לילי רוז דפ. צילום: AP

הבת של ג'וני דפ שוברת שתיקה ומדברת על אבא

זו הפעם הראשונה מזה חודשים ארוכים שלילי רוז דפ משתפת בתחושותיה על אביה • השניים הגיעו לפסטיבל קאן, אך לא נצפו ביחד

לילי רוז דפ ואביה, ג'וני דפ, הופיעו במהלך השבוע האחרון בפסטיבל קאן לרגל הקרנות הבכורה של הפרויקטים האחרונים בהם לקחו חלק. ג'וני דפ עם הסרט "ז'אן דו בארי", ולילי רוז עם הסדרה החדשה של HBO הנקראת "THE IDOL".

למרות שהאב והבת לא הופיעו זה לצד זו על השטיח האדום, לילי רוז הפגינה תמיכה באביה לאחר שזכה למחיאות כפיים סוערת שנמשכו שבע דקות לאחר הקרנת סרטו, שם הוא מגלם את המלך לואי ה-15.

בראיון שנערך מפסטיבל קאן אמרה לילי רוז כי היא "לא יכולה להיות מאושרת יותר עבור אביה, ג'וני דפ".

ג'וני דפ בפסטיבל קאן, צילום: EPA

הסרט סימן את פתיחת האירוע השנתי ה-76, ואת התפקיד הראשי הראשון של כוכב "שודדי הקאריביים" מאז משפט ההשמצה המתוקשר שלו נגד גרושתו, אמבר הרד.

"אני מאוד שמחה בשבילו. מאוד נרגשת," אמרה לילי רוז. "זה כל כך מדהים שאנחנו זוכים לעשות פרויקטים שאנחנו מאוד גאים בהם".

זו למעשה הפעם הראשונה מזה חודשים ארוכים שלילי רוז מדברת על אביה בפומבי. בראיון שנתנה בחודש נובמבר האחרון למגזין "ELLE" היא סירבה להתייחס למערכת היחסים שלה עם אביה או למשפט.

לילי רוז דפ ודה וויקנד, צילום: AFP

לילי רוז זכתה למחיאות כפיים משלה, לאחר הקרנת הפרקים הראשונים של הדרמה החדשה שלה ושל דה וויקנד. הסדרה עדיין לא שודרה אבל כבר זכתה לביקורת על עירום שלה, סצנות סקס גרפיות ותיאור גס של תעשיית המוזיקה. השחקנית בת ה-23 הגיבה לטענות על סביבה רעילה על הסט במהלך מסיבת עיתונאים בפסטיבל אתמול (שלישי) והוסיפה כי הדיווח התקשורתי המהומה בזמן הצילומים משקף את החוויה האישית שלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו