צפו: ליאור רז מתחטב לקראת התפקיד הבינלאומי החדש והמצופה

שגרת הכושר ופיתוח הגוף לא זרה לשחקן הישראלי, שכבר מזמן הפך לאמן מבוקש גם בשוק שמעבר לים • צפו בו מזיע ומסתקס לקראת "גלדיאטור"

ליאור רז. צילום: אודי גורן

גיבור על: ימים לאחר שנודע על הליהוק של ליאור רז לסרט ההמשך של שובר הקופות "גלדיאטור", השחקן ויוצר "פאודה" לא מבזבז רגע ונכנס חזק לשגרת אימוני כושר מפרכת.

את שגרת האימונים האינטנסיבית שיתף אתמול (שלישי) רז עם 292 אלף עוקביו בסטורי באינסטגרם, כשהוא מתעד את עצמו באימון כוח בסטודיו הכושר של נטלי בראון, חושף שרירים ומדגים סיבולת לב ריאה מרשימים.

שגרת הכושר ופיתוח הגוף לא זרה לרז, שמעבר מהיר על חשבונה של בראון חושף כי הוא מזיע ומתחטב אצלה כבר לא מעט זמן עוד מימי "פאודה", והוא מככב בסרטונים בהם הוא מדגים מהפך פיזי מרשים ופיתוח גוף ושרירים כראוי למי שכבר מזמן הרוויח את מקומו כיוצר ושחקן בינלאומי מוערך.

כזכור, בסוף השבוע האחרון דווח כי רז (51) יככב בסרט ההמשך לשובר הקופות משנת 2000 "גלדיאטור" בכיכובו של ראסל קרואו. את הסרט יביים רידלי סקוט, שביים גם את הסרט הראשון, ויככבו השחקן האירי פול מסקל ("אנשים נורמלים") בתפקיד הראשי, ג'וזף קווין ("דברים מוזרים"), פדרו פסקל ("נרקוס", "משחקי הכס") והשחקן זוכה האוסקר דנזל וושינגטון ("גלורי", "מלקום אקס").

ליאור רז מתחטב

הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-22 בנובמבר 2024. בימים אלה עלתה לשידור גם הסדרה המדוברת של רז "רוחות ביירות" אותה יצר עם העיתונאי אבי יששכרוף ומגוללת את פרשת חיסולו של המחבל עימאד מורנייה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר