שתף קטע נבחר

יו"ר ועד עובדי חברת החשמל רוצה העלאה בדרגה

גורמים בוועד: מיקו צרפתי מנהל מגעים עם ההנהלה כדי לקבל דרגת "סניור" שתוסיף לשכרו אלפי שקלים בחודש

יו"ר ועד עובדי חברת החשמל, מיקו צרפתי, מנסה להגיע להסדר עם הנהלת החברה לפיו תינתן לו דרגת "סניור" שתקנה לו אלפי שקלים נוספים במשכורת בכל חודש, כך טוענים גורמים בוועד העובדים.

 

 

בימים אלה מתנהל מו"מ בין ראשי הוועד להנהלה לגבי הענקת דרגות ניהול לכל חברי הוועד, ולטענת אותם גורמים, במסגרת זו מנסים לאשר גם לצרפתי דרגה מיוחדת.

 

בימים האחרונים החריף המאבק בתוך ועד עובדי חברת החשמל, בעקבות המהלכים שמקדם צרפתי ליישום שינוי מבני בחברה. בתחילת השבוע הצליח צרפתי, במהלך שהוגדר על ידי מתנגדיו כ"מחטף", לקבל לראשונה אישור מחברי ועד העובדים להפריט חלק מהחברה.

 

המהלך, שבושל עם ראשי ההסתדרות מול רשות החברות הממשלתיות והאוצר, אמור להיות חלק ממכלול צעדים שיביאו לשינוי מבני מצומצם בחברה שייצא לפועל רק לאחר שיאושרו כל הצעדים הנוספים, ובכללם הפיצוי לעובדים.

 

לפני מספר חודשים נחשף ב-"ממון" כי ראשי הוועד מקדמים מהלך לפיו כל חברי הוועד יקבלו דרגות ניהול בחברה, מכוניות ומכשירים סלולריים על חשבון החברה. חברי ועד המהנדסים בחברה, מתנגדיו של צרפתי, טוענים במנשר שהוציאו לאנשיהם כי זו התמורה שיקבלו חברי הוועד בתמורה לתמיכתם ברפורמה.

 

לטענתם, במסגרת אותם הסדרים שמקודמים כעת, "את הדובדבן שבקצפת יקבלו ראשי ועד העובדים... מעל לכולם ראש הוועד הארצי העושה הכל כדי לשדרג עצמו בהגדרה של 'סניור'".

 

"סניור" היא דרגת שכר שמקבלים רק עובדים ותיקים מאוד בחברה, והיא מאפשרת לקבל הרחבה אוטומטית של מספר השעות הנוספות שמשולמות לעובד, ותוספות נוספות שלהערכת גורמים בחברה יכולות להגיע לאלפי שקלים בחודש.

 

צרפתי סירב אתמול להתייחס לדברים. בוועד אישרו שמתנהלים מגעים לגבי הסדרת מעמדם של החברים, אבל ציינו כי אין עדיין סיכום עם ההנהלה.

 

הידיעה פורסמה לראשונה במוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות"
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביגיל עוזי
מיקו צרפתי, יו"ר ועד עובדי חברת החשמל
צילום: אביגיל עוזי
מומלצים