משחקי הסיבוב השני של הרולאן גארוס נמשכו היום (חמישי). גם היום נרשמה הפתעה גדולה, כאשר המדורג שמיני יאניק סינר הודח בידי דניאל אלטמייר הגרמני, המדורג 73 בעולם בתום קרב מתיש שארך חמש שעות וחצי. אתמול הודחה ילנה אוסטפנקו, בנוסף להפתעה הענקית שלשום, כאשר דניל מדבדב סיים את דרכו כבר בסיבוב הראשון.
האיטלקי שרד מערכה ראשונה קשה, בה ניצח בשובר שוויון, אך יריבו הגרמני ניצח את השנייה - גם בשובר שוויון. במערכה השלישית הביס סינר 1:6 את אלטמייר, אך זה שוב הראה נחישות והשווה בתום המערכה הרביעית - שגם היא הסתיימה רק בתום שובר שוויון. במערכה החמישית אלטמייר הצליח לשבור והוביל 3:5, אך סינר ניצח את המשחקון הבא, ולאחר מכן שבר בעצמו בדרך ל-5:5. הגרמני שוב שבר, ואז ניצח במשחקון האחרון - שארך עשרים דקות - בדרך להפתעת היום ברולאן גארוס.
2 צפייה בגלריה
הטניסאי האיטלקי יאניק סינר
הטניסאי האיטלקי יאניק סינר
הולך הביתה מוקדם. יאניק סינר
(REUTERS/Lisi Niesner)
האלופה והמדורגת מספר 1 בנשים, איגה שוויונטק, לא התקשתה בדרך לשלב הבא לאחר 4:6, 0:6 על קלייר לו (103). המערכה הראשונה הייתה מעט קשה ממה שציפתה הפולנייה, כאשר לאחר פתיחה טובה עם שתי שבירות, הפתיעה האמריקאית מהמקום ה-103 בעולם עם שתי שבירות משלה. עם זאת, האלופה התעשתה ושברה פעם נוספת וניצחה את המערכה הראשונה. בשנייה, הבדלי הרמות כבר באו לידי ביטוי, כאשר שוויונטק לא שמטה ולו משחקון אחד בדרך לסיבוב השלישי.
מי שכבר הבטיחו את מקומם בשלב הבא בפריז, הם קספר רוד (4) וילנה ריבאקינה (4). הנורבגי ניצח את ג'וליו זפיירי (129 בעולם) 3:6, 2:6, 6:4, 5:7 במשחק שארך שלוש שעות ושבע דקות. זה אמנם לא הלך לרוד כמו בסיבוב הראשון, אז לא שמט מערכה, אך בסופו של דבר – למרות קשיים במערכה השלישית וגם ברביעית - הוא השלים את העבודה.
2 צפייה בגלריה
הטניסאית הפולנייה איגה שוויונטק
הטניסאית הפולנייה איגה שוויונטק
הזיעה מעט במערכה הראשונה, והתפוצצה בשנייה. איגה שוויונטק
(REUTERS/Kai Pfaffenbach)
כאמור, גם ריבאקינה תהיה בסיבוב השלישי, לאחר 3:6, 3:6 על לינדה נוסקובה בת ה-18. הקזחית שברה פעמיים במערכה הראשונה, כאשר במערכה השנייה שבירה אחת במשחקון השמיני הספיקה לה בשביל לסגור עניין.
גם המדורגת שביעית, אונס ג'אבר, עלתה לשלב הבא לאחר 2:6, 3:6 על אוסיין דודין הצרפתייה (49). הטוניסאית שלטה בשתי המערכות, זאת על אף שדודין הצליחה לשבור פעם אחת בכל מערכה (לעומת שלוש פעמים מצד ג'אבר במערכה הראשונה, ופעמיים בשנייה).