ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"מחכים שירצח חרדי?"

העיתונאי במונולוג תקיף: "הממשלה צריכה לממן לומדי תורה". צפו

עיתונאי 'וואלה' יקי אדמקר אומר במונולוג תקיף במיוחד כי אין לקבל את התנצלותה של המגישה גלית גוטמן שלדבריו הגיעה לאחר שהבינה שעוררה סערה וחששה למקום עבודתה. הוא מזהיר כי עלול להישפך דם של חרדי ואומר כי צריך להפסיק להתנצל על הכסף שהולך ללומדי התורה | צפו

העיתונאי במונולוג תקיף: "הממשלה צריכה לממן לומדי תורה". צפו
יקי אדמקר צילום: מסך ערוץ 14

יקי אדמקר, עיתונאי 'וואלה' ומשתתף קבוע בפאנל 'הפטריוטים' בערוץ 14, נוקט בקו תקיף במיוחד נגד הדברים הקשים שאמרה המגישה גלית גוטמן בערוץ 12. הוא אינו קונה את התנצלותה שלדבריו הגיעה לאחר שהבינה שעוררה סערה, וקורא לפטרה לאלתר. אדמקר גם דורש להפסיק להתנצל על התקציבים שהולכים לטובת לומדי התורה. 

"אני לא מקבל את ההתנצלות של גלית גוטמן. צריך לפטר אותה כאן ומיד", הוא אומר ומסביר: "הרי כשהיא ישבה בשידור ואמרה על החרדים "מוצצי דם" אחד המשתתפים בפאנל העמיד אותה במקומה, הוא אמר לה שמדובר באמירה נוראית, אמירה מסוכנת. אבל היא בחרה לחזור על הדברים פעם נוספת".

"רק שפתאום", הוא אומר, "קמה סערה ציבורית וסערה פוליטית. היא התנצלה כי מה? כי פתאום היא חששה למקום עבודתה?".

אדמקר מזהיר כי ההסתה הקשה עלולה להוביל לרצח חרדי: "תגידו, אתם לא רואים מה קורה כאן בשבועות האחרונים? יש פה הסתה מטורפת ופרועה נגד הציבור החרדי. אלה ששותקים: למה אתם מחכים? שישפך פה דם ברחוב? שירצח פה חרדי? תפסיקו לשתוק. תגנו את זה".

"אני רוצה לומר משהו נוסף", אומר אדמקר, "הגיע הזמן להפסיק להתנצל. ממשלת ישראל יכולה וצריכה לממן אנשים שלומדים תורה. אנחנו חיים במדינה יהודית וזכות הקיום שלנו במדינה הזאת היא גם בזכות לומדי התורה".

יקי אדמקר הסתה נגד חרדים כספים קואליציוניים אתר וואלה גלית גוטמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד