ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
בעקבות התנאי של לפיד

אלעזר שטרן החליט לא להתמודד לראשות חיפה

חבר הכנסת אלעזר שטרן ממפלגת יש עתיד הודיע כי ויתר על המירוץ לראשות עיריית חיפה: "נוכח האתגרים הגדולים ברמה הלאומית בכנסת ובחברה הישראלית כולה, החלטתי בשלב זה להישאר בכנסת ולהמשיך את העשייה החשובה ברמה הלאומית"

אלעזר שטרן החליט לא להתמודד לראשות חיפה
אלעזר שטרן ויאיר לפיד צילום: Ben Kelmer/FLASH90

אחרי התנאי שהציב לו יו"ר מפלגתו יאיר לפיד, לפיו אם ירוץ יצטרך להתפטר מהכנסת, הודיע היום חבר הכנסת ממפלגת יש עתיד אלעזר שטרן כי הוא מוותר על המירוץ לראשות עיריית חיפה.

בהודעתו נכתב: "נוכח האתגרים הגדולים ברמה הלאומית בכנסת ובחברה הישראלית כולה, החלטתי בשלב זה להישאר בכנסת ולהמשיך את העשייה החשובה ברמה הלאומית".

בשבוע שעבר הציב יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד תנאי לחברי מפלגתו כי מי שרוצה לרוץ לבחירות לרשויות המקומיות חייב להתפטר מהכנסת עם הגשת המועמדות בספטמבר. לפיד הציב זאת כתנאי למתן מימון מטעם יש עתיד למועמדים לבחירות לרשויות המקומיות, כך לפי פרסומו של אמיר אטינגר ב'ישראל היום'.

הרעיון העומד מאחורי התנאי של לפיד הוא כי מועמד אשר מנהל קמפיין לראשות העיר תוך כדי הישארותו ח"כ זהו זלזול בתושבים. הדרישה הותנתה לא רק לגבי שטרן וח"כ אורנה ברביבאי, אלא כלפי כל מועמד אשר יגיע משורות המפלגה בכנסת יידרש להתפטר מתפקידו בספטמבר עם הגשת המועמדות.

אלעזר שטרן יאיר לפיד יש עתיד חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד