יום שני, 10.06.2024 שעה 01:21
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

אצילי: ציפיתי ליותר גב בתקופה הפחות טובה שלי

כוכב מכבי חיפה בראיון: "אירופה? כנראה שלאופי שלי זה פחות מתאים". על הנבחרת: "אם ירצו אותי אשמח לחזור, אך שלם עם ההחלטה". וגם: הדת ומינוי דגו

|
עומר אצילי (איציק בלניצקי)
עומר אצילי (איציק בלניצקי)

עומר אצילי הוא שחקן העונה בפעם השנייה ברציפות. עוד לפני שזכה בתואר פעם נוספת בטקס נבחרי העונה של ארגון השחקנים והשחקניות בשיתוף ONE, כוכב מכבי חיפה, שזכה באליפות שלישית ברציפות עם הירוקים וחמישית ברציפות מבחינה אישית, דיבר על הכל בראיון מיוחד. האירוע נערך בחסות חברת הביטוח מגדל, הטוטו, אדידס ו-OPEL.

אצילי נשאל תחילה האם ערן זהבי בירך אותו על מלכות השערים וענה: “לא, הוא לא בירך אותי. מקווה שהוא יחלים כמה שיותר מהר”.

אצילי המשיך ודיבר על העונה שחלפה: “מבחינתי זאת העונה הכי טובה שיכולה להיות. בסוף העונה שעברה שאלתי חברים מה עושים עכשיו בעונה שעברה? חשבתי שיהיה קשה מאוד לשחזר את זה והעונה היה גם ליגת האלופות וצמד נגד יובנטוס, זה משהו שרק בחלומות הכי גדולים שלי חלמתי עליו, אין לי מה להגיד חוץ מלהודות לקב”ה על כל הטוב הזה”.

ראיון עם עומר אצילי בנבחרי העונה

על הקושי לשלב את הליגה וליגת האלופות: “הרגשנו את הקושי בחודשים האחרונים, בשנה שעברה ברק בחזיר את כולם מוקדם מהחופש כי הוא רצה ליגת האלופות. בראש אמרנו לעצמנו מה הוא רוצה, קשה להגיע לליגת האלופות והוא ידע מה הוא עושה. עד פגרת המונדיאל שטפנו את המגרש גם בליגה”. 

על התקופה הפחות טובה של מכבי חיפה העונה: “אין לי הסבר מה קרה אחרי הפגרה, יכול להיות שהייתה ירידת מתח, ראו את זה בחודשיים האחרונים שהעונה הייתה מאוד ארוכה. זו אליפות של אופי, אחד אחד, כולם הביאו אופי והצוות המקצועי הביא אותנו בצורה הכי טוב שיש”.

על התקופה הפחות טובה שלו העונה: “הייתה לי תקופה פחות טובה מקצועית, ראו את זה על המגרש, גם פחות שיחקתי, היה לי קשה מאוד לקבל את זה. ציפיתי ליותר גב באותה תקופה, אבל מאותו רגע שברק בכר בא אליי ואמר לי שאני אוביל את הקבוצה, אי אפשר לבקש יותר מזה. הוא הסתכל מבחינה מקצועית ורצה לרענן טיפה, אבל ברגע שהוא אמר לי שהוא סומך עליו מעכשיו ועד הסוף ולא ארד מהמגרש הרגשתי הכי טוב שאפשר ואני שמח שהחזרתי על המגרש”.

עומר אצילי חוגג (מרטין גוטדאמק)עומר אצילי חוגג (מרטין גוטדאמק)

אצילי המשיך: “אני לא בא להוכיח שום דבר, במיוחד ברגעים האלה שזה חלום של כל שחקן אתה בא ליהנות ולעשות את הכי טוב שלך. ליגת האלופות זה הדבר הכי גדול שיש. הייתה לנו קבוצה מאוד מלוכדת, עם אופי של ווינרים, הצוות הכין אותנו בצורה הכי טובה שיש, מול כל הקבוצות היינו בעדיפות מבחינת כדורגל, גם אולימפיאקוס וגם הכוכב האדום שמשקיעות פי 4 או 5 בתקציבים שלהן. זו הייתה חוויה מטורפת”.

על עתידו: “כרגע טוב לי במכבי חיפה, הגעתי לסוג של נחלה, אני מאוד מוערך, אני נהנה פה מאוד והמשפחה שלי מרגישה בבית. העדיפות היא להישאר במכבי חיפה, אבל אם תגיע הצעה שאי אפשר לסרב לה, נעשה את השיקולים. זה בעיקר מבחינה כלכלית, לא תבוא עכשיו ולנסיה ותגיד לי ‘בוא תוביל את הקבוצה’, זה בעיקר מבחינה כלכלית”.

עומר אצילי (עמרי שטיין)עומר אצילי (עמרי שטיין)

האם הוא מרגיש החמצה בנוגע לקריירה האירופית: “אני לא מרגיש החמצה כי ברגע שיצאתי, כנראה שלאופי שלי זה פחות התאים. היה לי טיפה יותר קשה, אני לא מדבר על קפריסין. בגרנאדה אולי הייתי ילד, אבל זה לא משהו שאני הולך לישון בלילה וחושב ‘מה יכול היה להיות’”.

על ההתקרבות לדת: “זה לא מגביל אותי. בשישי שבת אני בלי הפלאפון, שזה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות, אני עם אשתי והילדים וזה הדבר הכי כיף שיש. אני מאוד מתחבר להרבה דברים בדת”.

על המינוי המסתמן של מסאי דגו למאמן: “כל מאמן שיגיע למכבי חיפה, נלך יד ביד לעבר המטרות שלנו ונקווה לעשות הצלחות גדולות עם כל מי שיבוא. אני כל הזמן אומר לשחקנים ‘אתם לא יודעים מתי האליפות האחרונה אז תחגגו עכשיו כמו משוגעים’”.

על ההחלטה לפרוש מהנבחרת: “אני שלם איתה, מאוד רציתי להיות בנבחרת, אבל יש דברים שאני לא מסכים איתם והכניסו אותי למצב עם כל הדיון הזה של אגודת הנשים שאני אבוא והם יטיחו בי דברים, אני מאחורי זה, אם הם ירצו אותי אני אשמח מאוד לחזור. עברנו כבר כל כך הרבה עם הנושא הזה שאנחנו לא רוצים להיפגע שוב”. 

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */