התקציר באדיבות תאגיד השידור כאן
בישראל עדיין לא נרגעו מההישג המדהים של נבחרת הנוער, שעלתה הלילה (בין שלישי לרביעי) לרבע גמר המונדיאליטו לאחר ה-0:1 הדרמטי על אוזבקיסטין. גם ברחבי העולם ציינו את הניצחון הגדול של החבורה של אופיר חיים, שתתמודד ביום שבת (20:30) מול המנצחת הערב (רביעי, 20:30) בין ברזיל לבין טוניסיה.
נבחרת הנוער במונדיאליטו - כתבות נוספות
בתקשורת בארגנטינה, שמארחת את המונדיאליטו, סיקרו בהרחבה את המשחק. בעמוד הטוויטר SportsCenter, המקושר ל-ESPN העלו סרטון עם החגיגות מחדר ההלבשה הישראלי וכתבו: "המסיבה של ישראל. כך השחקנים שרו ורקדו בחדר ההלבשה באצטדיון מלבינס. עכשיו הם כבר חושבים על רבע הגמר".
1 צפייה בגלריה
סתיו למקין ונבחרת הנוער חוגגים על העלייה לרבע גמר המונדיאליטו
סתיו למקין ונבחרת הנוער חוגגים על העלייה לרבע גמר המונדיאליטו
סתיו למקין ונבחרת הנוער חוגגים על העלייה לרבע גמר המונדיאליטו
(Buda Mendes/FIFA via Getty Images)
באתר infobae כתבו: "לאחר שהפתיעו את כולם כשעלו לגמר אליפות אירופה בשנה שעברה, הקבוצה שמאומנת על ידי אופיר חיים עשו פעם נוספת היסטוריה ויהיו בין שמונה הגדולות בגביע העולם - טורניר בו הם משחקים בפעם הראשונה בתולדותיהם". באתר tycsports נכתב: "ניצחון דרמטי לישראל. המשחק כבר היה בדרך להארכה, אך הישראלים - שהיו טובים יותר לאורך 90 הדקות, שברו את השוויון והשיגו את הכרטיס לרבע הגמר".
"ישראל הטביעה את אוזבקיסטן ועשתה היסטוריה", נכתב באתר הרשמי של פיפ"א. "שער ניצחון עמוק בתוספת הזמן נתן לישראל את הניצחון, והיא תשחק ברבע גמר אליפות העולם עד גיל 20, לראשונה בתולדותיה". בעמוד הטוויטר של המונדיאליטו מנו את רשימת ההישגים של ישראל: "השתתפות ראשונה אי פעם באליפות העולם, העפלה לשמינית הגמר, העפלה לרבע הגמר - האם יגיעו גם לחצי הגמר?".
באתר sportsration כתבו: "עוד הצגה מאוחרת של ישראל הבטיחה לה את הכרטיס לרבע גמר אליפות העולם לנוער, ושלחה את אוזבקיסטן הביתה. ענאן חלאילי כבש את השער החשוב ממש לפני הסיום, וישראל עושה זאת שוב - ושחזרה את המשחק מול יפן".
באינדונזיה, אצלה כזכור היה אמור תחילה להתקיים המונדיאליטו, מה שבסופו של דבר לא קרה בשל סירובה לארח את ישראל, גם התייחסו להישג של ישראל. "היסטוריה לישראל, שעלתה לרבע גמר אליפות העולם לנוער בהופעתה הראשונה אי פעם בטורניר", נכתב באתר Kompas.