1 צפייה בגלריה
ניב משגב
ניב משגב
ניב משגב
(שחר גרוס)
הפלייאוף של עונת 2022/23 בליגת ווינר סל יצא לדרך הערב (שני) כשהאלופה המכהנת, הפועל חולון, אירחה את הפועל גליל עליון למשחק מספר 1 בין הרביעית לחמישית והביסה אותה 69:106. חניכיו של גיא גודס התפוצצו על הצפוניים ועלו ל-0:1 בסדרה.
חולוניה, שהגיעה בתקופה טובה להתמודדות, פתחה את המשחק די רע כאשר החבורה של ברק פלג עלתה ליתרון מבטיח של שמונה נקודות. למרות זאת, הצליחו להתעלות על עצמם עוד ברבע הראשון בדרך ל-20:22. ברבע השני הם כבר נראו אחרת לגמרי, כשהתפוצצו עם 29 נקודות והובילו 39:51 בסיום המחצית.
בהמשך, המקומיים לא הורידו רגל מהגז והמשיכו להיות חדים בחלק הקדמי, כשברבע השלישי המשיכו במגמה וסיימו ב-13:27. ברבע האחרון האורחים ניסו לצאת לריצות, אך נתקלו פעם אחר פעם ביריבה עיקשת, שהגיעה ליתרון שיא במשחק של 37 נקודות וניצחה בסיום 69:106 ענק, שנותן לה המון תקווה להמשך.
הקבוצה הצפונית המשיכה לאכזב כשרשמה הפסד שלישי ברציפות, כשהניצחון האחרון שלה היה נגד מכבי תל אביב. גליל עליון תנסה להתאושש מההפסד ולהשוות את הסדרה במשחק הבא, שייערך ביום חמישי הקרוב.
קלעו להפועל חולון: סי ג'יי האריס 20 נקודות, שון דאוסון וג’ו רגלנד 13 נק’ כ”א, כריס ג'ונסון 11 נק’, ניב משגב 10 נק’, פרדריק בורדיון ונתנאל ארצי 7 נק’ כ”א, שחר עמיר, מרווין ג'ונס וניב בלול 6 נק’ כ”א, היידן דלטון 5 נק’ ואופק פוגלמן 2 נק’.
קלעו להפועל גליל עליון: דווין מארבל 19 נק’, דיישון בוקר 13 נק’, נמרוד לוי 12 נק’, רועי הובר 9 נק’, ברייס וושינגטון 6 נק’, איתי מושקוביץ' 5 נק’, לוטן אמסלם 3 נק’ ו-ווין לנגסטון 2 נק’.

רבע ראשון – 20:22 להפועל חולון

חמישיית הפועל חולון: ג'ו רגלנד, שון דאוסון, היידן דלטון, מרווין ג'ונס, ניב משגב.
חמישיית הפועל גליל עליון: דיישון בוקר, דווין מארבל, ברייס וושינגטון, רועי הובר, נמרוד לוי.
כבר בפתיחה גליל עליון יצאה לריצת 0:4, אותה המארחת הצליחה לצמצם עם שלשה של דאוסון. חניכיו של ברק פלג יצאו לריצה נוספת של 0:5, אותה צמצם ניב משגב עם שלשה משלו, אך דווין מארבל להט בדרך להפרש של שמונה נקודות כבר אחרי חמש דקות, 6:14 לאדומים.
אחרי שלקחו פסק זמן, הסגולים נכנסו לקצב בחלק ההתקפי והצליחו לצמצם את ההפרש ל-16:16 אחרי ריצה של 2:10. דיישון בוקר דייק פעמיים מהנקודה הלבנה בדרך להחזיר את היתרון עבור האדומים, שנמחק לאחר שלשה נהדרת של סי ג'יי האריס, כשבסיום כריס ג'ונסון דייק גם הוא אחרי לייאפ שקבע יתרון 20:22 למקומיים.

רבע שני – 39:51 להפועל חולון

פרדריק בורדיון פתח טוב עם ארבע נקודות אחרי שלשה ודיוק מהעונשין, אבל שתי שלשות של האדומים הובילו לשוויון נקודות אחרי שתי דקות, 28:28.
אחרי פסק זמן, חניכיו של גיא גודס הצליחו להתעלות על עצמם. שון דאוסון פתח עם שלשה נהדרת שהובילה לריצת 2:16 אדירה בדרך ל-32:46 ופער דו ספרתי של 14 נקודות. בוקר יצא לריצה אישית של חמש נקודות מהעונשין שהורידה את היתרון הדו ספרתי, ושלשה של היידן דלטון הובילה ל-39:51 בסוף המחצית.

רבע שלישי – 52:78 להפועל חולון

חולון הגדילה את הפער כשהתחילה את המחצית השנייה בדיוק מאיפה שסיימה את הראשונה עם שלשה, הפעם של סי ג’יי האריס. המארחת הגדילה את הריצה לתשע נקודות בדרך ליתרון מבטיח של 39:60 אחרי שתי דקות וחצי.
הצפוניים ניסו להחזיר את כבודם כשיצאו לריצת חמש נקודות, אבל המארחים המשיכו בשלהם כשהמשיכו להיות חדים בחלק ההתקפי. סי ג’יי האריס התעופף לשלשה השלישית שלו במשחק וניב משגב הוסיף בסיום שתי נקודות נוספות בדרך ליתרון השיא במשחק עד כה, 52:78 להפועל חולון.

רבע רביעי – 69:106 להפועל חולון

ניב משגב קפץ לשלשה והעניק למקומיים יתרון של 29 נקודות, 54:83. הצפוניים ניסו לצאת לריצה, אבל נתקלו פעם אחר פעם ביכולת טובה של חולוניה. אופק פוגלמן עלה וקלע את הנקודות הראשונות שלו במשחק בדרך ליתרון שיא של 37 נקודות, ובסיום המקומיים ניצחו 69:106.