אבי ריקן נפרד ממכבי ת"א
(צילום: באדיבות ONE)
כשברקע התארגנות אוהדי מכבי ת"א לקיום הפגנה היום (רביעי) אחר הצהריים מתחת למשרדי המועדון, ואחרי החשיפה ב-ynet על מועמדותו של רן בן שמעון לאימון הקבוצה, הצהובים הוציאו אמש הודעה רשמית חריגה.
במכבי ת"א, שככל הנראה רוצים להרגיע את הרוחות לקראת ההפגנה הצפויה נגד ההנהלה ואיום בחרם מנויים, לא מעדכנים רשמית לגבי נחיתה של בעלי תפקידים, אולם אתמול יצאה הודעה כזו בשעת לילה מאוחרת. לפי אותה הודעה, המנכ"ל החדש, בן מנספורד, נחת בת"א למספר ימים ו"יקיים סדרת פגישות כהמשך להכנות לעונה לעונה הבאה לקראת כניסתו לתפקיד ב-1 ביוני".
1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
יפגינו נגד ההנהלה. אוהדי מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
נראה כי מנספורד יתעסק גם בנושא זהות המאמן לעונה הבאה, כשלא ברור אם אייטור קראנקה ימשיך בתפקיד. במועדון רואים במקביל כי מכבי חיפה, למשל, נמצאת כבר לקראת סיום בניית הסגל, והם עדיין רק בהתחלה. "אם מישהו חושב שאנחנו נירגע בגלל איזו הודעה, זה לא יקרה", אמרו חלק מאוהדי הקבוצה. "נעשה פה חרם אוהדים אם דברים לא ישתנו, שמנספורד יתחיל לעבוד".
מכבי ת"א הודיעה היום כי מיכאל זנדברג מונה למאמן קבוצת הנוער.זנדברג עבד בשלוש השנים האחרונות בהפועל ת"א, בה שימש כמאמן הנערים, הנוער ועוזר מאמן בקבוצה הבוגרת. הוא אחד השחקנים המעוטרים ביותר בכדורגל הישראלי עם חמש אליפויות ושלושה גביעי מדינה.