחיש את החשדות נגדו, אמר "לא אנסתי אותה, לא נגעתי בה בשום מקום שאסור", וסיפר שעיסויים הם דבר שבשגרה במשפחה, אך לא מדובר במעשיים מיניים ("זו תרבות של כיף, לא יותר מזה").

שבועיים לאחר המעצר התגרשה ענת מחיון. חודשיים לאחר מכן שינתה תהילה את שמה. השתיים ניסו להתחיל חיים חדשים, אלא שההליכים המשפטיים הממושכים נגד חיון הנכיחו שוב ושוב את הטראומה במשך כמחצית העשור.

שנים רציתי לצעוק מה הוא עשה
לתהילה טרם מלאו 14 כשהמשפט החל. היא התבקשה להעיד פעם אחר פעם מול שלושה שופטים ומול סנגורו של חיון, עו"ד אפרים דמרי, שלדבריה "התעלל לי בנשמה. הוא עשה ממני צחוק, עשה פרצופים, הרים עליי את הטונים שלו וצעק עליי 'ילדה מושפלת', 'מחפשת צומי' ו'מי את בכלל'. הפרקליטה שלי ניסתה להשתיק אותו, ואחד השופטים עצר אותה בטענה שזה 'לא תורה לדבר'". על הדברים האלה אומר השבוע עו"ד דמרי: "טענת המתלוננת שהשפלתי אותה במהלך החקירה הנגדית לא ראויה לתגובה כלל. תפקידי כסנגור הוא לחקור את העדים בצורה הכי טובה ומקצועית שאפשר על מנת להגן על הלקוחות שלי, וכמובן אמשיך להילחם בשביל לקוחותיי".

"הכנו את תהילה לכל תרחיש במשפט, לכל שאלה", אומר השבוע גורם בפרקליטות המדינה. "הרגענו אותה, תמכנו בה, ליווינו אותה ואנחנו מלווים עד היום. היא גיבורה". תהילה עצמה מספרת שהעדות הפכה עבורה בשלב מסוים לקשה מנשוא: "הרגשתי שאני לא מסוגלת, ביקשתי הפסקה, יצאתי החוצה והתפרקתי. כשאזרתי כוחות וחזרתי לאולם, עו"ד דמרי ביקש לדחות את הדיון". זו לא הייתה הפעם היחידה; בחמש שנות המשפט נדחו דיונים שוב ושוב. "ניסיתי לזרז את המשפט כל הזמן", מספרת תהילה. "דיברתי עם הפרקליטה, שלחתי בקשות לבית המשפט, אבל אף אחד לא הקשיב".

קו ההגנה של חיון היה ניסיון למזער את מה שנעשה לתהילה. "עבירות המין לא התאפיינו בברוטליות פיזית, בהשוואה למקרים אחרים", מצוטט עו"ד דמרי בגזר הדין. "יש משקל לכך שמדובר במעידה לאחר 13 שנים של מגורים משותפים, כלפי ילדה אחת בלבד מתוך כל ילדיו". קשה שלא לזהות כאן את הטענה המשתמעת, כאילו מגיע לחיון פרס על אי-פגיעה בילדיו האחרים.

מול כל הטיעונים להגנתו, לפני כשמונה חודשים הורשע חיון. לצד עשר שנות מאסר (כאמור, בניכוי ימי מעצרו), נגזר עליו לשלם לתהילה פיצויים בסך 126 אלף שקלים. "אני חושבת שמגיע לו הרבה יותר מעשר שנים, בכל מקום אחר בעולם הוא היה מקבל הרבה הרבה יותר", אומרת תהילה. "מעבר לזה, נשארו לו פחות מחמש, ואם הוא יקבל שליש הוא בטח ייצא בעוד שנה ויחזור לעבוד בבידור של העולם החרדי באין מפריע. האיש הזה הרס לי ולמשפחה שלי את החיים, שום עונש או סכום שבעולם לא באמת ישקם אותי או יפצה אותי על מה שעברתי".

למה החלטת להתראיין?
"שנים רציתי לצעוק את מה שהאיש הזה עשה, ולא יכולתי בגלל צו איסור הפרסום. היום, כשאני יכולה לדבר, אני מתכוונת לעשות הכל – אבל הכל - כדי שכשהוא ייצא מהכלא, כל אדם בישראל יידע מי זה באמת שאול חיון. אני רוצה שאף אישה לא תהיה מסוגלת להתחתן איתו כי היא תדע שהוא יפגע בילדים שלה, שכל ילד שיראה אותו ברחוב יידע לעבור לצד השני של הכביש. אני אעשה הכל כדי שהאדם הזה לא יוכל להתקרב יותר לעולם לאף אחד שחלש ממנו".

עורך דינו של חיון: "עלילה זדונית"
עו"ד אפרים דמרי, המייצג את שאול חיון, מסר בתגובה: "במגבלות חסיון עו"ד-לקוח, ככל שאוכל לומר, מרשי מהרגע הראשון הכחיש את המיוחס לו בכתב האישום, וטען שמדובר בעלילה וקנונייה שרקמה גרושתו וגייסה לשם כך את בתה. הוא דבק בגרסתו זו עד היום. לצערי הרב לא הצלחנו לשכנע את שלושת השופטים בגרסתו. חלק מטענות גרושתו בכתבה לא הועלו כלל בכתב האישום ולא במהלך עדותה, הטענה שמרשי חילל שבת היא שקרית והמשך עלילה זדונית, וכך גם הטענה בקשר לאותו רומן עם בחורה בת 18: היא שקרית ועלילה זדונית".


צילום: מתוך ויקיפדיה



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מזעזע. מה הסיכוי שאף אחד מחוץ לבית - באמת לא ידע דבר ממה שהתרחש בתוכו? ilanka 01.06.23 18:46 1
     עזוב, זו רדיפה בגלל שהוא חרדי FAO 01.06.23 18:52 8
         הוא ממש לא חרדי. אולי מחופש לחרדי סטיוארט 01.06.23 19:01 14
             איזה הגיון... FAO 01.06.23 19:04 17
                 צודק ולא צודק סטיוארט 01.06.23 19:10 24
                     כמו שומר מצוות ללא כיפה. מבצבץ 01.06.23 23:08 52
                         הוא טריפוליטאי וכמי שמכיר את הטריפוליטאים לכשהוא יצא מהכלא הם ידאגו לבודד אותו בצורה כזו שהוא ירגיש שבצינוק יש תנאים טובים יותר. סודה 02.06.23 07:34 69
                     העניין חדשוט 01.06.23 23:09 53
                         ++ ++ חתול 02.06.23 07:38 71
                 היום יש מציד גאווה בירושלים תברר מה קורה כל מצעד גאווה בתל אביב. לחלאה אני מאחל שיישרף חי בכיכר העיר. מהצד השלישי 01.06.23 19:15 27
                 כחרדי, אתה צודק לגמרי! יחצניק 01.06.23 22:59 50
                     מומר (לתיאבון) לדבר אחד אינו מומר לכל התורה כולה מבצבץ 01.06.23 23:11 56
                     מה הסיפור עם מקלב? חברה בפורום 02.06.23 07:21 65
                         אוקי הבהרה.. לא אורי מקלב הח''כ החרוץ. יחצניק 02.06.23 07:28 67
                             אכן אנס את את בנות אחותו מבצבץ 02.06.23 08:57 80
             אתה מסביר לזה שמלכלך על חרדים בציניות מה זה חרדי? הוא לא יבין זאת הוא מונע מתוך אנטישמיות Zpatriots 02.06.23 00:38 62
         כשאי אפשר לטעון שהחרדים מסתירים אנסים מדברים בציניות מאוסה בניסיון להשמיץ בכל דרך זופ-ניק 01.06.23 19:04 16
             מה קרה? כתבתי את המנטרה של החרדים ברוטר FAO 01.06.23 19:05 18
         זה בכלל לא מעניין אותי אם הוא חרדי או לא: זו, פחות או יותר, התגובה שלי בכל פעם שמתפרסם אייטם כזה ilanka 01.06.23 19:07 20
         נרדף איש הבטיחות 02.06.23 11:11 87
     מזעזע חיית אדם !!! דמו 01.06.23 21:13 45
         חיה לא אונסת ולא רוצחת ובן אדם בטוח הוא לא איש הבטיחות 02.06.23 11:12 88
  צריך להניח סכין על השולחן ולדאוג שהוא ימעד... צידלקט 01.06.23 18:47 2
  ה' ישמור יציל ויעזור לומי 01.06.23 18:47 3
     יציל איש הבטיחות 02.06.23 11:13 89
  חלאה מנוול. שלא יראה אור שמש מחוץ לכתלי הכלא קוראת ותיקה 01.06.23 18:48 4
  גועל נפש. כל הכבוד לבנות שתפסו אומץ ויצאו נגדו שמאלני גאה 01.06.23 18:49 5
  עונש מוות לנבלה BlackHawkIL 01.06.23 18:50 6
     ממש כך,כאשר יקום איש על רעהו ורצחו נפש כן הדבר הזה חברה בפורום 01.06.23 19:14 25
  אני נתקל בפרסומים כבר שבוע עליו. לא התעמקתי מרוב סלידה ולכן לא הבנתי משהו: יש מין פולמוס על אדם נוסף בעל פויקה 01.06.23 18:50 7
  מנוול הלוואי שישלם על מעשיו שונרי 01.06.23 18:53 9
  אין מצב שזה אמיתי כונן 01.06.23 18:53 10
     כמובן. הילדים שלו ואשתו החליטו להרוס את חייו של הצדיק המסכן מר מייט 01.06.23 19:01 13
     המחקרים מראים, כ- 85% מהפגיעות מיניות הם מהסביבה הקרובה Danny 01.06.23 19:41 34
     אני מבין שהיית שולח את הילדים שלך לבייביסיטר אצלו הקלק כאן 04.06.23 10:02 99
  נשמע כמו המיץ של הזבל. דור תשיעי 01.06.23 18:59 11
  מפלצת. ביריון 01.06.23 19:00 12
  אני לא מאמין!!!! אוש 01.06.23 19:03 15
     גם אני פגשתי אותו לפני כמה שנים וממש לא התרשמתי ואף פעם לא התחברתי לעשיייה שלו. סוף - סוף 01.06.23 22:06 46
         לא פגשתי אותו, אבל כמה קטעים שלו ראיתי בילדותי - והם הצחיקו אותי ברמה הרדודה ביותר. לא איש שהערכתי, די גס. מורשה 02.06.23 00:08 60
  כותרת גועלית. למה מנסים לקשר את מה שלא ידעו עליו לאנשים שלא ידעו כלום? GaggeR 01.06.23 19:06 19
     הכותרת ממש לא רומזת את זה FAO 01.06.23 19:10 23
     זה לא מה שכתוב בכותרת מדע האמת 01.06.23 20:53 44
         כנראה למדתי עוד קצת הבנת הנקרא GaggeR 01.06.23 23:09 54
  חלאת המין האנושי יהודי צפוני 01.06.23 19:08 21
  ושוב בית המשפט בעונש מגוחך לחלאות המין האנושי מסוגו, 10 שנים בניכוי שליש הם בדיחה עצובה ולעג לנפגעות מלול דיגיטלי 01.06.23 19:09 22
  איך רק 10 שנים? איך? דצכ_עדש 01.06.23 19:14 26
  מה זה השטויות האלה? shabor 01.06.23 19:17 28
     גם אותי תפס הקשקושים הללו לפי שמתארים בכתבה זו לא משפחה חרדית קלאסית בכלל מזל דלי 01.06.23 19:31 31
     גם אני קראתי את המשפט המגוחך - זה נשמע כתב שמנסה מבין השורות ללכלך על החרדים חובב 01.06.23 19:42 36
     שטויות. סתם מלכלכים עמלץ פלד 01.06.23 19:49 39
     הזרקת רעל תוך כדי תנועה יודע תעלומות 01.06.23 23:15 58
  מההההה רסלר 01.06.23 19:20 29
  חלאה קורא ועיני דומעות לאיזה שפל אנשים יכולים להגיע מזל דלי 01.06.23 19:30 30
  מאוד מקווה שזו אכן עלילה בלקני 01.06.23 19:40 32
     אני לא מסוגל לקרוא דברים כאלה RuvenM551 01.06.23 19:42 35
  איכס mic 01.06.23 19:41 33
  איך עורך הדין גם מכחיש בשם הלקוח וגם טוען להקל בעונש כי עברות המין היו לא אלימות ורק כלפי ילדה אחת? מה אומר_ 01.06.23 19:47 37
  רק 10 שנים? איך השופט נימק את זה? מדובר על מאסר 30 שנה. עמלץ פלד 01.06.23 19:48 38
     תקרא את גזר הדין ciso23 01.06.23 22:46 49
         אבל גם על אונס אפשר להביא יותר עמלץ פלד 01.06.23 23:04 51
             נכון ciso23 01.06.23 23:10 55
  יש אשכולות שעדיף לא להכנס..אלוהים ישמור..לאנשים כאלו מגיע גהנום בחייהם eytank 01.06.23 19:50 40
  נשמע גיהינום עלי אדמות :( Mrs M 01.06.23 19:50 41
     נשמע שבבית המשפט ניסו להקטין את הסיפור אחרי שלא הצליחו להכחיש ואילו בתגובה לתקשורת מכחישים Moshe 01.06.23 19:59 43
  צריך להחזיר את נשמתו לבורא החלילן מהמלין 01.06.23 19:57 42
     ויפה שעה אחת קודם ciso23 01.06.23 22:44 48
  הכי מכעיס אותי בכתבה ciso23 01.06.23 22:44 47
  בלתי נתפס. חלאת אדם כמים_לפנים 01.06.23 23:13 57
  למה הוא מכונה חרדי? מן_השורה 01.06.23 23:54 59
     ראשית, הציבור החילוני, המשמיץ שומרי מצוות - לא מחפש סיבות אמיתיות להשמיץ ולפגוע בציבור חרדי. Bones 02.06.23 10:50 86
  תגובתי נוגדת את הפורום. YA-20826 02.06.23 00:24 61
  מהעדות שלה ושל גרושתו, נשמע מזעזע. יהודי ישראלי 02.06.23 00:56 63
     הנה זה מגיע. גרפיטי 02.06.23 07:30 68
         אלו עובדות. חובה לשים על השולחן את כל הנתונים ולהתמודד איתם. יהודי ישראלי 02.06.23 07:36 70
             הנתונים והעובדות הונחו בפני בית המשפט והוא התמודד איתם. גרפיטי 02.06.23 07:38 72
     השערות Bones 02.06.23 09:04 81
     לא שאלת על עדות שמיעה, לא הוספתי. אך נא לא לפסול את הרשעה (ר׳ פורנזיות, עדות ילדה ואם וכו) על סמך ׳עדות שמועה׳. Bones 02.06.23 09:29 82
         חלילה! אני לא בעדו בכלל! אני שואל כי עלו לי תהיות עקב הראיונות יהודי ישראלי 02.06.23 09:41 83
             מאמינה לך שאתה אובייקטיבי ושאלת לוודא. Bones 02.06.23 09:47 84
                 אין שאלה! אונס הוא רצח הנפש והוא מתועב לפחות כמו רצח! יהודי ישראלי 02.06.23 09:53 85
                     יפה דברת. דווקא מתוך הכרה בחומרת הדבר, ראוי לאמת את הדברים ולא לעשות משפט שדה. אני לא רובוט 02.06.23 12:05 93
  תמיד הרגשתי שיש לו איזה בורג משוחרר A97 02.06.23 01:01 64
  מוות למחבלים. אפילו שזה ''רק'' אחת. גרפיטי 02.06.23 07:28 66
     אבא מתחשב ראנץ 02.06.23 07:50 73
         התכוונת ''אבא''😡 גרפיטי 02.06.23 07:56 74
             האמת? ראנץ 02.06.23 07:57 75
                 אם כבר קבר, אז של כת השטן 666. גרפיטי 02.06.23 08:00 76
                     אמן ראנץ 02.06.23 08:03 77
  מקובל אצל חרדים להזמין ילדים לישון אצלם במיטה?! מי המציא את הקשקוש הזה? Cochva 02.06.23 08:04 78
     ככל הנראה מקלו יגיד לו 02.06.23 11:41 91
  כשהגעתי לשורה: ''מבקשים שיצא אליהם...ומבקשים שיברך אותם'' כבר הבנתי עד כמה הכתבה אמינה... גנרליסימוס 02.06.23 08:24 79
  הוא בודד אותם בכוונת תחילה; Bones 02.06.23 11:19 90
  עשר שנים על אונס הילדה שלו? איזה מדינה רקובה. FireSky 02.06.23 11:43 92
  עוד אונס? בני מרום 02.06.23 12:06 94
  רצח נפש בישראל. נבלה השסק 02.06.23 12:10 95
  הכי פשוט זה לברר באיזה בית כלא הוא נמצא ולדאוג לפרסם את מעלליו בקרב האסירים nbv nbv 02.06.23 12:22 96
     מידיעה ברורה: שותפיו לתא יודעים כל פרט הרבה הרבה לפני שמישהו בתקשורת יודע. פויקה 02.06.23 12:35 97
  איך אני מגלה דברים חדשים שאני לא יודע. קסדו 02.06.23 14:06 98

   
   
ilanka לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.02
129661 הודעות, 298 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    18:46   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מזעזע. מה הסיכוי שאף אחד מחוץ לבית - באמת לא ידע דבר ממה שהתרחש בתוכו?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FAO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.8.18
18698 הודעות, 50 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    18:52   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. עזוב, זו רדיפה בגלל שהוא חרדי  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
הוא לא מהצד הנכון



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטיוארט
חבר מתאריך 26.11.20
256 הודעות
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:01   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. הוא ממש לא חרדי. אולי מחופש לחרדי  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
תקרא את הכתבה.
הוא מחלל שבת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FAO
חבר מתאריך 14.8.18
18698 הודעות
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:04   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. איזה הגיון...  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
הוא ממש לא חרדי. אולי מחופש לחרדי
תקרא את הכתבה.
הוא מחלל שבת.

מחלל את השבת=לא חרדי
אונס את הבת=נו שיהיה, חרדי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטיוארט
חבר מתאריך 26.11.20
256 הודעות
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:10   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. צודק ולא צודק  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
זה ברור שגם מי שאונס הוא לא חרדי במובן הדתי של המילה.
במובן החברתי אפשר להבין כאלו שמשייכים אותו לחברה החרדית (למשל אדם כמו חיים ולדר, אותו כנראה כן היית מכנה חרדי)
אדם שמחלל שבת באופן סדיר וגלוי לעיני אשתו וילדיו, הוא לא חרדי גם מבחינה חברתית.
לצערינו, חומרת העבירות לא תמיד המדד למה משייך אותך לחברה החרדית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מבצבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.11.21
6507 הודעות, 39 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    23:08   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. כמו שומר מצוות ללא כיפה.  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
חברתית הוא לא יכול להיות חרדי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סודה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.21
1143 הודעות, 8 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    07:34   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. הוא טריפוליטאי וכמי שמכיר את הטריפוליטאים לכשהוא יצא מהכלא הם ידאגו לבודד אותו בצורה כזו שהוא ירגיש שבצינוק יש תנאים טובים יותר.  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  
איש דוחה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדשוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.23
980 הודעות, 5 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    23:09   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. העניין  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
הוא..שהוא שחקן
ושחקן יודע להפריד
בין הבית והעבודה
הוא שיחק משחק כפול
לאורך זמן
הוא בכלל לא דתי ולא חרדי זו מסכה מסוכנת
סוג של משחק
לדעתי 10 שנים בכלא
לא מספיקות לחלאת אדם כזה.
זו פגיעה שאין סליחה ומחילה..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חתול
חבר מתאריך 21.10.15
13629 הודעות
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    07:38   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. ++ ++  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  
.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מהצד השלישי
חבר מתאריך 19.2.23
971 הודעות
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:15   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. היום יש מציד גאווה בירושלים תברר מה קורה כל מצעד גאווה בתל אביב. לחלאה אני מאחל שיישרף חי בכיכר העיר.  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יחצניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.2.16
7076 הודעות, 35 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    22:59   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. כחרדי, אתה צודק לגמרי!  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
משום מה, חילול שבת נתפס כמשהו שאם עשית אתה לא דתי (חרדי או לא, זה לא משנה. לא שומר מצוות), ואם זו עבירה אחרת, אפילו אונס, זה נתפס כמשהו בתחום אפור. לא מבחינת העבירה, אלא בגלל שיש מקרים שניתן "לתרץ" בשגעון, מחלת נפש וכדומה, זה עלול להתפרש לפעמים כ"נפילה" או "בעיה נפשית".

וזו בהחלט טעות ענקית!
מי שחושב שלהט"ב זו עבירה (אני למשל. כך גם התורה חושבת) ולא "נטיה מולדת" או שלל תירוצים, לא יכול לנקות אנסים ועברייני מין כמו ולדר, מקלב וחיון, בתירוצים דומים של "בעיה נפשית" או "נפילה".

הם לא דתיים בדיוק כמו כל מחלל שבת או אוכל חמץ ושרצים!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מבצבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.11.21
6507 הודעות, 39 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    23:11   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. מומר (לתיאבון) לדבר אחד אינו מומר לכל התורה כולה  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
חילול שבת יוצא מההגדרה הזו כפי שזכור לי

חוץ מזה מה שכתבת נכון.
אני הכרתי "הומו" חרדי שהיה מקפיד על בשר ועןף בתשעת הימים בצורה קיצונית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חברה בפורום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
13789 הודעות, 147 מדרגים, 261 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    07:21   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. מה הסיפור עם מקלב?  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יחצניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.2.16
7076 הודעות, 35 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    07:28   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. אוקי הבהרה.. לא אורי מקלב הח''כ החרוץ.  
בתגובה להודעה מספר 65
 
  
היה אחד מקלב שהיה משגיח בישיבה עם סיפורי מע"מ בבנות משפחתו ר"ל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מבצבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.11.21
6507 הודעות, 39 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    08:57   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. אכן אנס את את בנות אחותו  
בתגובה להודעה מספר 67
 
  
איש כריזמתי בחוץ ומאוס בפנים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zpatriots לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
19920 הודעות, 54 מדרגים, 90 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    00:38   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. אתה מסביר לזה שמלכלך על חרדים בציניות מה זה חרדי? הוא לא יבין זאת הוא מונע מתוך אנטישמיות  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
24551 הודעות, 194 מדרגים, 359 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:04   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. כשאי אפשר לטעון שהחרדים מסתירים אנסים מדברים בציניות מאוסה בניסיון להשמיץ בכל דרך  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FAO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.8.18
18698 הודעות, 50 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:05   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. מה קרה? כתבתי את המנטרה של החרדים ברוטר  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
גם זה לא טוב?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ilanka לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.02
129661 הודעות, 298 מדרגים, 494 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:07   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. זה בכלל לא מעניין אותי אם הוא חרדי או לא: זו, פחות או יותר, התגובה שלי בכל פעם שמתפרסם אייטם כזה  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש הבטיחות
חבר מתאריך 9.4.23
75 הודעות
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    11:11   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. נרדף  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
הבת שלו חרדית לא?
אז אולי היא הנרדפת,
העונש צריך להיות הגלייה לכלא שמגלחים בו זקנים ונותנים לאכול רק לחם ומים עד שימות .
ואם אשר שזה יהיה במדינה עם זכויות אדם כמו מצריים זה עוד יותר טוב .
נבלה סרוחה שבמותו צריך לשרוף את גופתו ולפזר את אפרו כמו של אייכמן ימח שמו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דמו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.19
5547 הודעות, 30 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    21:13   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. מזעזע חיית אדם !!!  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
סובל מבעיית "יד משוטטת"? מבקש מילדה בת 13 לישון לידו? כבר אמירות אלה שלו מלמדות בדיוק מי היצור הזה ושכל מילה שאשתו ובתו אמרו עליו נכונה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש הבטיחות
חבר מתאריך 9.4.23
75 הודעות
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    11:12   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. חיה לא אונסת ולא רוצחת ובן אדם בטוח הוא לא  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צידלקט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.10.20
4815 הודעות, 33 מדרגים, 62 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    18:47   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. צריך להניח סכין על השולחן ולדאוג שהוא ימעד...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אחרי שהוא ימעד במקום הנכון יותר לא יצטרכו לחשוש ממנו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לומי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.10.18
5934 הודעות, 35 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    18:47   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. ה' ישמור יציל ויעזור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש הבטיחות
חבר מתאריך 9.4.23
75 הודעות
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    11:13   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. יציל  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
אם היה כזה היה מגן על הילדה . מסכנה שלי אף אחד לא מרחם ולא יציל .
האמת הייתה צריכה לטפל בו עם מספריים לחתוך לו את כל ... כדי להגן על הילדים.
נבל ברשות התורה דינו אחת היא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוראת ותיקה
חבר מתאריך 23.1.15
25653 הודעות
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    18:48   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. חלאה מנוול. שלא יראה אור שמש מחוץ לכתלי הכלא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שמאלני גאה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.9.20
8961 הודעות, 116 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    18:49   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. גועל נפש. כל הכבוד לבנות שתפסו אומץ ויצאו נגדו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackHawkIL לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.16
40109 הודעות, 143 מדרגים, 274 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    18:50   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. עונש מוות לנבלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חברה בפורום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
13789 הודעות, 147 מדרגים, 261 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:14   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. ממש כך,כאשר יקום איש על רעהו ורצחו נפש כן הדבר הזה  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
איום ונורא,מאסר עולם פלוס סירוס



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
7788 הודעות, 77 מדרגים, 133 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    18:50   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. אני נתקל בפרסומים כבר שבוע עליו. לא התעמקתי מרוב סלידה ולכן לא הבנתי משהו: יש מין פולמוס על אדם נוסף בעל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שם זהה ולא ברור לי מי זה מי (למרות התמונה הברורה). גם ויכוח על הגיל (47 או 51) וגם ויכוח על הערך שלו בויקיפדיה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שונרי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.19
8857 הודעות, 34 מדרגים, 55 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    18:53   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. מנוול הלוואי שישלם על מעשיו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שיבין מה עשה וזה לא יתן לו מנוח



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כונן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.12
25781 הודעות, 135 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    18:53   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. אין מצב שזה אמיתי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מר מייט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.12.18
8880 הודעות, 37 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:01   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. כמובן. הילדים שלו ואשתו החליטו להרוס את חייו של הצדיק המסכן  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Danny
חבר מתאריך 17.5.23
25 הודעות
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:41   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. המחקרים מראים, כ- 85% מהפגיעות מיניות הם מהסביבה הקרובה  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הקלק כאן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.4.08
9177 הודעות, 126 מדרגים, 240 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ט''ו בסיון תשפ''ג    10:02   04.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. אני מבין שהיית שולח את הילדים שלך לבייביסיטר אצלו  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
הרי אין סיכוי שזה אמיתי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דור תשיעי
חבר מתאריך 18.4.22
1862 הודעות, 8 מדרגים, מינוס 4 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    18:59   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. נשמע כמו המיץ של הזבל.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
110515 הודעות, 382 מדרגים, 602 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:00   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. מפלצת.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוש
חבר מתאריך 17.5.23
130 הודעות
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:03   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אני לא מאמין!!!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פגשתי אותו אישית ואני בהלם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סוף - סוף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.22
959 הודעות, 7 מדרגים, 9 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    22:06   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. גם אני פגשתי אותו לפני כמה שנים וממש לא התרשמתי ואף פעם לא התחברתי לעשיייה שלו.  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 01.06.23 בשעה 22:21 בברכה, סוף - סוף
 
הכי נגעלתי על איך שהוא דבר על עבריינים בהערצה כאילו היו הרב עובדיה .
( אולי זה היה חד פעמי, אבל מגעיל)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מורשה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.10
15119 הודעות, 162 מדרגים, 323 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    00:08   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. לא פגשתי אותו, אבל כמה קטעים שלו ראיתי בילדותי - והם הצחיקו אותי ברמה הרדודה ביותר. לא איש שהערכתי, די גס.  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
GaggeR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
59099 הודעות, 350 מדרגים, 664 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:06   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. כותרת גועלית. למה מנסים לקשר את מה שלא ידעו עליו לאנשים שלא ידעו כלום?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
האיש אנס חלאה ושימות בכלא.

אבל הכותרת רומזת כאילו בבית שלו בפחדו ממנו וברחוב החרדי המשיכו להעריץ אותו למרות שידעו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FAO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.8.18
18698 הודעות, 50 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:10   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. הכותרת ממש לא רומזת את זה  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מדע האמת
חבר מתאריך 26.11.20
1297 הודעות, 17 מדרגים, מינוס 4 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    20:53   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. זה לא מה שכתוב בכותרת  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  
וגם לא משתמע. תקרא שוב בבקשה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
GaggeR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
59099 הודעות, 350 מדרגים, 664 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    23:09   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. כנראה למדתי עוד קצת הבנת הנקרא  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
זו כותרת שמשתמעת לשתי פנים. ואני צודק.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי צפוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.22
1312 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:08   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. חלאת המין האנושי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאסר עולם מינימום מגיע על רצח נפשות ונשמות כזה,איך אנשים מגיעים לרמת רוע כזו?לרצוח נפשות אומללות? למה? בא לי לבכות עליהם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלול דיגיטלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.1.12
17308 הודעות, 112 מדרגים, 212 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:09   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. ושוב בית המשפט בעונש מגוחך לחלאות המין האנושי מסוגו, 10 שנים בניכוי שליש הם בדיחה עצובה ולעג לנפגעות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אדם כמותו צריך לבלות את שארית ימיו מאחורי סורג ובריח.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דצכ_עדש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.9.18
1372 הודעות, 22 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:14   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. איך רק 10 שנים? איך?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא מבין מה השכונה הזאת.
האיש צריך לשבת לפחות 25 שנה בפנים ולצאת משם זקן בלי שיניים שלא יכול לפגוע באף אחד.
לתלוש שיערות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
33933 הודעות, 175 מדרגים, 348 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:17   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. מה זה השטויות האלה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
במשפחות חרדיות רבות נוהגים האבות להזמין את הילדים לישון איתם, הדבר אינו נחשב לחריג ונתפס כהבעת כבוד וחיבה לילדים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מזל דלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.18
48960 הודעות, 150 מדרגים, 288 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:31   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. גם אותי תפס הקשקושים הללו לפי שמתארים בכתבה זו לא משפחה חרדית קלאסית בכלל  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.3.19
8076 הודעות, 39 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:42   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. גם אני קראתי את המשפט המגוחך - זה נשמע כתב שמנסה מבין השורות ללכלך על החרדים  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
למשפט הזה אין שום קשר למציאות. ובלי קשר - האדם הבזוי הזה צריך לקבל עונש חמור בהרבה, אבל אין שום סיבה שפשע של אדם אנונימי שאולי במקרה הוא גם חרדי, יהפוך לאייטם על החרדים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמלץ פלד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.12.17
59251 הודעות, 149 מדרגים, 220 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:49   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. שטויות. סתם מלכלכים  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יודע תעלומות
חבר מתאריך 24.5.23
13 הודעות
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    23:15   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. הזרקת רעל תוך כדי תנועה  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
זה משפט שהוריד במקצת את אמינות הכתבה הזאת.
בכל מקרה סיפור מזעזע ביותר אפילו אם רק קצת ממנו נכון.
כמה רשע יכול להיות אדם זה לא נתפס.
שה' יתן כח ועזרה לתהילה ולכל האחים להשתקם ולחיות חיים טובים בעזרת ה'.
ה' תציל אותנו ודרך רשעים תאבד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רסלר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.4.20
9957 הודעות, 104 מדרגים, 197 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:20   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. מההההה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני מאלה שגדלו על הסרטים שלו וקצרצרים וואו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מזל דלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.18
48960 הודעות, 150 מדרגים, 288 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:30   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. חלאה קורא ועיני דומעות לאיזה שפל אנשים יכולים להגיע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בלקני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.3.21
1891 הודעות, 29 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:40   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. מאוד מקווה שזו אכן עלילה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שהכל פשוט סיפורים מומצאים, הגם שזה חמור מאוד.

האירועים המתוארים כאן פשוט קשים ביותר לנשיאה ומזעזעים ברמה הגבוהה ביותר האפשרית.
הלוואי ולא קרו.

גם אם רק חצי מזה נכון, אדם כזה לא אמור לראות עוד אור יום שלא מבעד לסורגים צפופים, לפחות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
RuvenM551 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.11.19
2618 הודעות, 11 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:42   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. אני לא מסוגל לקרוא דברים כאלה  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.8.14
6996 הודעות, 53 מדרגים, 74 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:41   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. איכס  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מה אומר_
חבר מתאריך 11.5.23
50 הודעות
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:47   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. איך עורך הדין גם מכחיש בשם הלקוח וגם טוען להקל בעונש כי עברות המין היו לא אלימות ורק כלפי ילדה אחת?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עד מתי עורכי דין חלאות יקבלו מקום ואפשרות להתעלל שנית בילדה נאנסת בזמן המשפט, בתירוץ שזה חלק מהגנת האנס?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמלץ פלד
חבר מתאריך 27.12.17
59251 הודעות
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:48   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. רק 10 שנים? איך השופט נימק את זה? מדובר על מאסר 30 שנה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ciso23 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.9.19
2620 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    22:46   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. תקרא את גזר הדין  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
הורשע רק בעבירה אחת סביר שהיו עבירות נוספות אך לא היו תלונות בגינן.

מי שאשם זה לא בית משפט זה החברה החרדית שמטאטא את עבירות המין מתחת לשולחן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמלץ פלד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.12.17
59251 הודעות, 149 מדרגים, 220 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    23:04   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. אבל גם על אונס אפשר להביא יותר  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ciso23 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.9.19
2620 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    23:10   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. נכון  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  
תמיד יש נסיבות לקולה פה בחרו להתחשב בו בשים לב לכך שהיה מדובר על מעשה אחד ועבירה שאיננה מן החמורות בעבירות המין.

כך לפי גזר הדין.

לו דעתי הייתה נשמעת הייתי גוזר עליו 20 שנות מאסר וקנס של 3 מיליון שקלים.
כמו כן, הייתי שולל לו את האפוטרופוסת על הילדים שלו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eytank לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.07
16394 הודעות, 65 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:50   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. יש אשכולות שעדיף לא להכנס..אלוהים ישמור..לאנשים כאלו מגיע גהנום בחייהם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mrs M לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.7.19
2299 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:50   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. נשמע גיהינום עלי אדמות :(  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני רק לא מבינה מה גרסתו. פעם אחת נכתב שעורך הדין טען למעידה חד פעמית ובפעמים אחרות שהוא מכחיש בכל מכל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Moshe
חבר מתאריך 18.12.13
5475 הודעות
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:59   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. נשמע שבבית המשפט ניסו להקטין את הסיפור אחרי שלא הצליחו להכחיש ואילו בתגובה לתקשורת מכחישים  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  
ימח שמו...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החלילן מהמלין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.3.15
6491 הודעות, 116 מדרגים, 230 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    19:57   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. צריך להחזיר את נשמתו לבורא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ciso23 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.9.19
2620 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    22:44   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. ויפה שעה אחת קודם  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ciso23 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.9.19
2620 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    22:44   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. הכי מכעיס אותי בכתבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זה התגובה של העורך דין.

איכס הקקה הזה הורשע וקיבל 10 שנות מאסר ועדיין הכל עלילה של הגרושה לנקום?
באיזה עולם אתה חי ??



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כמים_לפנים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.3.20
3838 הודעות, 57 מדרגים, 106 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    23:13   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. בלתי נתפס. חלאת אדם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 01.06.23 בשעה 23:28 בברכה, כמים_לפנים
 
מקווה שירקב בכלא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מן_השורה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1644 הודעות, 36 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ב בסיון תשפ''ג    23:54   01.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. למה הוא מכונה חרדי?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תסתכלו בכתבה, הוא היה מחלל שבת, לא התפלל ולא קיים מצוות, הכל בשביל להשחיר?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Bones
חבר מתאריך 11.9.16
6510 הודעות
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    10:50   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. ראשית, הציבור החילוני, המשמיץ שומרי מצוות - לא מחפש סיבות אמיתיות להשמיץ ולפגוע בציבור חרדי.  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 02.06.23 בשעה 10:55 בברכה, Bones
 
שנית, אלמלא האונס, האם ההתעללויות המתמשכות בילדים היו ממשיכות (פציעות וחבלות, הטלת טרור יומיומית, מניעת צרכים בסיסיים כגון ביגוד וציוד - כשיש לו כסף להשקיע באלבום שירה, מחשב ומגוון בקבוקי אלכוהול) וממשיכות עד להסלמה אחרת או עד שהילדים יגדלו ויצאו יותר בעלי מום?
- כעת תמהה; האם הכחיש את ההתעללויות בילדים ובאישה? לא ברור.

הנזק שציינת מהפרסום (מה משמיצים יגידו, או מגיבים פבלוביים ברוטר), לא משתווה לזיכוך ועתיד הבת והאם ושמם של שאר הילדים.
הפרסום עשוי להאיר חיצונית על מקרים דומים, בכל ציבור.
הפרסום עשוי להאיר ולהעיר אישה או ילדים אחרים, בכל ציבור.
מחילה על המליצות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
YA-20826 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.11.03
10468 הודעות, 82 מדרגים, 141 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    00:24   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. תגובתי נוגדת את הפורום.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
20224 הודעות, 159 מדרגים, 307 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    00:56   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. מהעדות שלה ושל גרושתו, נשמע מזעזע.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רק עלו לי כאן כמה תהיות שאשמח אם מישהו בקיא יישב לי אותם:
1. זה לא הוזכר כאן בכתבה, אבל לפי כתב האישום המשפחה התפצלה ל 2 וחלק מילדיו (9) דווקא מצדדים בו ומתנגדים לאמם ולילדה.
2. עוד דבר שלא מובא בכתבה (בקשר להרטבת הילדים במיטה) שהוא נכנס לחובות בשוק האפור על השקעה באלבום שירה שלא צלח, והיו מגיעים אליו לבית לאיים עליו ליד הילדים. זה בהחלט יכול להיות הטריגר להרטבה, ומשום מה זה לא מופיע בכתבה הזאת.
3. בגדול, משמע מהכתבה ב ynet שמדובר במילה שלה מול מילה שלו, בעוד כאן טוענים שישנם ממצאים פורנזיים, מה שלא אפשרי טכנית למי שקרא את כתב האישום.

שוב, אני חלילה לא טוען שיש פה עלילה ושהוא איש זכאי ישר ותמים. אני לא מכיר אותו אישית. רק תהיות שעולות לי כשיש פה כמה משתנים שאמינותם מוגבלת.
1. הגרושה. יש יותר מידי גרושות שמתעללות בגרוש עד למצב שהוא מתאבד (לפחות עשרות כאלה בשנה)
2. הילדה. מספיק שהיא מחוברת לאמה ועברה ניכור הורי, היא יכולה להיות מוסתת.
3. מאקו. העלימו הרבה מאוד מידע כפי שכתבתי למעלה, וכתבו דברים שטכנית לא יכולים להיות לפי כתב האישום (ממצאים פורנזיים).

אשמח לשמוע אם למישהו כאן יש מידע נוסף שיכול להאיר על הסיפור הנורא הזה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גרפיטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.1.19
31393 הודעות, 230 מדרגים, 446 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    07:30   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. הנה זה מגיע.  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  
גרושות מתעללות.
הכתבה לא ברורה.
הילדים תומכים בו.
בלה בלה בלה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
20224 הודעות, 159 מדרגים, 307 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    07:36   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. אלו עובדות. חובה לשים על השולחן את כל הנתונים ולהתמודד איתם.  
בתגובה להודעה מספר 68
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גרפיטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.1.19
31393 הודעות, 230 מדרגים, 446 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    07:38   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. הנתונים והעובדות הונחו בפני בית המשפט והוא התמודד איתם.  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  
ושחרר אותי מבתי המשפט לא אמינים. הם אמינים יותר מכל אנס שעושה אבו עלי באמצעות עורכי הדין שלו.
אתם מתנגדים להטלת דופי כולל כלפי חרדים ובצדק. אבל להטיל דופי כולל בגרושות זה בסדר.
יאללה אודרוב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Bones
חבר מתאריך 11.9.16
6510 הודעות
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    09:04   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. השערות  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  
השערות.

1. היכן רשום שהילדים מצדדים בו? ייתכן הם נשארו בבית למסגרות הלימודים, כיוון שהיה צו איסור פרסום מאחר וכולם היו קטינים. כולל הילדים שנותרו בבית.
- שבועיים לאחר המעצר - הם התגרשו. הרבנים אישרו וביצעו גירושין תוך שבועיים. היכן שמעת על תקדים כזה? (הבלנית הייתה עם הילדה בבדיקות. תיכף תבין).

2. הרטבה כהשלכה מגובי החובות מאלבום שלא הצליח;
הילדים לא נגמלו מהרטבות לילה. שנים המשיכו עם החיתולים ברצף, אחד מהם עד גיל 15.
- לפני כמה זמן החלו גובי החובות לדפוק בדלת?

3. ראיות פורנזיות.
התעללות בילדים;
- צלקות, חתכים וסימנים כחולים על הילדים.
- אם נתן לה ולילדים לשתות אלכוהול באותה שבת. לא ידוע אם בדקו את הכוסות.

מעשים מגונים, אינוס;
הוא ישן איתה בערב ובבוקר שבת. אנס אותה בצהריים. בשבת האם הייתה עם ילד מאושפז.
מוצאי שבת הילדה סיפרה לאם. בוקר יום ראשון הילדה הגיעה (עם הבלנית) לבית החולים. מהר הוא נלקח לחקירה.
- משערת שבמוצאי שבת, האם לא התפנתה לעשות כביסות סדינים ופיגמות. ראיות פורנזיות.
- למחרת האונס בשבת, בוקר ראשון, הילדה הגיעה לבית החולים מלווה בבלנית. לדעתך לא נבדקה בידי רופאה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Bones
חבר מתאריך 11.9.16
6510 הודעות
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    09:29   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. לא שאלת על עדות שמיעה, לא הוספתי. אך נא לא לפסול את הרשעה (ר׳ פורנזיות, עדות ילדה ואם וכו) על סמך ׳עדות שמועה׳.  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  
נא לא לפסול את ההרשעה, עקב העובדה שהראיון בוצע בידי מאקו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
20224 הודעות, 159 מדרגים, 307 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    09:41   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. חלילה! אני לא בעדו בכלל! אני שואל כי עלו לי תהיות עקב הראיונות  
בתגובה להודעה מספר 82
 
  
שנתנה הילדה.
כי אם זה רק על סמך מילה שלה + אמא שלה, כשחלק מהמשפחה מתנגדת, זה נחרץ מידי לומר שהוא אשם. אם יש ראיות פורנזיות, אין שאלה בכלל! צריך לנהוג בו כרוצח!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Bones
חבר מתאריך 11.9.16
6510 הודעות
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    09:47   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. מאמינה לך שאתה אובייקטיבי ושאלת לוודא.  
בתגובה להודעה מספר 83
 
  
מתוודה;
הפירוט היה לעיניי קוראים אחרים, עבור מי העלול לצדד בו:
- נא להגן על הצד שנפגע, הילדים והאישה. נא לגנות את הצד הפוגע, הבעל ואב.

- לאחר הפרסום ובהמשך, לאחר השחרור, המשך הטיפול (הגנה או הוקעה - לצד זה או אחר) יהיה בידי מפיצי ומאמיני השמועות.

יהודי ישראלי, תודה על האפשרות שפתחת.
שבת שלום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.12
20224 הודעות, 159 מדרגים, 307 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    09:53   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. אין שאלה! אונס הוא רצח הנפש והוא מתועב לפחות כמו רצח!  
בתגובה להודעה מספר 84
 
  
ובכלל שזה כל-כך חשוב לזהות ולהוקיע את הרוצחים הללו, חובה להעלות תהיות כדי לא להשאיר סימני שאלה. ובמיוחד ל׳אור׳ מקרי העבר, לדוגמא במקרה דוד החקיין - דוד נתן ברוקנר, שלא רק שאין ראיות, בתמלול החקירה הוא סותר את עצמו עשרות (!!!) פעמים. אין ראיות פורנזיות, אין הגיון בסיפור ואין רצף סיפורי, ויש בעיקר שנאה פתולוגית של הורי הילד לברוקנר (וזה ממש לא הכל).
וכשאני יודע על מקרים כאלו שבית המשפט הרשיע וזה שקר גמור, אין לי אלא לברר באמת ולהוקיע רק אחרי שהוכח מעבר לכל ספק סביר שזה אכן נכון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אני לא רובוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.18
2606 הודעות, 38 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    12:05   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. יפה דברת. דווקא מתוך הכרה בחומרת הדבר, ראוי לאמת את הדברים ולא לעשות משפט שדה.  
בתגובה להודעה מספר 85
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
A97 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.9.19
1908 הודעות, 19 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    01:01   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. תמיד הרגשתי שיש לו איזה בורג משוחרר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ועכשיו כשהוא משתחרר לא אתפלא אם יתאבד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גרפיטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.1.19
31393 הודעות, 230 מדרגים, 446 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    07:28   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. מוות למחבלים. אפילו שזה ''רק'' אחת.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רק" אחת נאנסה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראנץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.10.17
12938 הודעות, 84 מדרגים, 148 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    07:50   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. אבא מתחשב  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גרפיטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.1.19
31393 הודעות, 230 מדרגים, 446 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    07:56   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. התכוונת ''אבא''😡  
בתגובה להודעה מספר 73
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראנץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.10.17
12938 הודעות, 84 מדרגים, 148 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    07:57   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. האמת?  
בתגובה להודעה מספר 74
 
  
הכי התכוונתי אבא שקבור בחלקה 12 קבר 9



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גרפיטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.1.19
31393 הודעות, 230 מדרגים, 446 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    08:00   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. אם כבר קבר, אז של כת השטן 666.  
בתגובה להודעה מספר 75
 
  
שהרוחות שלהם ירדפו אותו בכל רגע נתון וייסרו את מה שנקרא אצלנו נשמה, דבר שחסר לו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראנץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.10.17
12938 הודעות, 84 מדרגים, 148 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    08:03   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. אמן  
בתגובה להודעה מספר 76
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cochva לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.4.21
757 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    08:04   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. מקובל אצל חרדים להזמין ילדים לישון אצלם במיטה?! מי המציא את הקשקוש הזה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ועוד נערה מתבגרת?! איזה קשקוש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מקלו יגיד לו
חבר מתאריך 5.3.23
526 הודעות
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    11:41   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. ככל הנראה  
בתגובה להודעה מספר 78
 
  
הכתב (או אולי העו"ד) ביקש בכך, להסביר מדועהנערה הסכימה לבוא עמו למיטה
ההסבר שלו מגוחך כמובן, וההסבר האמיתי הוא שנערה חרדית אין לה צל של מושג בכל מה שקשור במין, ולכן היא אפילו לא יכלה לחלום כי יש בכך סכנה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גנרליסימוס
חבר מתאריך 24.2.23
26 הודעות
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    08:24   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. כשהגעתי לשורה: ''מבקשים שיצא אליהם...ומבקשים שיברך אותם'' כבר הבנתי עד כמה הכתבה אמינה...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא חולק על המתואר בכתב האישום החמור אלא על שאר התיאורים... לפעמים המציאות מספיקה לא צריך להוסיף נופך דרמטי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Bones
חבר מתאריך 11.9.16
6510 הודעות
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    11:19   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. הוא בודד אותם בכוונת תחילה;  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בודד את האישה ואסר עליה לצאת מהבית. לצאת לעבוד. לקנות כסות. האם התיר לה לצאת למכולת לקנות בעצמה אוכל לבית?

בודד את הילדים. אסר עליהם לצאת לשחק בחוץ או לצאת לטיולים חברתיים במסגרת בית הספר (14 ילדים וילדות בבידוד בבית יחד עם האם, מתוכם 3 בנים גדולים מבת ה13).

-- כמחלל שבת בביתו לנגד בני ביתו, האין ברור שלא עמדה לנגד עיניו טובת תומתם.

זה בידוד מכוון. הפרד ומשול.
במקרה יחיד שהתלבשו בשכבות והילדים התפללו יחד להגנה ממנו כקבוצה מאוחדת - מנע ממנו להכותם.
קלט שזו תודעה ברורה שלהם שהוא עומד לפצוע אותם (שכבות כפינגווינים). חלילה שהתודעה שלהם שזה *לא בסדר וזה לא תקין* תחלחל החוצה מהבית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FireSky לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.13
24455 הודעות, 213 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    11:43   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. עשר שנים על אונס הילדה שלו? איזה מדינה רקובה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בני מרום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.13
12844 הודעות, 38 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    12:06   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. עוד אונס?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השסק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.12.11
5336 הודעות, 32 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    12:10   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. רצח נפש בישראל. נבלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nbv nbv לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
3112 הודעות, 35 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    12:22   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. הכי פשוט זה לברר באיזה בית כלא הוא נמצא ולדאוג לפרסם את מעלליו בקרב האסירים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הם כבר ידאגו למשפט צדק...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
7788 הודעות, 77 מדרגים, 133 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    12:35   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. מידיעה ברורה: שותפיו לתא יודעים כל פרט הרבה הרבה לפני שמישהו בתקשורת יודע.  
בתגובה להודעה מספר 96
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קסדו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.18
3531 הודעות, 23 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ג בסיון תשפ''ג    14:06   02.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. איך אני מגלה דברים חדשים שאני לא יודע.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מנהג לישון עם האבא. לא זכור לי במשפחה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות