שתף קטע נבחר

מנכ"ל פתאל גדי פריבר פורש מניהול הרשת

לאחר 11 שנים בחברה הודיע פריבר על כוונתו לסיים את תפקידו. בעקבות רכישת פתאל את אזורים תיירות, ניתן משקל רב יותר למנהלים האזוריים ובכך השתנתה הגדרת תפקיד המנכ"ל

מנכ"ל רשת מלונות פתאל גדי פריבר הודיע היום (ד') על כוונתו לפרוש מניהול הרשת. הסיבות לפרישה נעוצות בשינוי הארגוני בפתאל לאחר רכישת חברת אזורים תיירות המחזיקה ברשת מלונות שרתון ואקור; בעקבות הרכישה למנהלים האזוריים ניתן משקל רב יותר ובכך השתנתה הגדרת התפקיד של מנכ"ל פתאל.

 

בהודעה שפרסמה הרשת נכתב כי "פריבר שהחל את תפקידו בחברה עם הקמתה לפני כ-11 שנה היווה נדבך נכבד בעיצובה ובהתפתחותה, מחברה של ניהול מלון אחד באילת ועד לרשת המלונות הגדולה בישראל".

 

הבעלים של החברה דוד פתאל אמר כי "גדי ליווה את החברה מיומה הראשון ואני מודה לו על תרומתו הגדולה, הן לפיתוח הרשת והן לענף המלונאות בישראל שהוא ללא ספק נדבך משמעותי ממנו. אני מאחל לו הצלחה ומקווה, כי נמשיך לפעול יחד בעתיד למען תחום התיירות בישראל".

 

פריבר החל את דרכו בתחום המלונאות לפני כ-25 שנים במלון רמדה בירושלים, ובמהלך השנים התקדם בסולם הדרגות לניהול מלון נירוונה בים המלח וסמנכ"ל במלון קראון פלאזה. בשנת 1999 הצטרף לדוד פתאל בהקמת רשת פתאל.

 

"עם תום 11 שנות עבודה משותפות והישגים לא מבוטלים, אני יוצא היום לדרך חדשה", סיכם פריבר. "ענף המלונאות והתיירות קרוב ללבי ואמשיך לתרום לו גם בעתיד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גדי פריבר מנכ"ל רשת פתאל היוצא
מומלצים