אוהדי הפועל ירושלים שרים בטיסה למלאגה
(צילום: אפרת עמורבן)
רגע האמת מתקרב. הפועל ירושלים חולמת להיות הקבוצה הישראלית הראשונה שזוכה בליגת האלופות של פיב"א, וכדי לעשות זאת היא תצטרך לעבור מחר (שישי, 18:30) את טנריפה בחצי גמר הפיינל פור של המפעל שיתקיים במלאגה.
"אנחנו צריכים להיות במיטבנו", אמר מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ', במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "שיחקנו נגד קבוצות עם איכויות והם לא ניצחו אותנו, ואנחנו צריכים לעשות את הדברים שעזרו לנו כל השנה".
2 צפייה בגלריה
דז'יקיץ'
דז'יקיץ'
"נבוא כדי לנצח". דז'יקיץ'
(צילום: הפועל ירושלים)
2 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים באימון במלאגה
הפועל ירושלים באימון במלאגה
שחקני הפועל ירושלים באימון במלאגה
(צילום: הפועל ירושלים)
"טנריפה ומלאגה הן קבוצות יורוליג מכל הבחינות. אני רואה קצת כדורסל, וראיתי גם את הגביע הספרדי. אי אפשר להשוות משחקים מולם להרבה דברים מסביב. טנריפה משחקים ביחד עבור אותו מאמן ויודעים מה בדיוק צריך לעשות. אנחנו אנדרדוג, אבל כמובן שנבוא להילחם כדי לנצח", הוסיף הסרבי.
קפטן הפועל ירושלים איתי שגב אמר: "המפתח עבורנו בכל משחק הוא ההגנה, במיוחד מול טנריפה שהיא קבוצה יותר טובה מאיתנו, אבל ניצחנו כבר העונה קבוצות כאלו, אז נבוא לעשות את זה פעם נוספת". לשאלה מי תנצח ענה הקפטן בחיוך: "אנחנו ננצח כי נקלע יותר מאשר הקבוצות האחרות".
מאמן טנריפה צ'וס וידורטה אמר: "אף קבוצה חלשה לא מגיעה לפיינל פור. אין דבר כזה יריבה קלה, זה פיינל פור מאוד שוויוני. ירושלים קבוצה מאוד ממושמעת, נצטרך לתת מאה אחוז, אולי יותר, כדי שיהיה לנו סיכוי לנצח".
קפטן טנריפה מרסליניו הוארטס אמר: "נצטרך להשתמש בניסיון כדי להתכונן כמו שצריך. הפועל ירושלים עשתה עונה נהדרת והיא קבוצת הגנה מעולה. נצטרך לבוא מרוכזים ולשחק בצורה חכמה, להגיע באנרגיות גבוהות ולנצל את היתרונות שלנו".