סגנית האלופה, הפועל באר-שבע, החלה הבוקר (שלישי) רשמית בהכנות לעונת 2023/24. בשלב ראשון נפרדו בקבוצה בצורה רשמית מהחלוץ איתי שכטר, מהקשר אנדראה מרטינש ומהמגן השמאלי אביב סולומון. השלושה מיעטו לשחק העונה והפרידה מהם הייתה די מתבקשת.
במועדון מציינים כי למרות מספר ההופעות הקטן ישנה הערכה לתרומתו המנהיגותית של שכטר שמסיים שתי עונות בבירת הנגב, ולמקום שתפסו סולומון ומרטינש בשלהי העונה כשהקבוצה סבלה מסגל דליל במיוחד.
3 צפייה בגלריה
איתי שכטר שחקן הפועל באר-שבע
איתי שכטר שחקן הפועל באר-שבע
איתי שכטר שחקן הפועל באר-שבע
(צילום: רויטרס)
בימים האחרונים הודיעה הקבוצה לשאפי סולימאנוב שהיא החליטה לוותר עליו והפסיקה את המשא ומתן לרכישתו מקבוצתו הרוסית קראסנודר. הקשר, שהגיעה בהשאלה, פתח את העונה בבאר שבע בצורה נהדרת ובמועדון החליטו לממש עליו את אופציית הרכישה שמוערכת בכמיליון יורו (כולל דמי ההשאלה), אך הירידה ביכולתו ובעיקר שתי ההרחקות הארוכות שספג מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, הובילה להחלטה להיפרד ממנו.
במקביל ממתינה באר שבע לתשובות מיוג'ין אנסה, איתן טיבי והלדר לופס. הקבוצה הציעה לשלושה להמשיך לעונה נוספת והם אמורים להחזיר תשובות בקרוב. נכון לעכשיו מחפשים אצל סגנית האלופה שני שחקנים זרים לחלק הקדמי, ובהתאם להתפתחויות אולי יגיע גם זר לחלק האחורי.
3 צפייה בגלריה
שאפי סוליימאנוב שחקן הפועל באר-שבע
שאפי סוליימאנוב שחקן הפועל באר-שבע
סולימאנוב. קיבל הודעה רשמית
(צילום: AP)
החלוץ תומר חמד, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, עשוי לבקש לעזוב. השוער אריאל הרוש לא קיבל עד עתה הצעה להמשיך. האימונים יפתחו ביום שני ה-19 לחודש יוני

גד עמוס חתם בבני ריינה

רכש משמעותי לשורדת הגדולה של ליגת העל: השוער גד עמוס חתם במכבי בני ריינה לעונה אחת (עם אופציה לעונה נוספת) ויתפוס את מקומו של אריק ינקו, שהחליט שלא להמשיך בקבוצה הצפונית. עמוס (34), שעוזב את בני סכנין לאחר שתי עונות, היה מהשוערים הבולטים ב-2022/23 במהלכה רשם 29 הופעות. עוד לפני לבש את מדי עירוני קריית שמונה ואחי נצרת.
3 צפייה בגלריה
גד עמוס שוער בני סכנין
גד עמוס שוער בני סכנין
עמוס. קבוצה שלישית במגזר
(צילום: עוז מועלם)
עמוס הוא חיזוק ראשון ברשימה ארוכה של ישראלים וזרים אותם מעוניין מימר להנחית בקבוצה, כל זאת לאחר ההחלטה לממש את האופציה על מארק קוסטה. החלוץ ההונגרי שהגיע לבני ריינה בחלון ההעברות של ינואר, סיים את העונה כמלך שערי הקבוצה עם שמונה שערים בליגה.