שימי תבורי נגד בית החולים איכילוב: "ברגע שהרדימו את קארין, הלך עליה"

לאחר מותה הטרגי של הדוגמנית שנאבקה במשך שנים באנורקסיה, הזמר ואשתו הביעו תרעומת קשה על האופן בו טופלה ברגעיה האחרונים

שימי תבורי, יהודית באומן וקארין באומן. צילום: אפרת אשל

לאחר מותה של קארין באומן ביום שלישי שעבר ובתום השבעה, אמה יהודית באומן ובעלה הזמר שימי תבורי הביעו היום (שני) תרעומת על ההחלטה הרפואית להרדימה חרף העובדה שהביעו התנגדות נחרצת וביקשו להימנע מכך.

על אף שהיא מאמינה כי ההחלטה להרדימה הובילה בסופו של דבר למותה הטרגי, יהודית הדגישה כי אינה מחפשת לתבוע את בית החולים אך התחייבה שלא לשקוט עד שתבין מדוע לא שעו לתחנוניה.

קארין באומן, צילום: אפרת אשל

בעקבות פרסום דבריה של יהודית ושלא במפתיע, גולשים רבים ברשת מיהרו להגיב בסוגיה, כשלצד תגובות תומכות ומחזקת שהשתתפו בצערה של המשפחה, היו גם מי שתקפו את התנהלותה ובחרו במילים קשות להביע את זעמם.

עבור שימי המתקפה חצתה קו אדום והוא בחר לזעוק ולהביע את כעסו בפוסט טעון במיוחד שפרסם היום בשעות הצהריים. "אני רוצה לדבר על התגובות שכותבים על יהודית או עליי ועל קארין", אמר בפתח דבריו והזהיר: "תפסיקו עם התגובות הרעות. יהודית, הקדוש ברוך הוא ברא אחת בעולם כמוה", הרעיף אהבה על אשתו כשהוא משתף שוב במאבק בן 15 השנים שניהלה להצלת חייה של קארין. מאבק שהוא עצמו, כך הזכיר, היה שותף לו ב-7 השנים האחרונות. "אין קשר לאנורקסיות או לא אנורקסיות או דוגמניות. יש חולות שמתו מהמחלה ולא היו דוגמניות", אמר ואז המשיך והפנה אצבע מאשימה ישירה לבית החולים איכילוב שם טופלה קארין.

"הבאנו את קארין לבית החולים מדברת ונושמת, והרופאים החליטו להרדים אותה. ביקשנו, יהודית התחננה 'אל תרדימו אותה'. גם אני הייתי שם", סיפר על הרגעים הדרמטיים שחוו. "ברגע שהרדימו אותה הלך עליה", אמר. "איך זה יכול להיות ששעה לפני זה כשהבאנו אותה היא הייתה בסדר? ברגע שהעלינו אותה לבית החולים, פתאום 'זה לא עובד, הלב לא עובד', הם לא בטוחים שהיא תחיה. התחננו, בכינו 'אל תרדימו אותה'", הדגיש שימי שוב את הבקשה להשאיר את קארין בהכרה. "הרדימו אותה וזה מה שקרה", אמר.

לקראת סופו של הסרטון, שימי ביקש להזכיר כי יש אלוהים והוא משלם לכל אחד. "אתם עם התגובות הרעות שלכם כלפי יהודית וכלפי קארין, אלוהים ישלם לכם", אמר בכעס. "תכתבו דברים יפים, שאלוהים יברך אתכם", ביקש, ועל אותם המגיבים שבוחרים לתקוף את המשפחה אמר שוב: "אלוהים ייתן לכם מכות יותר ממה שקרה לנו. תפסיקו לקלל ולדבר דברים לא נעימים. אני אראה עוד תגובה רעה, אני אקלל את הבן אדם הזה משמיים", הבטיח. "אני אקלל אותו ואת הילדים שלו ואת האחים שלו. תפסיקו לכתוב דברים רעים. די", חתם את הסרטון.

יהודית באומן ושימי תבורי, צילום: קוקו

מדוברות בית החולים איכילוב נמסר: "צר לנו לשמוע על הטענות הללו לאחר שנים של טיפול מסור ומלא חמלה ואנושיות. בזכות הטיפול קארין הצליחה לשרוד חרף מצבה במשך שנים ואנו משתתפים בצערם הכבד בשעה קשה זו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר