עוד לפני הזכייה באליפות: אוליבר קאן וחסן סאליהמיז'יץ' פוטרו מבאיירן מינכן

פצצה בגרמניה דקות לאחר הזכייה הדרמטית של הבווארים באליפות ה-11 ברציפות • המנכ"ל ושוער העבר והמנהל המקצועי של הקבוצה שילמו מחיר על העונה שעברה על מועדון הפאר

קאן וסאליהמיז'יץ', היום בקלן. צילום: Getty Images

באיירן מינכן זכתה היום (שבת) באליפות ה-33 בתולדותיה וה-11 ברציפות בסיומו של מחזור סיום דרמטי מאוד בבונדסליגה. הבווארים ניצחו 1:2 את קלן, ניצלו את המעידה הביתית של דורטמונד מול מיינץ וחגגו שוב עם הצלחת ועם לא מעט בירות כמו שהם אוהבים.

ועם כל זה, דקות לאחר הזכייה באליפות, בגרמניה פורסם כי עוד לפני המשחק, אוליבר קאן וחסן סאליהמיז'יץ', המנכ"ל והמנהל הספורטיבי, פוטרו מתפקידם לאחר עונה מלאה בשערוריות ובלאגן מאחורי הקלעים. המאמן תומאס טוכל צפוי להמשיך, ויאן כריסטיאן דרסן ישמש כמנכ"ל המועדון.

באיירן עפה בשלב מוקדם מהגביע הגרמני והודחה ברבע גמר ליגת האלופות ע"י מנצ'סטר סיטי. כמו כן, לא מעט שחקנים וותיקים וחשובים בחדר ההלבשה הביעו את מורת רוחם מההתנהלות, וכעת כאמור שני בכירים משלמים את המחיר.

לאחר החדשות אגב, קאן שיתף בציוץ סוער: "לא יאומן! מזל טוב לבחורים, אמרתי לכם לאורך כל הדרך! אף פעם אל תוותרו ותמיד תתנו הכל. אני גאה בכם על ההישג הזה. הייתי רוצה לחגוג איתם, אבל לצערי אסרו עלי להיות אתכם היום. אני מצפה לעונה הבאה, אנחנו נהיה יותר מאלופים!"

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר