אנחת רווחה גדולה בבירה: בהפועל ירושלים סימנו 'וי' משמעותי אמש (רביעי) בדרך לחצי גמר הפלייאוף, לאחר ניצחון 69:74 במשחק מספר 3 ברבע הגמר על בני הרצליה שקבע 1:2 בסדרה. למרות יכולת לא גבוהה לאורך רוב שלבי המשחק, ירושלים הצליחה לנצח בזכות ריצת 5:19 בסוף הרבע האחרון.
בדומה לשני המשחקים הראשונים בסדרה, שוב פתחה מחזיקת הגביע את המשחק ברפיון כללי וראתה מולה קבוצה לוחמת שלמרות סגל חסר עשתה לה חיים קיים. העצבים והמתח העלו את רף האגרסיביות במשחק, ובעקבות שגיאות שביצעה סגנית האלופה, הצליחה ירושלים להפוך את מהלך העניינים על הפרקט לניצחון חשוב. משחק מספר 4 יתקיים ביום ראשון הקרוב (20:45, היובל).
3 צפייה בגלריה
דז'יקיץ'
דז'יקיץ'
דז'יקיץ'
(צילום: עוז מועלם)
"משחק קשה, פיזי מאוד, לשתי הקבוצות", הסביר בסיום טי ג'יי קליין. ". היה לנו קשה להיכנס לקצב. אנחנו שמחים שהשגנו את הניצחון. מדובר בסדרה בין שתי קבוצות טובות ואנחנו מכבדים את הרצליה כמועדון. בכל מקרה, הסדרה רחוקה מלהיות גמורה. נצטרך לבוא מוכנים לקראת המשחק בהרצליה, הוא הולך להיות קשה ומחכה לנו שם אולם מלא.
"(המשחק הבא) תלוי בהנעת הכדור שלנו. אסור יהיה לנו לתת להם להסתדר בהגנה שלהם, נצטרך יותר ביטחון בקליעה שלנו. במחצית הראשונה (במשחק מספר 3) התקשינו לקלוע, אבל כל עוד נמשיך בעקרונות ההגנה שלנו, נכניס את הכדורים לזאק (הנקינס), נוכל להכריע את המשחק לטובתנו. בסופו של דבר נצטרך להיכנס לקצב שלנו כי במשחק הזה נתקענו בהרבה דברים".
3 צפייה בגלריה
אור קורנליוס
אור קורנליוס
בין מצטייני העונה. קורנליוס
(צילום: אלכס קולומויסקי)
הנקינס ואור קורנליוס נבחרו למצטייני העונה, כאשר הסנטר השלים את חמישיית העונה וקורנליוס זכה בתואר שחקן ההגנה.

אהרוני: "השחקנים שלנו מפגינים לב ענק"

בהרצליה לא הסתירו את האכזבה מההפסד אחרי משחק שבמרביתו הם היו אלה ששלטו בקצב, למרות השליטה האדומה ביציעים. הקבוצה מתכוננת לאירוח המשחק הרביעי בתקווה למשוך את הסדרה למשחק חמישי. מוריס קמפ נתן משחק נוסף מצוין עם 21 נקודות, אבל יצא בחמש עבירות שתי דקות לסיום המשחק- הזמן בו קבוצתו התפרקה.
"זה היה משחק יוצא מהכלל טוב", אמר בסיום מאמן הרצליה, אורן אהרוני. "מתחילת החצי השני שלטנו בו, עשינו את הדברים שתכננו. השחקנים שלנו מפגינים במשחק לב ענק בסגל קצר, ובלוח משחקים עמוס. המשחק ברח לנו ב-3 הדקות האחרונות שהחטאנו זריקות שאם היינו קולעים אותם המשחק היה נגמר אחרת. מהצד השני רנדולף וספידי סמית' קלעו את הנקודות שלהם - וזה הכריע את המשחק".
3 צפייה בגלריה
אורן אהרוני מאמן בני הרצליה
אורן אהרוני מאמן בני הרצליה
אהרוני. נותן קרדיט לשחקנים
(צילום: עוז מועלם)
"מגיע קרדיט לשחקנים שלנו על ההופעה היום", המשיך אהרוני. "היה משחק ברמה גבוהה. זה מאכזב כי גם במשחק הקודם זה ברח לנו, שלטנו במשחק עוד יותר. סבלנו מאחוזי קליעה רעים, 4 מ-26, ככה קשה לנצח משחק בארנה. נתאושש, ננוח ונתכונן למשחק הבא".
ג'וליאן גמבל הוסיף: "משחק קשה מאוד, שתי קבוצות היו מוכנות לשחק בעוד מאבק הגנתי. ברבע הראשון והשלישי שלטנו בקצב המשחק, ברבע השני הם הגיבו וברבע הרביעי הם עשו מהלכים שהכריעו את המשחק לטובתם. זה הפלייאוף, ידענו שהם יגיבו אחרי המשחק הקודם, ברכות להפועל ירושלים".