"זה דפוק לחלוטין": האם טיילור סוויפט יוצאת עם אנטישמי?

כוכבת הפופ נפרדה מבן זוגה, אך הדיווחים על מערכת היחסים החדשה שלה מחוללים סערה ברשת • בסרטון של החבר החדש, סולן בלהקה בריטית, הוא נראה מצדיע במועל יד

טיילור סוויפט. צילום: AP

בשבועות האחרונים הרשתות החברתיות עסוקות לא מעט בניתוח מערכת היחסים המתפתחת של כוכבת הפופ טיילור סוויפט עם סולן להקת הרוק הבריטית The 1975, מאט הילי.

בעוד המעריצים מנסים להבין האם השניים אכן הפכו לזוג עשור אחרי ששמם כבר הוזכר בנסיבות רומנטיות, וזמן קצר לאחר הפרידה של סוויפט (33) מבן זוגה בשש השנים האחרונות, השחקן ג'ו אלווין, תיעוד מטריד של הילי (34) מהופעה שהתקיימה בינואר האחרון מסתובב ברשת ומסעיר את הגולשים.

בסרטון הקצר מינואר, שצולם במסגרת מסע ההופעות של הלהקה והופץ ברשת, הילי נראה צועד במקום על הבמה, כשהוא מצדיע במועל יד ושר: Thank you Kanye, very cool (כשהכוונה היא כנראה לראפר קניה ווסט, שהסתבך בפרסום שלל אמירות אנטישמיות).

הסרטון צבר מיליוני צפיות ועורר כצפוי גל נזעם של תגובות שגינו את המחווה הנאצית. "למה אף אחד לא מדבר על העובדה שמאט הילי ביצע הצדעה במועל יד על הבמה?", צייץ גולש ששיתף את הסרטון.

"סאטירה או לא", הוסיפה צייצנית שיצאה נגד מי שטען כי הילי דווקא התכוון ללעוג לווסט והצדיע כאקט סאטירי כשהוא עושה זאת ביד שמאל ולא ביד ימין כמנהג הנאצים, "זה מעשה חסר אחריות ודפוק לחלוטין לעשות מול קהל של אנשים", כתבה.

"אי אפשר להסתיר" 

"אתה לא יכול להסתיר את הבורות והגזענות שלך מאחורי הופעה ודרמה", הוסיף גולש נוסף. "בין אם זה כוון להיות סאטירי או לא, הוא עדיין ביצע אקט אנטישמי באמצע הופעה. שום הקשר לא יהפוך את זה למשהו מקובל. מי שמנסה להצדיק את זה הוא חלק מהבעיה", הוסיפה צייצנית נוספת.

אחרת סיכמה: "יש גבול לכמה אתה יכול להסתתר מאחורי התירוץ של סאטירה ואומנות, עד שהגזענות שלך נהיית אמיתית. עם הקשר או בלי הקשר, אדם לא יהודי שמצדיע כך זה מעשה פסול. פסול מאוד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר