פריז סן ז'רמן עשתה אתמול (שבת) צעד נוסף לעבר הבטחת אליפות שנייה ברציפות כשהביסה 0:5 את אז'קסיו, אך כלי התקשורת בצרפת - וגם ברחבי העולם - עסקו בעיקר בלאו מסי. הפרעוש, ששב להרכב לאחר השעיה בת שבוע, ספג פעם נוספת קריאות בוז מאוהדי המארחת, בעוד אוהדים אחרים דווקא עמדו על הרגליים והריעו לו.
עוד לפני תחילת המשחק, כשהכרוז באצטדיון קרא את רשימת 11 השחקנים הפותחים, נשמע בוז צורם כשנשמע שמו של מסי. זה נמשך גם כשהכוכב בן ה-35 ניגש לבעיטות קרן והתקרב ליציעים. עם זאת, 'הפרעוש' סיפק משחק טוב, מה שגרם לחלקים אחרים בקהל המקומי להריע לו ואף לקרוא בשמו. בדקה ה-57 זה היה בולט אף יותר, לאחר מהלך מוצלח וטיפוסי של הארגנטינאי, חלק ניכר מהאוהדים נעמדו על רגליהם והריעו לו.
1 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן ז'רמן לאו מסי
שחקן פריז סן ז'רמן לאו מסי
גרם הקהל המקומי להתחלק לשני מחנות. לאו מסי
(EPA/CHRISTOPHE PETIT TESSON)
בתוך כך, ניימאר, כוכבה הפצוע של פ.ס.ז', הביע תמיכה ברורה במסי. הברזילאי נכח באחד מתאי הצפייה בפארק דה פראנס, והעלה לחשבונו ברשת החברתית תמונה כאשר הוא מחזיק את טלפונו הסלולרי שם נראתה תמונה של לואיס סוארס - חברם של השניים עוד מהתקופה ששיחקו יחד בברצלונה. ניימאר הוסיף לתמונה זו את הכיתוב: "תומכים יחד בחבר שלנו לאו מסי".
גם כוכב ברצלונה ונבחרת ברזיל לשעבר רונאלדיניו, שהיה המנטור של מסי בברצלונה בתקופה שאלוף העולם עם נבחרת ארגנטינה היה בתחילת דרכו, הביע תמיכה בלתי מסויגת. "אם שורקים בוז למסי, אז למי אתם הולכים למחוא כפיים?".
כזכור, מסי טס לחופשה משפחתית בסעודיה ללא אישור מהמועדון שהחליט להעניש אותו. לאחר שהוא פירסם התנצלות ברשתות החברתיות. יש לציין כי בצרפת דווחו כי מסי ביקש את האישור של המאמן כריסטוף גאלטייה, אך לאחר שזה סירב - הארגנטינאי החליט לטוס על דעת עצמו.
לפי דיווחים בתקשורת הצרפתית, מסי יעזוב את פריז סן ז'רמן בסוף העונה ומטרת הנסיעה לסעודיה הייתה מו"מ שהוא מנהל עם קבוצת אל-הילאל. הסעודים מתכוונים להציע לו שכר עתק - 300 מיליון אירו לעונה, כאשר בחלק מהדיווחים דובר על סכום גבוה יותר מחצי מיליארד.