אחרי התבוסה 3:0 אתמול (שלישי) בגמר גביע המדינה לבית"ר ירושלים, מאמן מכבי נתניה, רן קוז'וק הטיל ערפל לגבי המשך דרכו במועדון בעונה הבאה. אחרי ההצלחה הגדולה של העונה, ל-ynet נודע מהי הסיבה האמיתית למה שמתחולל מאחורי הקלעים.
כשקוז'וק נשאל לגבי עתידו, הוא השיב: "לא צריך לשאול אותי, הדברים לא תלויים בי, לא קיבלתי הצעה ולא ישבו איתי. אני מבין שרוצים אותי, אבל דיבורים זה נחמד. אני מאמין בעצמי, יודע מה היכולות שלי ובסופו של דבר זה לא תלוי בי. אני רוצה להיות בנתניה".
1 צפייה בגלריה
רן קוז'וק
רן קוז'וק
מחלוקת בינו לבין הבעלים. רן קוז'וק
(צילום: עוז מועלם)
עתה מתברר כי התחוללה דרמה בתקופה האחרונה בין הצדדים: קוז'וק הציב אולטימטום לבעלים אייל סגל, לפיו הוא מוכן לחתום לעונה נוספת, אולם תחת תנאי ברור: במידה והוא יפוטר, הוא יקבל פיצוי עד לסיום העונה. מי שדוחף למינויו של קוז'וק הוא הסמכות המקצועית הבכירה במועדון, אלמוג כהן, אולם מבחינת המגעים של נתניה מול המאמן, הם מוכנים כי הוא ימשיך בתנאי משלהם: במידה ויפוטר, יקבל פיצוי של שלושה חודשים בלבד.
קוז'וק, שלקח את נתניה למקום החמישי בליגה, הוביל אותה לזכייה בגביע הטוטו ולגמר גביע המדינה, אינו מוכן להתפשר בשלב זה, בדיוק כפי שסגל אינו מוכן לכן, נושא גובה הפיצוי במקרה של פיטורים הוא מה שיוצר טריז בין שני הצדדים.
בנתניה טוענים כי כהן מנסה לפשר בין הצדדים ורואה בקוז'וק כמאמן הטוב ביותר שיכולה נתניה להשיג לקראת העונה הבאה. "סגל צריך להבין שקוז'וק העמיד לו תנאי מאוד ברור, במקרה של פיטורים פיצוי עד לסיום העונה, אחרת הוא לא יאמן", אמרו גורמים המעורים במגעים.