כבר כמה שנים טובות שהיא מגיעה למעמדים האלה, כל כך קרובה לתואר הנחשק, חולמת בגדול ומתאכזבת פעם אחר פעם. אבל הפעם משהו נראה אחרת: עם דומיננטיות מפלצתית של ג'מאל מארי, תכנון משחק מצוין של מייק מלון והתפוצצות של ניקולה יוקיץ', התואר נראה קרוב מאי פעם לנאגטס.
היא סיימה את העונה במקום הראשון במערב, ובצדק, הציגה מאזן מדהים במונחי NBA של 29:53, ושולטת בפלייאוף עם 1:4 על מינסוטה, 2:4 מול פיניקס וסוויפ ענק על הלייקרס. נראה שכרגע הכל הולך בכיוון הנכון מבחינת הקבוצה הלוהטת מקולורדו.

1 צפייה בגלריה
מארי
מארי
מארי חוגג על דייויס
(צילום: AP Photo/Mark J. Terrill)

מהצד המקצועי, העוצמות של מארי, תוך שילוב עם היכולות המדהימות של הענק הסרבי יוקיץ' בצבע, האגרסיביות של ארון גורדון במצבים של אחד על אחד והתרומה של קנטביוס קולדוול-פופ מהשלוש, נותנות את שלהן ומציבות את הנאגטס בעמדה טובה מאוד לעשות היסטוריה. דנבר, כידוע, מעולם לא זכתה בתואר אלופת ה-NBA, גם לא הגיעה לגמר הפלייאוף כדי שבכלל תוכל להתחרות על הטבעת, אך בעונה מטורפת שכזו, בה היא מצליחה לסיים את העונה במקום הראשון במערב, לנטרל את הטריו המטורף מפיניקס של דווין בוקר, כריס פול וקווין דוראנט, ולהביס בסוויפ מדהים את הלייקרס של לברון ג'יימס ואנתוני דייויס, זה נראה טוב מאוד עבורם, וגם בגמר הפלייאוף הם נראים כמו פייבוריטים להגיע ראשונים לארבעה ניצחונות.
דנבר במרחק צעד קטן מהיסטוריה עבור המועדון, ובהחלט מגיע לה את כל המחמאות על כך. שאפו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.