ז'וזה מוריניו טען היום (חמישי) שטוטנהאם היא המועדון היחיד שהוא אימן, שאליו אין לו קשר. כזכור, הבוס של רומא פוטר על ידי טוטנהאם באפריל 2021 לאחר כשנה וחצי. לפני שקיבל את האחריות על הספרס, הפורטוגלי בן ה-60 אימן את פורטו, צ'לסי, אינטר, ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד.
"אני מקווה שאוהדי טוטנהאם לא יבינו אותי לא נכון, אבל המועדון היחיד בקריירה שלי שאין לי רגשות אליו הוא טוטנהאם", אמר מוריניו. "כנראה בגלל שהאצטדיון היה ריק בזמן הקורונה. כנראה בגלל שדניאל לוי (היו"ר של טוטנהאם) לא נתן לי לאמן בגמר ולזכות בגביע".
3 צפייה בגלריה
מוריניו
מוריניו
אימן לא מעט קבוצות. מוריניו
(צילום: EPA/Riccardo Antimiani)
3 צפייה בגלריה
מוריניו בסיום עם היונג-מין
מוריניו בסיום עם היונג-מין
מוריניו עם סון יונג-מין
(צילום: getty images)
האמירה שלו הגיעה לאחר שהמאמן של פיינורד ארן סלוט פסל את עצמו היום מהתמודדות על תפקיד המאמן של טוטנהאם בעונה הבאה.
כזכור, מוריניו פוטר פחות משבוע לפני גמר גביע גביע הליגה באפריל 2021, בו הפסידה טוטנהאם למנצ'סטר סיטי 1:0 כשריאן מייסון נכנס לתפקיד המאמן הזמני באותה תקופה.
מאז, מוריניו המשיך לזכייה בקונפרנס-ליג עם רומא בעונה שעברה והעונה הוביל את הקבוצה האיטלקית לגמר הליגה האירופית, שם תפגוש את שיאנית הזכיות של המפעל סביליה ב-31 במאי. בסך הכל, מוריניו עם 5 מ-5 בגמרים אירופים, אחרי שגם זכה בליגת האלופות ובגביע אופ"א עם פורטו ואינטר ובליגה האירופית עם מנצ'סטר יונייטד.
3 צפייה בגלריה
מוריניו
מוריניו
רוצה עוד תואר אירופי. מוריניו
(צילום: EPA/Riccardo Antimiani)
במסיבת עיתונאים לקראת הגמר נשאל מוריניו לגבי עתידו עם רומא, ואמר: "נהיה מחוברים לנצח, כמו שאני עם כל המועדונים הקודמים שלי, מלבד המועדון של מר לוי. הוא היחיד. עם פורטו, צ'לסי, אינטר, ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד - אני מרגיש חיבור".