בהפועל באר-שבע החליטו שלא לערער על העונשים הכבדים שהוטלו על מועדון ועל שחקניה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בעקבות אירועי האלימות בסיום המשחק בטוטו-טרנר נגד מכבי חיפה.
כפועל יוצא מכך, עקב הפחתת שלוש הנקודות ממאזנה, טרם הבטיחה באר שבע את המקום השני בטבלה, כשנכון למחזור ה-34 בליגת בעל הפער בינה ובין מכבי ת"א שבמקום השלישי עומד על ארבע נקודות, בדומה לפער בינה ובין חיפה שבמקום הראשון. עד לסיום העונה נותרו שני משחקים בלבד.
2 צפייה בגלריה
ברדה
ברדה
ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
אגב הקבוצה שוב תעמוד לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ביום רביעי הקרוב, זאת בעקבות הדלקות אבוקות במשחק החוץ נגד מ.ס אשדוד.
מהמשחק מחר (ב') נגד מכבי ת"א יעדרו המורחקים מאותה תקרית: שאפי סולימנוב, אדריאן פאון, מיגל ויטור ויוג'ין אנסה. הלדר לופס מוצהב ויעדר אף הוא. ברשימת הנעדרים נמצאים גם השחקנים הפצועים: רותם חטואל, איאד אבו עביד, ועדן שמיר.
2 צפייה בגלריה
ג'אבר מול דדיה
ג'אבר מול דדיה
"נעשה את העבודה שלנו". דדיה
(צילום: הרצל יוסף)
מי שהפתיע ויוכל לעמוד לרשותו של המאמן אליניב ברדה הוא הבלם איתן טיבי, שנפצע נגד מ.ס אשדוד ברגלו. הוא צפוי לקבל זריקה וחבישה ולפתוח. בשל הסגל הקצר, ארבעה שחקנים מקבוצת הנוער ואחד מקבוצת הנערים הוזמנו לסגל. מדובר ברועי ממן, אמיר גנח, איתי חזות וארי מרמשטיין.
ברדה התיייחס להתמודדות: "אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו. יש הרבה חוסרים. אני לא יודע באיזה הרכב ושיטה נשחק אבל לא נרים ידיים. נביא אנרגיות וכוחות משני המשחקים האחרונים וננסה להמשיך את הדרך שלנו. נצטרך לעשות את שלנו ואז לקוות לנס".
המגן אור דדיה הוסיף: "כל עוד יש את הסיכוי הכי קטן, אנחנו נעשה את העבודה שלנו".