יום שני, 10.06.2024 שעה 04:09
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

ב"ש תתמקד בשחקנים חופשיים, לופס יאריך חוזה

האדומים מסכמים עונה: "ברדה סחט את המקסימום מהסגל, לא מובן מאליו לסיים מעל מכבי ת"א". ברקת נקבה במחיר לגלזר, וגם: המועמדים לעזוב והרכש האפשרי

|
שחקני הפועל באר שבע (מרטין גוטדאמק)
שחקני הפועל באר שבע (מרטין גוטדאמק)

אחרי שאיבדו סופית את הסיכוי לזכות באליפות במחזור הקודם, בהפועל באר שבע רצו לפחות לסיים את העונה במקום השני והצליחו לעמוד במשימה. החבורה של אליניב ברדה גברה אמש (שבת) 0:2 על מכבי נתניה וסיימה את עונת 2022/23 במקום השני בטבלה, כשבמאזנה 74 נקודות, שבע פחות מהמקום הראשון.

"עונה קשה, ארוכה, מאתגרת, עברנו בה הרבה", אמרו בבירת הנגב, "עשינו את הכל כדי להיות בתמונה עד הסוף, היה חלום לזכות, אבל מרגישים שאליניב סחט את המקסימום מהסגל. לסיים את העונה לפני מכבי תל אביב שיש לה תקציב פי 3 מאיתנו זה דבר שהוא לא מובן מאליו. העונה הזו גורמת להיות רעבים יותר בעונה הבאה. ננוח בפגרה, אם נפגע בזרים אולי נעשה עונה טובה יותר".

איתי שכטר שהיה המצטיין במשחק האחרון בבאר שבע קיבל מחמאות, כמו גם שגיב יחזקאל, אור בלוריאן, הלדר לופס, רמזי ספורי ורועי גורדנה. ההתלהבות הגדולה הייתה משחקן קבוצת הנוער אמיר גנאח, שהוסיף הרבה התלהבות ואף סחט את הפנדל שהוביל לשער השני לזכות האדומים. אמיר גאנח ורועי ממן לא היו היחידים ממחלקת הנוער שקיבלו אמש דקות משחק. מי שערך הופעת בכורה בגיל 16 ותשעה חודשים הוא איתי חזות, בנו של שחקן העבר האגדי של באר שבע גדי חזות, שהוקפץ לבוגרים מנערים א'.

אוהדי הפועל ב"ש נפרדים מהשחקנים

כחלק מההכנות לעונה החדשה, בהפועל באר שבע קיימו בשבוע שעבר פגישת עבודה ראשונה ויקיימו בימים הקרובים אחת נוספת, לפני יציאה לחופשות פרטיות. במועדון סגרו מחנה אימונים בפולין שיתקיים בתחילת יולי ועד אז ישאפו לסגור את הסגל עד כמה שניתן, למרות שזה כמעט ולא קרה בשנים האחרונות. בבאר שבע מקווים לפחות שברקת תשאיר את התקציב כפי שהיה בעונה שעברה.

ברגע זה, הנטייה של ברקת היא לקצץ את התקציב בעקבות חוסר ההצלחה עם מספר שחקנים זרים כפי שקרה בשנתיים האחרונות כמו גונתן אגודלו, דוידה פטרוצ'י, אנדרה מרטינש, אסטריט סלמאני ועוד. החלוץ הקוסוברי שהושאל למיצ'ילנד הדנית, יחזור בקיץ לפתיחת האימונים אם ולא ימצא קבוצה בשבדיה קודם לכן.

אלונה ברקת (איציק בלניצקי)אלונה ברקת (איציק בלניצקי)

האופציה לגבי שאפי סוליימאנוב תקפה עד סוף יוני, אבל נוכח ההרחקה והיכולת הוא לא צפוי להישאר. יוג’ין אנסה שנמצא בישראל ללא בני משפחתו, גם לא צפוי להישאר. מי שכן עשוי להישאר הוא הלדר לופס שאמר לחבריו כי כנראה ימשיך לעונה נוספת. עומרי גלזר שנבחר לשוער העונה של הליגה, מחוזר על ידי מספר קבוצות, בין היתר בבלגיה. גלזר מחזיק בחוזה עד 2026 ורוצה להמשיך, אבל הצעה טובה כלכלית ומקצועית תשנה את התוכניות. בכל מקרה, ברקת תדרוש לפחות שני מיליון אירו על גלזר.

המשחק אמש היה המשחק האחרון של איתי שכטר בקבוצה. החלוץ קיבל תשואות רבות מהיציעים. למרות ההצעה של ברדה לתפקיד עוזר המאמן, שכטר נוטה להמשיך עוד עונה בליגת העל. "שכטר זאת אבידה גדולה להפועל באר שבע, אין גברים ושחקנים כאלה. מודל לחיקוי. הלוואי והוא יחזור לפה בתפקיד מקצועי", אמרו שחקנים.

איתי שכטר (ראובן שוורץ)איתי שכטר (ראובן שוורץ)

תומר חמד מחזיק באופציה לעונה נוספת, אבל יצטרך לקבל החלטה אם להישאר או לעבור לקבוצה שבה יקבל דקות משמעותיות יותר. אריאל הרוש גם מסיים חוזה ולא יישאר, נציגיו מנסים למצוא לו קבוצה בקפריסין כשיש במקביל הצעות מהפועל חיפה ואשדוד. אביב סולומון שחזר לכשירות מלאה, איתן טיבי גם מסיימים חוזה ובקרוב תתקבל החלטה לגביהם.

בגזרת המושאלים, ישנם 17 שחקנים שיצאו לשחק העונה בקבוצות שונות מליגה א' ועד ליגת העל. הבכירים ביותר הם תומר יוספי וחאתם עבד אלחמיד, שסיימו השאלה בהפועל חיפה, אבל לא יישארו. עבד אלחמיד מעדיף להישאר קרוב למשפחתו בצפון, כאשר יוספי מעדיף להמשיך בהפועל חיפה ולקבל דקות משמעותיות יותר חרף הרצון של ברדה שיישאר. יוני סטויאנוב שנבחר לתגלית העונה בליגת העל יחזור לפתיחת האימונים, כאשר זאהי אחמד, תגלית העונה בליגה הלאומית, שחתם בינואר יגיע לפתיחת האימונים.

יוני סטויאנוב (ראובן שוורץ)יוני סטויאנוב (ראובן שוורץ)

בגזרת הזרים, הפרידה המסתמנת מסלמאני, שאפי, אנסה, ומרטינש גורמת לכך שלברדה יש מקום לצרף שלושה זרים חדשים, אבל כרגע יתמקדו רק בשחקנים חופשיים ללא דמי העברה. המגמה דומה גם בגזרת השחקנים הישראלים, בכפוף לשכר שפוי. בגזרת הישראלים, גיא בדש מועמד בכיר להגיע, אבל ההצעה הצפויה לא תהיה גבוהה עבורו.

גד עמוס, אביב אברהם, מתן בלטקסה ובירם כיאל נמצאים ברשימת המועמדים לעונה הבאה. אקס הקבוצה ושחקן מכבי תל אביב אופיר דודזאדה, צפוי לקבל חוזה לעונה נוספת בצהוב והסיכוי שיגיע קטן. שחקן נוסף ששוחרר רשמית מהצהובים והוזכר כמועמד הוא מאור קנדיל, אבל כרגע בב"ש לא מסוגלים לעמוד בשכרו.

מאורקנדיל (רדאד ג'בארה)מאורקנדיל (רדאד ג'בארה)

שחקני הקבוצה והצוות המקצועי יצאו לחופש ויחזרו בעוד כשלושה שבועות לאימון ההתכנסות הראשון. בתחילת חודש יולי יצאו למחנה אימונים בפולין, לקראת המשחק הראשון בסיבוב השני של הקונפרנס ליג שיערך ב-27.07. שבוע לפני כן, מאחר שבאר שבע סיימה את העונה במקום השני, היא תארח ב-20.07 בטרנר את מכבי תל אביב השלישית במסגרת רבע גמר גביע הטוטו.

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */