קוואמי בראון: "ג'ה מוראנט הוא השחקן הכי טיפש ב-NBA"

שחקן העבר התבטא בחריפות נגד התנהגותו של כוכב ממפיס גריזליס • "הוא מתנהג כמו חבר כנופיה. אם ימשיך ככה, הוא ישחק כדורסל בכלא" • לפי ESPN, העונש שמצפה לשחקן הפעם יהיה חמור יותר מזה שספג על התקרית הקודמת

ג'ה מוראנט. מסתמן עונש חמור. צילום: איי.אף.פי

ג'ה מוראנט, כוכבה של ממפיס גריזליס הושעה אמש (ראשון) מכל פעילויות הקבוצה בעקבות קטעים משידור חי ב"כיכובו" שהופצו באינסטגרם, בהם הוא שוב נראה נושא אקדח בידו.

שחקן העבר קוואמי בראון יצא למתקפה נגד הרכז: "אתה אוהב לשחק עם אקדחים, אה?" אמר הבחירה הראשונה בדראפט לשעבר. "אתה נותן התנצלות מטומטמת ואז שוב מנפנף באקדח בשידור חי באינסטגרם. אתה ילד טיפש. אתה כנראה הבן זונה הכי טיפש בכל הליגה הזאת".

בראון הוסיף ואמר: "יש לך 231 מיליון דולר מובטחים לך ואתה מתנהג כמו איזה עבריין מטומטם? מותר שיהיה לך אקדח, זה חלק מהחוקה, אבל למה אתה ממשיך לנפנף בו ככה? המוח שלך דפוק. יש לך 231 מיליון דולר ואתה מנסה להתנהג כמו חבר כנופיה? מה זה הטמטום הזה? אם תמשיך ככה, אתה תשחק כדורסל בכלא".

במקביל, אדריאן ווז'נראוסקי מ-ESPN טען היום כי: "אם אכן זה היה אקדח בידו, מצפה לו השעיה משמעותית בתחילת העונה הבאה. בפעם שעברה זה היה שמונה משחקים, אבל למעשה הוא הושעה רק משניים בפועל. הפעם זה לא יהיה כך. הפעם מצפה לו השעיה מאוד, מאוד ארוכה".

הפרשן הוסיף: "אדם סילבר ציפה שההתנהגות שלו תשתנה, כי זה דפוס התנהגות. אני חשוב שיהיה לחץ מצד קבוצות אחרות בליגה, כי זה לא פוגע רק בממפיס - אלא גם בליגה עצמה. אני לא חושב שסילבר מקל בכך ראש. הפעם יהיו השלכות אמיתיות".

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר