יום ראשון, 09.06.2024 שעה 23:00
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

קראנקה: אני בוטח בעצמי, נתראה בעונה הבאה

מאמן מכבי ת"א התייחס לקריאות שקיבל מהאוהדים לאחר ה-1:2 על אשדוד: "מבין אותם, אני האיש על הקווים ולוקח את האחריות. צריכים לפתח מנטליות מנצחת"

|
אייטור קראנקה (ראובן שוורץ)
אייטור קראנקה (ראובן שוורץ)

מאמן מכבי תל אביב, אייטור קראנקה, מחזיק בחוזה עד ינואר של העונה הבא ונמצא בלב הסערה כשהאוהדים לא מרוצים מההתנהלות שלו, כשהכישלון ההישגי להתמודד על האליפות ולזכות בגביע קיים. הספרדי התייחס בסיום המשחק לעתידו.

“חבל שלא ניצחנו, כל משחק אני רוצה לנצח ואנחנו צריכים לפתח את המנטליות הזו לעתיד”, פתח קראנקה והמשיך: “היה משחק קשה היום עם כל השחקנים המרכזיים שהחסירו את המשחק”.

“כל השחקנים ששיחקו היום, כמו אבי ריקן שנתן את המשחק האחרון שלו, נתנו את הכל ונלחמו. חשוב לי להגיד שהמועדון בונה את העתיד לא רק אני. אני מודה לריקן והוא אגדה במועדון הזה. הוא עזר לי הרבה, למרות שהוא לא שיחק הרבה ונתן לי את הדמות שלו כשניסה לדחוף את השחקנים. היה תענוג לעבוד איתו”.

תגובת קראנקה לאחר המשחק

על האוהדים שקראו נגדו בקללות קשות במחצית השנייה אמר: “אמרתי שאני יכול להבין את הכעס בעבר המון פעמים, אני האיש על הקווים ואני צריך לקחת אחריות על זה. ראית את מה שקרה בפלייאוף הליגה האנגלית? קבוצה חזרה מ-4:0 במשחק הראשון לניצחון בפנדלים בשני –  זה החיים בכדורגל. שוב, אני מבין את הכעס שלהם.

“סיימנו בצורה טובה יותר גם בלי להשיג את הדברים שרצינו. אני לא לוקח את זה כדבר רע, זה מוטיבציה בשבילי להראות שאנחנו כאן ביחד. אני פה עד ינואר להשיג דברים עם הקבוצה. אני בוטח בעצמי, במועדון ובשחקנים, נתראה בעונה הבאה”.

אבי ריקן אמר בסיום: “עברתי הרבה בקריירה ודיברתי בהרבה רגעים מרגשים, אבל זה היה הקשה מכולם. דיברתי אל אנשים שהיו איתי מבוקר עד ערב בשמונה השנים האחרונות. תקופה שהגיע לסיומה, נמשיך עם החיים קדימה.

אוהדי מכבי תל אביב פורצים לדשא בי"א (ראובן שוורץ)אוהדי מכבי תל אביב פורצים לדשא בי"א (ראובן שוורץ)

“חייתי את חדר ההלבשה יום יום גם מבחוץ, אני כל כך אוהב את מה שאני עושה וחדור מטרה. עשיתי כל מה שיכולתי בשביל המועדון גם ברגעים טובים ופחות. המועדון הפך אותי למי שאני, ואני חושב שהחזרתי לו.

“לא חושב שיש מישהו שלא רוצה להישאר במכבי תל אביב, כך קרו הדברים, לא יכול להרחיב על זה. אני רוצה ממחר לחשוב על האתגר הבא ולראות איפה אני יכול לתרום הכי הרבה. בוחנים אותנו לפי הגיל, אבל אני בטוח שאני יכול לתת יותר כמו שעשיתי במשחק מול הפועל באר שבע. אני עדיין לא יודע איפה אשחק בעונה הבאה, אבל אני יודע איפה אני רוצה.

“נצטרך לנוח ולעכל את כל מה שקרה, אמרתי לכולם שאני עדיין לא מבין שזה הסוף, אבל ביומיים אתה לא יכול להתכונן לרגע כזה. אני רוצה להודות לקהל שיש לו חלק גדול ופינה חמה בלב תמיד ולא מובן מאליו”.

אבי ריקן (איציק בלניצקי)אבי ריקן (איציק בלניצקי)

גם רן בן שמעון, שלמרות שסיים את המסע שלו במ.ס אשדוד עם הפסד, סיפק עונה נפלאה שהסתיימה במקום השישי בליגה לצד חצי גמר גביע המדינה. בן שמעון דיבר בסיום ההתמודדות על העתיד ושיתף במחשבות על התקופה הארוכה במועדון.

“הגיע לנו לנצח, אבל אפשר להסתכל על המשחק הזה בצורה יותר גדולה”, פתח בן שמעון. “לא משנה באיזה הרכב או מצב עם הרבה מאוד שחקנים חסרים, אשדוד נותנת מלחמה ומשחק אדיר. במחצית השנייה יכולנו לנצח כי הגענו למצבים טובים. הד.נ.א הזה ספוג בתוך המועדון”.

על סיכום התקופה: “ארבע עונות, שלוש שנים מדהימות מרגשות בהן למדתי ולימדתי. היו הרבה מאוד רגעים מדהימים במועדון שיקר לי ללב. השלב הבא? כרגע אין שום פרויקט על הפרק, אני חושב שזה היה הזמן להיפרד בשביל שני הצדדים, היו ארבע שנים מופלאות”.

רן בן שמעון. משחקו האחרון על הקווים באשדוד (ראובן שוורץ)רן בן שמעון. משחקו האחרון על הקווים באשדוד (ראובן שוורץ)

“לא, זה לא משנה החוזה שהיה לי לעוד עונה, הרגשנו שזו צומת שהגענו אליה. אני צריך לנוח, אלו היו שלוש שנים אינטנסיביות ברמה האישית, אבל אני מרגיש מוכן לאתגר והמקום הבא. אני לא צריך הרבה חופשים, אבל מה האתגרים הבאים? עוד לא יודע”.

“הייתי דמות מאוד מוערכת במועדון והיחסים עם ג’קי בן זקן ונוני היו מדהימים. הוא הכניס אותי למשפחה שלו ולא רק לקבוצה. גם כשהיו רגעים פחות טובים, הם תמיד היו לצידי ועמדו מאחוריי”. 

על הקבוצה שיצר: “במה אני גאה? בקירות של המועדון הזה היה ספוג הרבה שנים שנלחמים רק כשהגב לקיר ושיניתי את זה. בארבע שנים האלו אשדוד הייתה קבוצה התקפית, תוססת וכיפית, בטח עם התהליך של הצעירים, דבר שאתה צריך להגיע אליו מוכן, אשר הגיע מלמעלה. הבנייה והעבודה עם הצעירים הופך אותך לצעיר יותר ברוח”.

רן בן שמעון (ראובן שוורץ)רן בן שמעון (ראובן שוורץ)

“הצוות מסביב היה חזק כמו משפחה והיינו נפגשים גם מחוץ לכדורגל, גאווה אישית שלי. אני רוצה להמשיך במסע חיי, אין לי איזה פסגות שנאי רוצה להגיע אליהן, רק ליהנות מהדרך”.

“העתיד? לא משנה לי אירופה או לא אירופה, נראה לאן הרוח תיקח אותי. הארבע עונות האלו היו אינטנסיביות וצריך לנוח. אולי נראה שהכול רגוע פה, אבל יש לחץ בכל מועדון בליגת העל ולכן אני רוצה לנוח”. על גביע המדינה: “אני מבואס, רציתי מאוד להביא את הגביע לאשדוד”.

“אם מפתיע אותי שלא הגיעו שיחות מקבוצות גדולות? אני מחנך כל חיי שאין קורבנות. אני נמצא ברמה האישית במקום הטוב ביותר בחיי, זה שוק של היצע וביקוש ואיפה שירצו אותי זה איפה שאהיה. אני לא נעלב וממורמר, זו דרך חיים אצלי והדברים שאני מחנך אליהם. מרגיש שלם מאוד ונפרד באהבה גדולה. מי שנמצא קרוב למועדון הזה יודע שהיו עונות מדהימות”. 

רן בן שמעון (אורן בן חקון)רן בן שמעון (אורן בן חקון)

רועי לוי אמר בסיום המשחק: “מאוד מבאס להפסיד, היה חסר לנו קצת מזל בסוף, בעזרת השם יבוא בעונה הבאה”. על הצ’אנס מרן בן שמעון: “רן מאמן מדהים ואני בטוח שבכל מקום שהוא יהיה הוא יצליח, בכל מקום שהיה הוא הצליח עם חדר הלבשה מדהים עם אנשים מדהימים. כל אחד מאחל לעצמו פה להיות טוב יותר”.

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */