"נשים בטוחות שאני חרא של בן אדם": עומר עציון מספר על ההצלחה

בריאיון לחופרת כוכב "האחיין שלי בנץ" שחזרה לעונה חדשה בכאן חינוכית • מספר על הדמויות שרודפות אותו • האודישן הכושל מול צדי צרפתי • הזוגיות החדשה עם נעמי לבוב • ומה החלום הבא שלו? • האזינו לפרק

עומר עציון שחקן, יוצר מערכונים ותסריטאי,  הגיע לשיחה אינטימית בפודקאסט "החופרת" עם שיר זיו על הילדות, הקריירה הפורחת ועל השנים בהן נאבק להישאר בתעשייה.

"הייתי בטוחה שאתה חרא ודוש"

עציון מוכר לכם מתוכניות ילדים וגם מדרמות זוכות פרסים למבוגרים. לאחרונה כיכב עציון בסדרה "בלאדי מורי", שממנה גם יצא עם זוגיות עם השחקנית נעמי לבוב. עציון מספר על התגובות המפתיעות מנשים, "הן בטוחות שאני חרא של בן אדם, הן אומרות 'הייתי בטוחה שאתה חרא ודוש, אבל אז גיליתי שוואלה יש בן אדם מאחורי זה". עוד מוסיף עציון כי הוא מחבק את התגובות, ומבין את הדימוי שלו כשחקן המרבה לגלם את הגבר התל אביבי הסטריאוטיפי.  

הביטחון שהגיע מהבמה

כאשר נשאל עציון על הילדות, הוא מספר "לא הייתי כזה ילד עם ביטחון עצמי מטורף". את המקום הבטוח שלו מצא עציון מהר מאוד מול קהל. "כשהופעתי מול הכיתה - הייתי בזון שלי", הוא נזכר.

הדרך לפסגה לא הייתה פשוטה ובתחילת הקריירה עציון לא זינק למעלה כפי שקיווה. "בפנים הייתה לי תחושה, למה אני לא בתיאטרון הרפרטוארי?... אני לא בנוי מהחומרים הממרפקים", עציון מוסיף לספר על האודישן הכושל שעשה למחזמר מול צדי צרפתי וציפי פינס, "אודישן עלוב, שכחתי את המילים תוך כדי" הוא נזכר, ומודה שהיום היה עושה דברים אחרת. עוד מוסיף עציון לספר על ההבנה וההשלמה עם עצמו: "אני לייט בלומר, הדברים קורים לי בקצב שלהם".

עומר עציון בריאיון לחופרת | מערכת ישראל היום

עומר עציון שמשחק ב"האחיין שלי בנץ"  בכאן חינוכית מספר על קאסט הסדרה, על המאבק להיות שחקן וגם על נעמי לבוב: "הייתה לנו כימייה מאוד טובה, בהתחלה היינו ממש חברים טובים ואז פתאום זה קרה". האזינו לריאיון המלא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר