חגיגות האליפות של מכבי חיפה
(צילום: איתן גליקמן)
צרפת, ספרד - וכמובן סרביה. ברחבי אירופה החמיאו הבוקר (שלישי) למכבי חיפה ומאמנה ברק בכר אחרי ה-1:5 על מכבי נתניה - ניצחון שהבטיח רשמית צלחת שלישית ברציפות ו-15 בתולדות המועדון.
האימפריה מכה שלישית: האליפות של מכבי חיפה - כתבות נוספות
הכותרות והדיווחים על האליפות הירוקה עניינו, כצפוי, בעיקר את התקשורת הסרבית, שכבר ממתינה להגעתו של בכר. התקשורת בבלגרד ציטטה את דבריו בסיום וטענה: "אף אחד לא אישר את זה, אבל הוא יהיה המאמן הבא של הכוכב האדום".
5 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
בסרביה מתמוגגים. בכר
(צילום: עוז מועלם)
ב"טלגרף" פרגנו למאמן בן ה-43, שרשם אתמול אליפות שישית בקריירה: "הכוכב האדום, ראיתם את זה? ברק בכר שוב אלוף. הוא שולט בכדורגל הישראלי מאז שהתחיל לאמן, עם 10 תארים שונים ב-11 שנים". ב"ספורטסקה" הוסיפו: "בכר זכה באליפות, אבל סירב לדבר על עתידו בכוכב האדום. הבעיה הייתה שכל התקשורת הישראלית שאלה אותו בעיקר על זה".
עוד אתמול התייחס המאמן לשמועות על מעברו, אך סירב לאשר אותן: "אתם תדעו בקרוב. ברור שזה מרגש ואמוציונלי. אנחנו נדבר מספיק ונדון בנושא הזה. היה חשוב להסביר לשחקנים לסיים בצורה הכי מתוקה, כי חלק גם לא בטוח יהיו פה בשנה הבאה, וזה הצריך ממני ומהצוות לעבוד יותר קשה כדי להשתיק את הדיבורים האלה. אני שמח שהתעלינו על הסיטואציה ועשינו פה משהו מדהים".
5 צפייה בגלריה
מכבי נתניה מכבי חיפה חגיגות אליפות
מכבי נתניה מכבי חיפה חגיגות אליפות
מתי תהיה ההודעה הרשמית? שחקני חיפה מניפים את בכר לשמיים, אתמול
(צילום: עוז מועלם)
5 צפייה בגלריה
בכר
בכר
התקשורת הסרבית לא מפסיקה להתעניין
(צילום מסך)
ברחבי אירופה נגעו בקטנה, כצפוי, בזכייה של האלופה מישראל. ב"אס" הספרדי נכתב: "זה תור הזהב של מכבי חיפה בכדורגל הישראלי. כמו בתחילת המילניום, אז זכתה בחמש אליפויות תוך שש שנים, עכשיו יש לה שלוש אליפויות רצופות. היא השלימה את הזכייה ללא עומר אצילי, הכוכב הגדול ביותר שלה, שבגרנאדה לא הצליח לכבוש ב-11 משחקים והעונה חתום על 25 שערים, כולל בליגת האלופות".
ב"ל'אקיפ" הצרפתי התייחסו לאליפות הירוקה בזכות פרנצדי פיירו, שכבש אתמול את השער הרביעי של חיפה ב-1:5 על נתניה. "הוא עזר לקבוצה הזו לזכות בתואר שלישי רצוף, זו הייתה הכתרה בסטייל".