יום רביעי, 29.05.2024 שעה 07:14
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • חמישי, 30/05, 20:30
  • הפועל ב"ש

"הבנתי שרוצים שאמשיך, עדיין לא קיבלתי הצעה"

מאמן מכבי נתניה, רן קוז'וק, אחרי ה-3:0 לבית"ר בגמר הגביע: "אחרי החילופים איבדנו את המשחק, כל עוד אני כאן נחצוב את הדרך כדי להביא תואר לקהל"

|
רן קוז'וק (רדאד ג'בארה)
רן קוז'וק (רדאד ג'בארה)

בפעם השלישית בעשור האחרון מכבי נתניה הגיעה עד מרחק נגיעה מגביע המדינה, אבל נפלה ברגע האמת. הערב (שלישי), היהלומים שלטו במשחק והפגינו עליונות ברוב שלבי המשחק, אך לא הצליחו לתרגם זאת למצבי הבקעה ושילמו ביוקר בצד השני, עם תבוסה 3:0 לבית”ר ירושלים.

רן קוז’וק, מאמן מכבי נתניה, סיכם: “ערב מאכזב מאוד, אני מצטער עבור האוהדים, לא הופענו, הם היו יותר אגרסיביים וזה עשה את ההבדל. עוד לא בחנתי את ההחלטות שלי, אבל זה מה שהצוות ואני בחרנו, עד החילופים היינו במשחק ואז איבדנו אותו, לא בגלל מי שנכנס, אלא בגלל האופי של המשחק.

“אני גאה בשחקנים, התחלנו את העונה מאוד מאחור וטיפסנו, אני מאוד מאוכזב, אבל מאירועים כאלה, שאתה בא ונכשל, אתה קם בבוקר, לומד ונהיה יותר טוב. בשבועות האחרונים התפללתי שניקח גביע, לא בשביל הקריירה שלי, אלא קודם כל בשביל האוהדים והילדים שלי שהם חלק מהם. מגיע לקהל הזה לראות תארים וכל עוד אני פה נחצוב את הדרך כדי להביא להם תואר”.

עומרי גאנדלמן מאוכזב (חגי מיכאלי)עומרי גאנדלמן מאוכזב (חגי מיכאלי)

המאמן התייחס גם לעתידו אצל היהלומים ואמר: “מה יהיה בעתיד? לא צריך לשאול אותי, הדברים לא תלויים בי, לא קיבלתי הצעה ולא ישבו איתי. אני מבין שרוצים אותי, אבל דיבורים זה נחמד, אני מאמין בעצמי, יודע מה היכולות שלי ובסופו של דבר זה לא תלוי בי, אני רוצה להיות בנתניה”.

עוד אמר קוז'וק: “מאוד מאכזב, פשוט לא הופענו היום. בית”ר רצו יותר, נלחמו יותר, היו ראשונים לכל כדור, ניצחו ברוב המאבקים וזה מאוד מאכזב. בשבועיים האחרונים אני אישית התפללתי בשביל הקהל הזה, שהחברים שלי הם חלק לא קטן ממנו, שננצח את המשחק הזה. זה מאורע מאוד חשוב עבורם וזו אכזבה גדולה”.

שחקני מכבי נתניה (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי נתניה (רדאד ג'בארה)

שוער מכבי נתניה, איתמר ניצן, אמר לאחר המשחק: “התוצאה מדברת בעד עצמה, בהחלט לא משחק טוב שלנו לצערי, אחרי מסע באמת מטורף שעשינו כדי להגיע לכאן, מאכזב, אבל אלה החיים.

על פריצת האוהדים אמר: “אני לא רוצה להתייחס לזה, לא מקומי, יש אנשים שהעבודה שלהם היא ליצור סדר, אני לא אחד מהם, תפקידי לשחק כדורגל ולנסות לעזור לקבוצה שלי בצורה הכי טובה שיכולה להיות. לצערי לא הצלחנו להביא תואר שני למועדון, אבל אנחנו נקום, ננער את האבק, נציב לעצמנו יעדים חדשים בשנה הבאה ונכבוש אותם.

איתמר ניצן מעל ירדן שועה (אורן בן חקון)איתמר ניצן מעל ירדן שועה (אורן בן חקון)

“יש הרבה דברים שלא עבדו, לא נכשלנו רק בדבר אחד, נלמד מזה, נצא חזקים ונהיה קבוצה טובה יותר בשנה הבאה, אני מאמין שנזכה בעוד תארים בשנים הבאות, נצעיד את המועדון הזה בצמרת הכדורגל הישראלי”.

עוד הוסיף ניצן: “זה מאכזב כמובן, אבל נצא מזה חזקים יותר. רצינו להביא תואר שני למועדון העונה ולעשות עונה היסטורית, אבל לצערנו זה לא כל כך עבד. נלמד ונתחזק ונקום מהמקומות האלה כדי להיות קבוצה טובה יותר, מועדון טוב יותר ואנשים טובים יותר. הקהל? זה מטורף, כל כך רצינו לשמח אותם ושיחזרו הביתה עם עוד תואר העונה. זה כואב, אבל זה הספורט ואלה החיים ואנחנו צריכים להגיד תודה על הכל – גם על הדברים הטובים וגם על הרעים, כי זה מה שמיוחד בספורט וזה מה שמאחד אותנו כאנשים. גם הרגעים הקשים האלה הם עדיין רגעים מיוחדים”. 

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */