יום ראשון, 09.06.2024 שעה 14:36
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

גולסה ימשיך, דוידזאדה יקבל הצעה לחוזה חדש

מכבי ת"א תממש את האופציה על הקשר ותנסה להשאיר את המגן. נכון להיום, ריקן יסיים את דרכו עם מעל ל-300 הופעות, קנדיל יעזוב. זנדברג יאמן את הנוער

|
אייל גולסה ואופיר דוידזאדה (עמרי שטיין)
אייל גולסה ואופיר דוידזאדה (עמרי שטיין)

שחקן בולט במכבי תל אביב אשר היה ספק לגבי המשך דרכו הוא המגן השמאלי אופיר דוידזאדה שמסיים חוזה ומבוקש על ידי הפועל באר שבע, אולם במועדון הצהוב החליטו כי ישלחו לו הצעה לחוזה חדש. אם ימשיך, דבר שנראה בעל סיכויים טובים כיום, המשמעות תהיה שמכבי ת"א תלך למצב של שני מגנים שמאליים ישראלים - דוידזאדה ורוי רביבו שיחזור מהשאלה. לצד ימין תחזיר מכבי ת"א את גיא מזרחי מהשאלה והיעד המקצועי על פי התכניות יהיה להביא מגן זר לצד ימין. 

אם כך יהיו פני הדברים, המשמעות היא שמכבי ת"א תוכל לשמור שתי עמדות של שחקנים זרים לכנף ולקישור, ואת שאר השדרוגים תצטרך לעשות כמו שהדברים נראים על ידי מכירת אחד מבין פארפה גייאגון או ג'ורג'ה יובאנוביץ', או שניהם, וכפי שכבר פורסם ב-ONE - מכבי ת"א תקשיב להצעות על השניים בקיץ הקרוב. 

הקשר אייל גולסה, עליו למועדון ישנה אופציה להשארתו, קיבל הודעה עקרונית כי האופציה עליו תמומש והיא תעלה על כתב בימים הקרובים. בכך הוא ימשיך במועדון לשנה נוספת. בגזרת הקשרים, יש לציין כי מהשאלה חוזרים הקיץ נדב נידם, עידו שחר ובר כהן והמאמן יצטרך להחליט מי מהם נשאר בסגל של הקבוצה באופן קבוע, כאשר שחר אמור לזכות לעדיפות די ברורה בנושא הזה ולהישאר בסגל. 

אבי ריקן. יעזוב כאחד השחקנים החשובים של המועדון בשנים האחרונות (שחר גרוס)אבי ריקן. יעזוב כאחד השחקנים החשובים של המועדון בשנים האחרונות (שחר גרוס)

בניגוד לשניים האלה, אבי ריקן, שרשם 303 הופעות במדי מכבי תל אביב, במהלכן זכה עם הצהובים בשתי אליפויות, גביע המדינה אחד והיה חלק מההשתתפות בליגת האלופות וכמובן בליגה האירופית והקונפרנס ליג, נכון להיום צפוי להיפרד בסיומו של המשחק מול מ.ס אשדוד ב-20:30, אחרי שהוחלט בשלב הזה שלא להעניק לו חוזה חדש. ריקן עמד בפני הסיטואציה הזאת גם בעונה שעברה ואז הוחלט בסופו של דבר להחזירו בחוזה חדש, וכפי שהדברים נראים כעת, אלא אם תתרחש הפתעה בגזרה הזאת, הפעם הצדדים ילכו בכיוונים אחרים.

הקשר, שרק לאחרונה ציין 300 הופעות במדים הצהובים, תרם 42 שערים במהלך התקופה הזאת. העונה מיעט לשחק בעיקר אצל אייטור קראנקה, מי שניהל את ההכנות לעונה הבאה ביחד עם ברק יצחקי וג'ק אנגלידיס, שלא נראים כמי שמתכוונים להשאירו. ריקן היה אחד המנהיגים הבולטים בחדר ההלבשה הצהוב ואין ספק שהנוכחות שלו תחסר בכל האספקטים, כאשר רבים ראו בו כאדם שימשיך במערכת אחרי הפרישה. הציטוטים שלו אחרי המשחק מול הפועל באר שבע היו חדים וברורים ודיברו לליבם של האוהדים. 

שחקן נוסף שיעזוב הוא מאור קנדיל. המגן הימני זכה עם הצהובים בשתי אליפויות ובגביע המדינה, השתתף עם הצהובים בליגה האירופית והקונפרנס ליג. לקבוצה הייתה אפשרות לממש עליו אופציה אך היא החליטה שלא לעשות זאת. קנדיל היה אחד השחקנים האהובים על הקהל בקדנציה הראשונה של איביץ' והריקודים שלו לאחר המשחקים היו לסימן היכר בניצחונות הצהובים. כמו כן, הערב באשדוד ייערכו המשחקים האחרונים של רארש אילייה (אם ישותף) ואנדרה ז’ראלדש (שיפתח בהרכב) במדי המועדון. 

מאור קנדיל חוגג. יחפש תחנה חדשה בליגת העל (עמרי שטיין)מאור קנדיל חוגג. יחפש תחנה חדשה בליגת העל (עמרי שטיין)

בנושא אחר וכפי שפורסם לראשונה ב-ONE, מאמן קבוצת הנוער של מכבי ת"א בעונה הבאה יהיה מיכאל זנדברג, שיחזור לעבוד במועדון אחרי שנותיו בהפועל תל אביב. תנאיו כבר נסגרו וזנדברג יקבל אליו את הסגל של נערים א' שיקפוץ כעת לגיל הנוער אחרי זכייה באליפות ובגביע המדינה בשנתון שלהם, ולצד שחקנים אלה ימשיכו מספר שחקנים מקבוצת הנוער הנוכחית משנתון 2005.

אילון אלמוג מדבר על התקופה באוסטריה
אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */